اینتل تاخیر در خرید Tower Semiconductor را تایید کرد

خرید برنامه ریزی شده اینتل Tower Semiconductor Ltd. یک سه ماه دیگر به تعویق افتاد زیرا هیچ تصمیم نظارتی توسط اداره دولتی تنظیم بازار چین (SAMR) اتخاذ نشد. اینتل در اواسط فوریه 2022 قرارداد 5.4 میلیارد دلاری را اعلام کرد و یک دوره زمانی 12 ماهه را برای تکمیل آن تعیین کرد. اکنون یک ماه از برنامه عقب افتاده است و سه ماهه اول سال مالی هفته آینده به پایان می رسد. اینتل امیدوار است تا ژوئن 2023 تأییدیه کامل نظارتی را دریافت کند.

با توجه به این واقعیت که SAMR از زمان تعلیق بررسی ادغام اینتل-برج حرکت نکرده است، اینتل اسرائیل این هفته پاسخی صادر کرد: «در حالی که ما به کار برای تکمیل تراکنش برج در سه ماهه اول سال 2023 ادامه می دهیم، این تراکنش می تواند بسته شدن در نیمه اول سال 2023، مشروط به برخی از تأییدیه های نظارتی و شرایط معمول بسته شدن. »

اینتل اوایل این هفته استوارت پن را به عنوان معاون ارشد و مدیر کل خدمات ریخته‌گری اینتل (IPS) معرفی کرد. حدس زده می‌شد که برنامه اولیه شرکت قرار دادن یک مدیر اجرایی از Tower Semiconductor در این نقش رهبری بود، اما احتمال ادغام با تاخیر باعث تغییر مسیر شد و اینتل تصمیم گرفت از رتبه‌های خود ارتقا یابد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران