اینتل برندهای سلرون و پنتیوم را با طرح نام‌گذاری جدید «پردازنده اینتل» نابود می‌کند

پردازنده اینتل به عنوان نام تجاری برای چندین خانواده پردازنده عمل می کند و به ساده سازی تجربه خرید محصول برای مصرف کنندگان کمک می کند. اینتل به ارائه محصولات و مزایای مشابه در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داد. این برند، پیشنهادات محصولات فعلی اینتل و نقشه راه محصولات اینتل را بدون تغییر باقی می گذارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

امروز، اینتل یک پردازنده جدید را برای فضای محصول ضروری معرفی می کند: پردازنده اینتل. پیشنهاد جدید جایگزین برندهای Intel Pentium و Celeron در مجموعه محصولات لپ تاپ 2023 خواهد شد.

چه برای کار و چه برای بازی، اهمیت رایانه شخصی آشکارتر شده است زیرا سرعت سرسام آور توسعه فناوری همچنان جهان را شکل می دهد. اینتل متعهد به ایجاد نوآوری به نفع کاربران است و خانواده پردازنده های سطح ابتدایی ما بسیار مهم بوده اند. برای بالا بردن استاندارد رایانه شخصی در تمام نقاط قیمتی. نام تجاری پردازنده جدید اینتل پیشنهادات ما را ساده می کند تا کاربران بتوانند روی انتخاب پردازنده مناسب برای نیازهای خود تمرکز کنند. -جاش نیومن، معاون اینتل و مدیر کل موقت پلتفرم های مشتریان موبایل

با این معماری جدید برند ساده، اینتل به تمرکز بر برندهای پرچمدار خود ادامه خواهد داد: Intel Core، Intel Evo و Intel vPro. علاوه بر این، این به‌روزرسانی، پیشنهادات برند را در تمام بخش‌های رایانه شخصی ساده‌سازی می‌کند تا ارتباط مشتری اینتل را در مورد ارزش پیشنهادی هر محصول فعال و بهبود بخشد، در حالی که تجربه خرید را برای مشتریان ساده‌تر می‌کند.