اینتل باربارا جی. نوویک را به عضویت هیئت مدیره انتخاب کرد

نویک 62 ساله در سال 1988 شرکت BlackRock را تأسیس کرد و تا فوریه 2021 نایب رئیس بود، تا زمانی که مشاور ارشد شد. در سال 2009، او گروه روابط عمومی دولت و سیاست عمومی BlackRock را ایجاد کرد تا به سرمایه گذاران صدایی بدهد که تا سال 2021 رهبری آن را بر عهده داشت. و از سال 2018 تا 2020 او همچنین سرپرستی تیم سرمایه گذاری جهانی BlackRock را بر عهده داشت.

نویک گفت: «اینتل با استراتژی، چشم انداز و محرک قانع کننده IDM 2.0، در موقعیتی قرار گرفته است که از یک فرصت فوق العاده با دیجیتال شدن روزافزون دنیا بهره مند شود. “من برای پیوستن به هیئت مدیره هیجان زده هستم و سهم خود را برای کمک به تغییر شرکت برای موفقیت بلندمدت و ایجاد ارزش برای همه سهامدارانش انجام می دهم.”نوویک مدرک لیسانس هنر را در رشته اقتصاد از دانشگاه کرنل دریافت کرد. او مقالات متعددی در مورد مدیریت دارایی و مسائل مربوط به سیاست عمومی نوشته است و در طول حرفه خود جوایز و تمجیدهای متعددی از جمله ۱۰۰ زن با نفوذ در امور مالی ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ را دریافت کرده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران نویک از سال 2021 در هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی نیویورک، یک شرکت بیمه متقابل، و صرافی مالی آمریکا (AFX)، یک صرافی الکترونیکی برای وام دهی مستقیم و استقراض توسط بانک ها و مؤسسات مالی آمریکایی، خدمت کرده است. او همچنین در هیئت مدیره موسسه پترسون برای اقتصاد بین‌الملل، 100 زن در امور مالی، کمیته تنظیم بازار سرمایه و مرکز میلشتاین برای بازارهای جهانی و مالکیت شرکتی، و همچنین هیئت‌های مشاوره سرمایه منحنی رشد و مرکز ثبات اقتصادی. او قبلاً از سال 2012 تا 2020 در هیئت مدیره دانشگاه کرنل و از سال 2015 تا 2021 در مؤسسه شرکت سرمایه گذاری خدمت کرده است.

شرکت اینتل امروز اعلام کرد که باربارا جی. نوویک، یکی از بنیانگذاران و مشاور ارشد BlackRock Inc.، به عضویت هیئت مدیره آن انتخاب شده است که از اول دسامبر 2022 اعمال می شود. . و کمیته های جبران خسارت عمر اشراک، رئیس هیئت مدیره اینتل گفت: “باربارا به عنوان یکی از بنیانگذارترین و رهبر یکی از موفق ترین شرکت های سرمایه گذاری جهان، دیدگاه منحصر به فردی را برای هیئت مدیره اینتل به ارمغان می آورد.” “باربارا با پیشینه عمیق خود در سرمایه گذاری و امور مالی و همچنین هوش تجاری مشتاق خود، حامی قوی برای منافع سهامداران ما خواهد بود، زیرا اینتل به تحول خود ادامه می دهد.”