ایسوس Zenbook 17 Fold OLED را معرفی کرد

فیلم‌ها، ویدیوها و موسیقی‌ها همگی با قابلیت‌های صدای فراگیر فراگیر سیستم صوتی قدرتمند Dolby Atmos با چهار بلندگو که توسط Harman Kardon تأیید شده است، تقویت شده‌اند. Dolby Atmos یک بعد فضایی جدید و هیجان انگیز به صدا اضافه می کند تا یک تجربه گوش دادن فوق العاده واقعی را تجربه کنید. بلندگوها توسط یک تقویت کننده هوشمند هدایت می شوند که صدا را حداکثر می کند – تا 3.5 برابر بلندتر از یک آمپلی فایر استاندارد – در حالی که اعوجاج را به حداقل می رساند و صدای شفاف را برای سرگرمی یا ارتباطات تضمین می کند.

ایسوس امروز لپ تاپ OLED 17.3 اینچی تاشو Zenbook 17 Fold OLED (UX9702) را معرفی کرد. برای ایجاد این دستگاه آینده‌نگر، ایسوس و اینتل اولین راه‌حل‌های صنعت را برای پیشبرد نوآوری در دسته تاشو، از جمله همکاری بین متخصصان حوزه و مشارکت اکوسیستم، توسعه داده‌اند. Zenbook 17 Fold OLED پاسخی به خواسته های کاربران برای دستیابی به تعادل ایده آل بین تحرک و بهره وری در سبک زندگی مدرن 24/7 است. مهندسان و طراحان ایسوس به طور یکپارچه برای ایجاد دستگاهی کار کرده اند که با طراحی مینیمالیستی مدرن کارایی بی دردسر ارائه می دهد. نیاز به سازش را هنگام کار در محیط های مختلف (دفتر، خانه، مسافرت یا استراحت) با ترکیب زیبای دو اندازه صفحه نمایش و حالت های مختلف استفاده در یک دستگاه بسیار قابل حمل، از بین می برد.

سرگرمی همه جانبه
Zenbook 17 Fold OLED برای ارائه یک تجربه صوتی و بصری واقعاً فراگیر طراحی شده است و با صفحه نمایش لمسی OLED (FOLED) تاشو 17.3 اینچی 2.5K با فرکانس 60 هرتز/0.2 میلی ثانیه شروع می شود. این نمایشگر دارای گواهینامه Dolby Vision برای تصاویر واقعی HDR است، PANTONE برای دقت رنگ تایید شده است و دارای طیف رنگی 100% DCI-P3 درجه سینما برای رنگ‌های زنده است. همچنین دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم و عملکرد بدون سوسو است که باعث می شود در طول جلسات تماشای طولانی، چشم را آسان کند.

ساخته شده تا دوام بیاورد
Zenbook 17 Fold OLED برای مطابقت با استاندارد نظامی فوق العاده ایالات متحده MIL-STD-810H برای قابلیت اطمینان و دوام آزمایش شده است. لولا 180 درجه با مهندسی دقیق نیز مورد آزمایش شکنجه قرار می گیرد و بیش از 30000 چرخه باز و بسته را تحمل می کند تا از حداکثر قابلیت اطمینان برای آرامش کامل اطمینان حاصل شود. اگر کاربر روزی 6 بار لپ تاپ را باز و بسته کند، عمر آن بیش از 9 سال است. لولای پیوسته به گونه ای طراحی شده است که صفحه نمایش بالایی را در هر زاویه ای محکم نگه می دارد و در صورت استفاده به عنوان یک لپ تاپ 12.5 اینچی فوق قابل حمل یا برای استفاده با یک دست در حالت خواننده، آن را عالی می کند.

موجودی و قیمت
ASUS Zenbook 17 Fold OLED (UX9702) به زودی با MSRP 3499.99 دلار در سه ماهه چهارم در eShop، Amazon، B&H و Newegg در دسترس خواهد بود.
همچنین با قیمت 3999.99 دلار کانادا در سه ماهه چهارم در کانادا در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در حالت دسکتاپ، صفحه نمایش تاشو 17.3 اینچی، که در جهت افقی با استفاده از پایه چرمی یکپارچه پشتیبانی می شود، می تواند با صفحه کلید ErgoSense متصل به صورت بی سیم و صفحه لمسی برای ایجاد یک رایانه قدرتمند در صفحه نمایش بزرگ برای بهره وری آسان استفاده شود.

اتصال Zenbook 17 Fold OLED به لوازم جانبی نیز آسان است. دو پورت USB-C Thunderbolt 4 وجود دارد که تا 8 برابر سریعتر از USB 3.2 Gen 1 هستند و از شارژ سریع یا اتصال نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می کنند.

عملکرد بی دردسر توسط آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-1250U، گرافیک Intel Iris Xe، 16 گیگابایت رم و یک ترابایت سریع PCIe SSD تضمین می شود. برای اتصال به دستگاه های جانبی، دو درگاه USB وجود دارد – C Convenient Thunderbolt 4 که از 75 وات ساعت پشتیبانی می کند. شارژ سریع باتری طولانی مدت و اتصال به نمایشگرهای خارجی. صفحه کلید و تاچ پد جدید ASUS ErgoSense تایپ راحت و دقیق را با فاصله کلیدهای 19.05 میلی متری و سفر طولانی 1.4 میلی متری روی کلیدهای مکانیکی منحنی تضمین می کند.

یک سنسور رنگ داخلی سطوح نور محیط را تشخیص می دهد و به طور خودکار روشنایی صفحه و دمای رنگ را تنظیم می کند تا بهترین تصویر را برای محیط ارائه دهد.

یک دوربین مادون قرمز HD (IR) وجود دارد که با ASUS Adaptive Lock و تراشه جدید کنترلر حسگر بصری اینتل کار می کند تا ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را فعال کند. به عنوان مثال، علاوه بر ورود سریع با چهره، می تواند تشخیص دهد که کاربر در حال دور شدن از لپ تاپ است. اگر این اتفاق بیفتد، صفحه نمایش را برای صرفه جویی در مصرف باتری کم می کند و لپ تاپ را برای امنیت بیشتر قفل می کند. هنگامی که کاربر برمی گردد، صفحه را روشن می کند و به طور خودکار با ورود سریع چهره وارد سیستم می شود.

Zenbook 17 Fold OLED شامل چندین ویژگی هوشمند با هوش مصنوعی است، از جمله تشخیص حضور کاربر با استفاده از دوربین HD IR. یک سنسور رنگ یکپارچه برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش و دمای رنگ؛ و یک وب‌کم هوش مصنوعی 5 مگاپیکسلی با فناوری کاهش نویز سه بعدی ایسوس (3DNR) برای تماس‌های ویدیویی واضح‌تر.

برای تجربه کاربری عالی، لپ‌تاپ Zenbook 17 Fold OLED دارای نسخه بلوتوث صفحه‌کلید و تاچ پد ErgoSense است. این کیبورد دارای فاصله کلیدی با اندازه کامل 19.05 میلی‌متر و فاصله کلید طولانی 1.4 میلی‌متر است. این بهترین صفحه کلید لپ تاپ ما است که دقت و راحتی تایپ بهبود یافته ای را ارائه می دهد. کلیدهای مکانیکی نیز کمی صاف به ضخامت 0.2 میلیمتر روی درپوش کلیدها برای احساس بهتر تایپ دارند. این صفحه کلید می تواند به دو دستگاه دارای بلوتوث متصل شود و از طریق یک دکمه اختصاصی بین آنها جابه جا شود. صفحه کلید دارای یک پد لمسی بزرگ ErgoSense با یک سطح جدید ابریشمی و صاف برای ناوبری آسان است که توسط یک پوشش ضد اثر انگشت بادوام محافظت می شود.

باور نکردنی را آشکار کنید
Zenbook 17 Fold OLED دارای صفحه کلید بلوتوث ErgoSense با اندازه کامل و ترک پد است که تطبیق پذیری آن را بسیار افزایش می دهد و امکان استفاده در حالت دسکتاپ، حالت لپ تاپ (با صفحه کلید بلوتوث)، حالت لپ تاپ (با صفحه کلید مجازی)، در حالت تبلت، حالت خواننده یا حالت توسعه یافته در هر حالت، ابزارهای مدیریت پنجره با استفاده آسان از برنامه ScreenXpert 3، مانند Mode Switcher، چندین پیکربندی تقسیم صفحه نمایش و طرح بندی برنامه های انعطاف پذیر را برای افزایش بهره وری فعال می کند.

در نهایت، در حالت توسعه یافته، که در جهت عمودی قرار گرفته اند، دو صفحه نمایش تاشو 12.5 اینچی برای کاربران مناسب هستند تا به طور یکپارچه بین صفحه های بالا و پایین حرکت کنند. بنابراین، Zenbook 17 Fold OLED را می توان از طریق یکی از دو پورت USB-C Thunderbolt 4 به یک نمایشگر خارجی متصل کرد.

راحتی آسان
Zenbook 17 Fold OLED دارای برخی از جدیدترین ویژگی‌های راحتی و امنیتی هوشمند است تا زندگی کاربر را آسان‌تر، ایمن‌تر و سازنده‌تر کند.

در نهایت، وب‌کم هوش مصنوعی 5 مگاپیکسلی از فناوری کاهش نویز سه بعدی ایسوس (3DNR) برای تماس‌های ویدیویی شفاف بهره می‌برد. الگوریتم منحصربه‌فرد وضوح تصویر را بهبود می‌بخشد و حذف نویز را در زمان واقعی انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در طول تماس‌های ویدیویی واضح و شفاف به نظر می‌رسد.

این لپ تاپ تاشو دارای گواهی Evo اینتل به کاربران دو اندازه صفحه نمایش OLED را در یک دستگاه ارائه می دهد: یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 4:3 17.3 اینچی 2.5K که از وسط تا می شود و دو صفحه شفاف 3:2 12 ایجاد می کند، 5 اینچ 1920 در 1280 کاملاً بسته شده در امتداد لولای 180 درجه مهندسی دقیق – که برای تحمل بیش از 30000 چرخه باز و بسته آزمایش شده است – این دستگاه فوق سریع است. جمع و جور و قابل حمل 12.5 اینچی که کوچکتر از یک ورق کاغذ فتوکپی است. چندین حالت استفاده همه کاره (رومیزی، لپ تاپ (با صفحه کلید بلوتوث)، نوت بوک (با صفحه کلید مجازی)، تبلت، خواننده و توسعه یافته) با طراحی تاشو همراه با صفحه کلید بلوتوث ایسوس و پد لمسی ErgoSense با اندازه کامل و هر صفحه نمایش با استفاده از ویژگی مدیریت پنجره هوشمند ASUS ScreenXpert 3 و برنامه‌های انحصاری Mode Switcher، می‌توان آن را به چندین پنجره تقسیم کرد و محتوا را سازمان‌دهی کرد. با وجود تطبیق پذیری و اندازه صفحه نمایش بزرگ، وزن دستگاه بدون صفحه کلید تنها 3.31 پوند یا با آن 3.97 پوند است.

برای سرگرمی همه جانبه، صفحه نمایش لمسی OLED تاشو که دارای زمان پاسخ 0.2 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 60 هرتز است، با سیستم صوتی قدرتمند Dolby Atmos با چهار بلندگو همراه با تاییدیه هارمن کاردون همراه است. این نمایشگر خیره‌کننده دارای گواهینامه Dolby Vision دارای 100% گستره DCI-P3 است و همچنین دارای اعتبار PANTONE برای دقت رنگ و گواهی TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی مضر است.

عملکرد بدون زحمت
Zenbook 17 Fold OLED دارای گواهی Evo اینتل برای انجام چند وظیفه ای بدون دردسر با اجزای با کارایی بالا از جمله پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i7-1250U، گرافیک Intel Iris Xe، 16 گیگابایت رم و 1 گیگابایت PCIe SSD مجهز شده است. باتری وات ساعتی دارای USB-C Easy Charge است، بنابراین می‌توان آن را با اکثر شارژرها یا پاوربانک‌های USB-C یا هر شارژر تأیید شده Power Delivery، از جمله آداپتور شارژ سریع 65 واتی، به سرعت شارژ کرد.

برای حالت لپ‌تاپ (با صفحه‌کلید بلوتوث) در حال حرکت، صفحه‌کلید وقتی در نیمه پایینی صفحه‌نمایش تا شده قرار می‌گیرد به‌صورت مغناطیسی متصل می‌شود. از طرف دیگر، در حالت لپ‌تاپ (با صفحه‌کلید مجازی)، صفحه پایین می‌تواند به یک صفحه‌کلید مجازی روی صفحه تبدیل شود.

حالت تبلت به کاربران امکان می دهد از قابلیت های لمسی کامل صفحه لمسی 17.3 اینچی کاملاً باز استفاده کنند، در حالی که حالت Reader با لولای تراز عمودی، Zenbook 17 Fold OLED را به دستگاه خواندن کامل تبدیل می کند.