ایسوس ExpertCenter D7 SFF را معرفی کرد

ExpertCenter D7 SFF دارای رتبه نقره ای EPEAT است و منبع تغذیه آن دارای گواهی 80 PLUS Platinum یا 80 PLUS Bronze برای بهره وری بهتر انرژی است که به کاربران امکان می دهد مصرف انرژی و هزینه ها را در مقایسه با رایانه های راه حل دیگر کاهش دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برای اطمینان از محافظت از داده‌های حساس و فایل‌های محرمانه، ExpertCenter D7 SFF دارای ویژگی‌های امنیتی درجه یک سازمانی مانند شکاف قفل کنزینگتون، TPM 2.0 اختیاری، کارت‌خوان هوشمند اختیاری و غیره است. این رایانه رومیزی جمع و جور دارای فرم کوچکی است، بنابراین می توان آن را به صورت افقی یا عمودی برای به حداکثر رساندن فضا در فضاهای تجاری تجاری، دفاتر تجاری کوچک، کلاس درس، خرده فروشی و موارد دیگر قرار داد. همچنین شامل پورت های ورودی/خروجی مختلف برای ارائه اتصال کامل برای دستگاه های جدید و قدیمی است، از جمله 11 پورت USB، یک پورت COM و موارد دیگر برای رفع نیازهای خرده فروشی، بانکی و سایر برنامه های صنعتی.

ایسوس، یک رهبر فناوری جهانی که به دلیل اختراع مداوم فناوری‌های امروزی برای فردا مشهور است، امروز یک مدل رایانه رومیزی جدید از سری Expert را به نام ExpertCenter D7 SFF (D700SD) معرفی کرد.ExpertCenter D7 SFF برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است و به کاربران حرفه ای در امور مالی، خرده فروشی، تولید، خلاق و سایر صنایع راه حلی بادوام ارائه می دهد. این مدل برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد کسب و کار با گسترش بدون ابزار طراحی شده است و این مدل را به سرمایه گذاری تبدیل می کند که می تواند با یک تجارت رشد کند. محفظه قابل چرخش است و می تواند برای نگهداری راحت و ارتقاء به طور کامل باز شود، با پانل های جانبی روی شاسی که به راحتی بدون پیچ گوشتی جدا می شوند، و یک سینی هارد 3.5 اینچی بدون ابزار که به کاربران اجازه می دهد تا هارد دیسک ها را به سرعت تعویض یا ارتقا دهند.

شاسی جمع و جور باریک و در عین حال بادوام است و از فولاد الکترورسوب سرد معمولی (SECC) ساخته شده است. استانداردهای دوام نظامی ایالات متحده (MIL-STD-810H) را برآورده می کند و دوام آن برای تحمل سال ها استفاده روزانه و فرسودگی تست شده است. برای تکمیل ساخت‌وساز ساخت‌وساز، D7 برای قابلیت اطمینان و عملکرد طولانی‌مدت مهندسی شده است. با خازن های 100% حالت جامد و مادربردهای ایسوس که به صورت سفارشی طراحی شده اند، D7 دوبرابر عمر مورد انتظار خازن های سنتی خواهد داشت. D7 همچنین می تواند به حداکثر چهار نمایشگر خارجی متصل شود که آن را به یک راه حل کوچک اما قدرتمند برای نظارت همزمان داده ها و انجام چند کار تبدیل می کند. D7 به پردازنده Intel Core i7-12700 مجهز شده است و 128 گیگابایت حافظه DDR4 3200 مگاهرتز دارد.