ایسوس گوشی Vivobook S 16 Flip OLED را معرفی کرد

یک جشن بصری
لذت بصری با صفحه نمایش لمسی NanoEdge OLED تا 16:10 3.2K (3200 x 2000) 120Hz/0.2ms در Vivobook S 16 Flip OLED تضمین می شود که برای مقاومت بهتر در برابر خراش و اثر انگشت با Corning Gorilla Glass NBT پوشانده شده است. . با طیف رنگی پر جنب و جوش 100% DCI-P3 و نسبت گسترده 85.6% صفحه نمایش به بدنه، ایده های شما را زنده می کند.

Vivobook S 16 Flip OLED با لولای 360 درجه مهندسی دقیق خود برای مقاومت در برابر بیش از 20000 چرخه باز و بسته شدن، دنیایی از تطبیق پذیری را ارائه می دهد. کاربران می توانند در هر حالتی که انتخاب می کنند کار یا بازی کنند: لپ تاپ، چادر، پایه، تبلت یا هر چیز دیگری. Vivobook S 16 Flip OLED همیشه برای عمل، برای هر کار، در هر زاویه صفحه نمایش، برای انعطاف پذیری بی نظیر آماده است. و برای اطمینان از قابلیت اطمینان طولانی مدت، این لپ تاپ تحت سخت ترین رژیم تست دوام جهان بر اساس استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H قرار می گیرد. این شامل تست های افت برق، تست ارتعاش و عملکرد در شرایط شدید رطوبت، ارتفاع و دما است.

بادوام و پوشیدنی
تنها 19.6 میلی متر ضخامت و 1.9 کیلوگرم وزن، Vivobook s 16 Flip OLED هرگز سنگین نیست، و همچنین با انتخاب رنگ های مد روز مشکی نیمه شب یا نقره ای سرد، عالی به نظر می رسد.

برای آزادسازی تمام قدرت پردازنده، فناوری حرارتی ASUS IceCool Vivobook S 16 Flip OLED از لوله‌های حرارتی تا 8 و 6 میلی‌متر و همچنین فن IceBlade استفاده می‌کند که انتقال حرارت را به طور موثر تسریع می‌کند. و با حداکثر 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه SSD، Vivobook S 16 Flip OLED همچنان کار روزمره را آسان و راحت می کند.

همچنین یک سنسور رنگی وجود دارد که سطوح نور محیط را تشخیص می دهد و به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ صفحه را تنظیم می کند تا بهترین تصویر را بسته به محیط ارائه دهد. به علاوه، یک ویژگی کم نور خودکار به به حداکثر رساندن طول عمر صفحه نمایش OLED کمک می کند.

کاربران می توانند چشمان خود را با تصاویر زیبای صفحه نمایش لمسی 3.2K 120 هرتزی OLED NanoEdge با پوشش ضد خش Corning Gorilla Glass NBT خود ببینند و تمام ایده های خود را با استفاده از قلم اختیاری ASUS Pen 2.0، MPP 2.0 با سطوح فشار 4096 به تصویر بکشند. . ASUS Vivobook S 16 Flip OLED که با رعایت نکات بهداشتی طراحی شده است، از گارد پلاس ضد میکروبی ایسوس استفاده می‌کند تا از رشد ویروس‌ها و باکتری‌ها تا 99 درصد در سطوحی که اغلب لمس می‌شوند، جلوگیری کند. اعتبار زیست محیطی آن نیز قوی است: از 30٪ پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) در ساخت خود استفاده می کند و در بسته بندی 100٪ قابل بازیافت ارسال می شود.

عملکرد سریع

Vivobook S 16 Flip OLED مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H با 14 هسته است که هر کار را آسانتر می کند، خواه پخش جریانی، مرور، ویرایش، چت ویدیویی یا صرفاً رسیدگی به امور تجاری در خانه. این پردازنده که می تواند تا توان طراحی حرارتی پردازنده (TDP) 45 وات مقیاس شود، بالاترین عملکرد تولید پردازنده تا به امروز است و دارای گرافیک Intel Iris Xe است.

WiFi 6E (802.11ax) به کاربران این امکان را می دهد که محتوای آنلاین را به سرعت بارگذاری کنند، و با فناوری ASUS WiFi Master که شامل ASUS WiFi SmartConnect است که به طور خودکار بهترین منبع WiFi را انتخاب می کند، بهبود یافته است، به طوری که لپ تاپ به طور یکپارچه به شناخته شده ترین وای فای متصل می شود. سیگنال فی و نقاط اتصال تلفن همراه.

طراحی کامل
Vivobook S 16 Flip OLED با در نظر گرفتن کاربر طراحی شده است و ویژگی های متعددی برای بهبود بهره وری و راحتی آنها طراحی شده است.

سیستم صوتی دارای گواهینامه Dolby Atmos، با تقویت کننده هوشمند و فناوری تقویت کننده صوتی ASUS برای صدایی 5.25 برابر بلندتر، موسیقی، فیلم یا پادکست را با صدای چند بعدی شفاف و شفاف پخش می کند. فناوری صوتی سه بعدی می تواند موقعیت کاربر را در زمان واقعی ردیابی کند و جهت صدا را تنظیم کند تا اطمینان حاصل شود که کاربر همیشه در نقطه شیرین قرار دارد. فناوری حذف نویز AI ASUS نویز محیط را برای تماس‌های کنفرانس گروهی بهینه فیلتر می‌کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

PANTONE Validated و گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 به این معنی است که رنگ‌های دقیق را ارائه می‌کند و عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه ممکن را نمایش می‌دهد. و به لطف گواهی مراقبت از چشم از SGS و TÜV Rheinland، چشم ها به لطف انتشار نور آبی کم به خوبی محافظت می شوند.

برای اینکه لپ تاپ تا حد امکان سازگار با محیط زیست باشد، این دستگاه با 30٪ پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) ساخته شده است و بسته بندی آن 100٪ قابل بازیافت است.

برای کمک به حفظ بهداشت لپ تاپ، Vivobook S 16 Flip OLED از ASUS Antimicrobial Guard Plus روی سطوحی که اغلب لمس می شوند، استفاده می کند. این ویروس ها و باکتری ها را مهار می کند و از نظر علمی ثابت شده است – با استفاده از ISO 217021[iv] و 221962[v] استانداردها – تا بیش از 99٪ از رشد آنها در یک دوره 24 ساعته جلوگیری کنند.

برای راحتی تایپ، Vivobook S 16 Flip OLED دارای صفحه‌کلید ASUS ErgoSense با گام 19.05 میلی‌متری، طول حرکت کلید 1.4 میلی‌متر، صفحه کلید 0.2 است.

ایسوس امروز Vivobook S 16 Flip OLED (TP3604) را معرفی کرد که یک لپ تاپ 16 اینچی قابل تبدیل است که فقط 19.6 میلی متر و وزن 1.9 کیلوگرم دارد. این طراحی شده است تا به کاربران آزادی 360 درجه ای را بدهد که برای کشف همه احتمالات نیاز دارند. این لپ‌تاپ هیجان‌انگیز که در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب یا نقره‌ای براق موجود است، به گونه‌ای ساخته شده است که سخت‌تر باشد، از سخت‌ترین رژیم تست دوام در سطح نظامی ایالات متحده استفاده شود و دارای قدرت فوق‌العاده آخرین پردازنده‌های سری Core اینتل است. H از نسل سیزدهم و یک باتری بلند با برد 70 وات ساعت.