ایسوس کامپیوترهای کوچک ExpertCenter PN64 و PN52 را معرفی کرد

ایسوس کامپیوترهای کوچک ExpertCenter PN64 و PN52 را معرفی کرد

در مقایسه با نسل قبلی PN51، PN52 تا 27 درصد در عملکرد تک رشته ای و تا 19 درصد افزایش عملکرد چند رشته ای را ارائه می دهد. در آزمایش گروهی PCMark 10 Essentials، PN52 بهبود 11 درصدی را در مرور وب، کنفرانس ویدیویی و زمان راه‌اندازی برنامه‌ها نشان داد. گروه تست بهره‌وری عملکرد سیستم را با برنامه‌های اداری روزمره، از جمله صفحات گسترده و بارهای کاری نوشتن، اندازه‌گیری می‌کند. PN52 22٪ بهتر از PN51 در یک مجموعه کلیدی از این تست ها عمل کرد.

فناوری های نوین
علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، مینی پی سی های ExpertCenter PN64 و PN52 شامل چندین فناوری جدید برای بهبود خنک کننده هستند و هر دستگاه تا چهار صفحه نمایش 4K یا یک صفحه نمایش 8K را پشتیبانی می کند. آنها همچنین از فناوری حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتباط بهتر استفاده می کنند.

  • خنک‌سازی بهبودیافته: یک ماژول حرارتی جدید با یک لوله حرارتی ویژه، اتلاف گرما را بهتر می‌کند، و یک هیت سینک آلومینیومی امکان رسانایی کارآمدتر را فراهم می‌کند تا به PN64 و PN52 فشرده اجازه ارائه عملکرد در سطح دسکتاپ را بدهد.
  • پشتیبانی از نمایشگر چهارگانه 4K یا نمایشگر 8K: هر دو مدل دارای نمایشگر چهارگانه 4K و پشتیبانی 8K از طریق دو درگاه استاندارد HDMI، DisplayPort از طریق درگاه USB-C و از طریق پورت قابل تنظیم هستند. پشتیبانی از نمایشگر چهارگانه 4K برای برنامه های چند صفحه ای در فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها یا دیوارهای ویدئویی در مناطق عمومی ایده آل است. یا در سناریوهای اداری، گسترش فضاهای کاری را تسهیل می کند.
  • حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه: فناوری حذف نویز داخلی با استفاده از هوش مصنوعی شامل حذف نویز ورودی و خروجی برای ارتباطات شفاف است. برای کاربران در محیط های آموزشی، اداری یا SOHO ایده آل است.
  • کنترل هوشمند فن: فناوری انحصاری کنترل فن هوشمند به کاربران اجازه می دهد تا از طریق یک رابط کاربری آسان، حالت های فن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. حالت بی صدا عملکرد کم نویز را ارائه می دهد و حالت استاندارد برای پشتیبانی از حداکثر عملکرد پایدار در طول پردازش داده ایده آل است.
  • پشتیبانی از ورودی USB Power Delivery: پورت Type-C عقب از ورودی Power Delivery پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند PN64 و PN52 را از طریق نمایشگر مجهز به Power Delivery تغذیه کنند، که به ساده‌سازی فضای ذخیره‌سازی کمک می‌کند. با حذف کابل برق کار کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز ExpertCenter PN64 Mini PC و ExpertCenter PN52 Mini PC را معرفی کرد، یک جفت مینی پی سی که ترکیبی خیره کننده از عملکرد و زیبایی شناسی را ارائه می دهند، از جمله یک شاسی آجدار منحصر به فرد با لبه های اریب برای ظاهری که به راحتی در هر محیط اداری یا تجاری ترکیب می شود. ExpertCenter PN64 و PN52 در بخش رایانه های شخصی 1 لیتری، با چیدمان جمع و جور و طراحی حرارتی برای اطمینان از پایداری آخرین پردازنده های اینتل و AMD برجسته هستند. هر مدل با ابعاد فقط 120 x 130 x 58 میلی‌متر، می‌تواند تا چهار نمایشگر را پشتیبانی کند و دارای اتصال کامل I/O است. علاوه بر این، نرم افزار MyASUS شامل حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه برای اطمینان از ارتباط صوتی شفاف، کنترل هوشمند فن، تشخیص سیستم و سایر عملکردها است.مینی پی سی ExpertCenter PN64 مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core و رم DDR5-4800 است. این شامل یک اسلات SSD PCIe 4.0 x4 M.2، پنج درگاه USB، از جمله یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C با پشتیبانی از DisplayPort 1.4 برای اتصال نمایشگر، و دو درگاه HDMI با پشتیبانی از حداکثر چهار نمایشگر است. همچنین یک پورت قابل تنظیم برای سناریوهای کاری کارآمد وجود دارد. برای انعطاف بیشتر، PN64 به گونه ای طراحی شده است که دسترسی سریع به ماژول های ذخیره سازی و حافظه را برای ارتقای آسان فراهم کند.

در مقایسه با نسل قبلی، پردازنده نسل دوازدهم Intel Core تا 2 برابر عملکرد سریع‌تری ارائه می‌کند. این ارتقاء قدرتمند فناوری اطلاعات به مدیریت کارآمدتر عملیات تجاری فشرده کمک می کند. یکی دیگر از موارد افزوده فناوری مفید، حافظه DDR5 است که سرعت داده به میزان قابل توجهی در مقایسه با DDR4 ارائه می دهد و عملکرد بهتر و بهره وری کارآمدتری را برای کاربران فراهم می کند.

مینی کامپیوتر مرکز تخصصی PN52
مینی پی سی ExpertCenter PN52 از آخرین پردازنده موبایل سری Ryzen 5000H AMD با گرافیک یکپارچه Radeon AMD پشتیبانی می کند. دارای دو اسلات SSD PCIe 3.0 x4 M.2 2280 و یک کانکتور SATA 6 گیگابیت بر ثانیه برای هارد یا SSD 2.5 اینچی SATA. PN52 همچنین دارای دو پورت HDMI و هفت پورت USB است، از جمله یک درگاه USB 3.2 Gen 2 Type-C که از DisplayPort 1.4 پشتیبانی می کند.