ایسوس مینی پی سی ExpertCenter PN64-E1 را معرفی کرد

پشتیبانی از برق USB
پورت Thunderbolt پشتی از ورودی و خروجی Power Delivery پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند PN64-E1 را از طریق یک نمایشگر با قابلیت Power Delivery تغذیه کنند و با حذف کابل برق، فضای کاری را ساده‌تر کنند. از طرف دیگر، این پورت می تواند دستگاه های دیگر مانند تلفن همراه را تغذیه کند.

ایسوس امروز ExpertCenter PN64-E1 را معرفی کرد، یک رایانه کوچک مجهز به پردازنده Core نسل سیزدهم اینتل با حداکثر حافظه DDR5-4800 و گرافیک Intel Iris Xe. PN64-E1 شامل دو اسلات PCIe 4.0 x4 M.2، پنج درگاه USB، دو درگاه Thunderbolt 4 با پشتیبانی از DisplayPort 1.4، دو پورت HDMI و یک پورت قابل تنظیم برای انعطاف‌پذیری بیشتر است. علاوه بر این، شاسی دسترسی سریع به ماژول های ذخیره سازی و حافظه را برای ارتقای آسان فراهم می کند. در مقایسه با نسل قبلی، پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core که PN64-E1 را تامین می‌کند تا 9 درصد عملکرد سریع‌تری ارائه می‌کند تا پردازش نرم و کارآمد برنامه‌های حرفه‌ای فشرده را امکان‌پذیر کند. حافظه DDR5 سرعت داده به طور چشمگیری سریعتر از DDR4 ارائه می دهد و بهره وری کارآمد را تضمین می کند.

پشتیبانی از Thunderbolt 4

Thunderbolt 4 اتصال Thunderbolt را به USB-C با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه و همچنین پشتیبانی از DisplayPort 1.4 را به همراه دارد. حتی با USB4 سازگار است تا یک پورت جمع و جور ایجاد کند که همه این کارها را انجام می دهد و سریع ترین و همه کاره ترین اتصال را به هر ایستگاه اتصال، نمایشگر یا دستگاه ذخیره سازی داده ارائه می دهد. علاوه بر این، درگاه Thunderbolt پشتی از ورودی Power Delivery پشتیبانی می‌کند و به PN64-E1 اجازه می‌دهد تا از یک نمایشگر توانمند Power Delivery انرژی بگیرد.

Mini PC دارای گواهی اکو
ما تلاش می کنیم از طریق هر کاری که انجام می دهیم تأثیر مثبتی بر روی کره زمین داشته باشیم. پوشش بیرونی PN64-E1 از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است و بسته بندی سبز آن از جنگل های مسئول دارای گواهی FSC است. PN64-E1 همچنین دارای گواهینامه ENERGY STAR است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه
فناوری حذف نویز داخلی مجهز به هوش مصنوعی شامل حذف نویز ورودی و خروجی برای ارتباطات شفاف است. این برای کاربران در محیط های آموزشی، اداری یا اداری کوچک / اداری خانگی ایده آل است.

پشتیبانی از نمایشگرهای 8K یا چهارگانه 4K
PN64-E1 می‌تواند از یک نمایشگر 8K با فرکانس 60 هرتز یا حداکثر چهار نمایشگر 4K با فرکانس 60 هرتز از طریق ترکیبی از دو پورت HDMI، Thunderbolt 4 و پورت قابل تنظیم در صورت انتخاب گزینه HDMI پشتیبانی کند. اگر HDMI 2.1 برای پورت قابل تنظیم انتخاب شده باشد، می تواند به طور جداگانه تا 8K یا 4K در 60 هرتز را پشتیبانی کند. پشتیبانی از مانیتور چهارگانه برای راه اندازی چند مانیتور در فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها یا دیوارهای ویدئویی در فضاهای عمومی ایده آل است. و برای گسترش تنظیمات فضای کاری اداری ایده آل است.

فناوری انحصاری کنترل فن هوشمند به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق یک رابط کاربری آسان، حالت های تهویه را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. حالت بی صدا نویز عملیاتی کم را ارائه می دهد و حالت عملکرد قادر به مدیریت بارهای پردازش داده های فشرده و پایدار است.

عملکردهای خنک کننده قوی
یک ماژول حرارتی جدید با یک لوله حرارتی ویژه باعث اتلاف گرما بهتر می شود، در حالی که یک هیت سینک آلومینیومی امکان هدایت کارآمدتر را فراهم می کند تا به PN64-E1 فشرده اجازه دهد تا عملکرد دسکتاپ را ارائه دهد.

رم نسل بعدی DDR5
پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core که PN64-E1 را تامین می کند توسط نسل بعدی حافظه DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز پشتیبانی می شود که 1.5 برابر سریعتر و 8 درصد کمتر از رم DDR4 3200 مگاهرتز کارآمدتر است و عملکرد استثنایی را برای محاسبات روزمره به کاربران ارائه می دهد.