ایسوس موس SmartO MD200 را معرفی کرد

حلقه حمل مخفی ابتکاری را می توان بدون زحمت از روی انگشت کاربر جابه جا کرد و به ویژه هنگام حرکت از ایستگاه کاری به اتاق جلسه مفید است. این بند همچنین می تواند برای آویزان کردن ماوس در زمانی که برای یک ایستگاه کاری تمیزتر استفاده نمی شود استفاده شود. SmartO Mouse MD200 همچنین دارای جای انگشت شست برای اطمینان از راحتی حتی پس از ساعت ها استفاده است. پوشش محافظ ASUS Antibacterial Guard استاندارد بین المللی ISO 22196 را گذرانده است و توسط انجمن فناوری صنعتی مقالات ضد میکروبی (SIAA) تایید شده است.

ردیابی سریع و دقیق

SmartO Mouse MD200 دارای یک سنسور اپتیکال با دقت 4200 dpi است که به آن اجازه می دهد تا با دقت بر روی هر سطحی از جمله شیشه ردیابی کند. به‌علاوه، پایه‌های ماوس 100% PTFE درجه بازی، سر خوردن صاف و بدون زحمت را تضمین می‌کنند.

عملکرد ماندگار
سوئیچ های مورد استفاده در SmartO Mouse MD200 تا 10 میلیون کلیک رتبه بندی می شوند – این 3 برابر طول عمر موش های اداری سنتی است. به‌علاوه، فناوری داخلی ذخیره‌سازی انرژی تا یک سال استفاده از یک باتری AA را فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد بدون وقفه روی کار در حال انجام تمرکز کنند.

بسیار قابل تنظیم
ASUS SmartO Mouse MD200 در مجموع دارای شش دکمه قابل تنظیم است که می‌توان آن‌ها را برای ضبط صفحه نمایش با یک کلیک، عملکردهای صفحه کلید، میانبرهای ویندوز و موارد دیگر از طریق نرم‌افزار Armory Crate برنامه‌ریزی کرد. کاربران می‌توانند از Armory Crate برای سفارشی‌سازی بیشتر بر اساس ترجیحات یا سناریوی کاری خود، و همچنین تغییر تنظیمات DPI، بررسی سطح باتری، مشاهده به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و موارد دیگر استفاده کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز SmartO Mouse MD200 را معرفی کرد، یک ماوس بی‌سیم ارگونومیک که دارای محافظ آنتی باکتریال ایسوس، حلقه حمل الاستیک، سنسور نوری با عملکرد بالا 4200 dpi، سوئیچ‌های بادوام و پایه‌های ماوس 100% PTFE است. اتصالات به دستگاه‌ها از طریق RF 2.4 گیگاهرتز یا بلوتوث 5.0 انجام می‌شود، هر کدام از این حالت‌ها برای اطمینان از پاسخ‌دهی دقیق و بدون تاخیر، توان داده بالایی را ارائه می‌دهند. SmartO Mouse MD200 می‌تواند به حداکثر سه دستگاه از طریق بلوتوث متصل شود تا کار چندوظیفه‌ای راحت انجام شود. نرم افزار بصری Armory Crate گزینه های مختلف سفارشی سازی، از جمله توانایی تنظیم سطوح حساسیت و نرخ نظرسنجی را امکان پذیر می کند و به کاربران اجازه می دهد تا سطح باتری را مشاهده کنند.