ایسوس سیستم PE6000G Edge-AI را معرفی کرد

تقاضا برای راه‌حل‌های شتاب‌دهنده GPU با کارایی بالا در لبه در حال افزایش است تا برنامه‌های هوش مصنوعی حیاتی را برآورده کند. کاربرانی که به سیستم‌های قوی و بادوام برای مقاومت در برابر شوک و لرزش، و همچنین دماهای عملیاتی با دامنه وسیع برای تطبیق با قدرت محاسباتی GPU بالا نیاز دارند، با معضل یافتن راه‌حل‌هایی مواجه می‌شوند که مشخصات مورد نیاز برای برآورده کردن محدودیت‌های فضای فیزیکی و همچنین اتلاف گرما را فراهم می‌کنند. و مصرف برق در یک طراحی مکانیکی قوی سری کاملا جدید PE6000G همه این نیازهای استقرار را در انواع محیط های سخت متعادل می کند.

PE6000G یک پلت فرم محاسباتی پیشرفته و مجهز به هوش مصنوعی است که برای آموزش یادگیری عمیق و استنتاج در لبه ایده آل است. تا 64 گیگابایت DDR5 4800 ECC/non-ECC SDRAM، چهار SSD 2.5 اینچی و یک کلید M.2 M (NVMe)، یک کلید M.2 B (5G NR) و یک کلید M .2 E (Wi) پشتیبانی می کند. -فی). 6). همچنین اتصال غنی با طیف کاملی از پورت‌های ورودی/خروجی رایج و همچنین پشتیبانی از جدیدترین کارت‌های گرافیک تمام قد و تمام قد را ارائه می‌دهد که استنتاج بلادرنگ و انتقال هوش مصنوعی را به محیط اطراف امکان‌پذیر می‌سازد.

قدرت فوق العاده و طراحی حرارتی
هنگام پردازش مجموعه داده های عظیم، نوسانات ناگهانی برق پایداری سیستم را به خطر می اندازد و پردازش در دمای شدید یا ولتاژهای فرار می تواند وضعیت را بدتر کند. دستگاه‌های سری PE6000G راه‌حل‌های حرارتی و الکتریکی قوی را برای کاهش شرایطی که می‌تواند منجر به مشکلات یا حتی خرابی سیستم شود، ترکیب می‌کنند و حداکثر زمان کار را تضمین می‌کنند. طراحی حرارتی بهینه عملکرد قابل اعتماد و مقاوم را در دماهای بین -20 تا 60 درجه سانتیگراد تضمین می کند.

ایده آل برای رانندگی خودکار
سری PE6000G همچنین برای محیط های داخل خودرو، با دامنه پشتیبانی گسترده 8-48 ولت DC، از جمله کنترل داخلی قدرت احتراق، و همچنین توانایی نظارت بر قدرت و ساختار مکانیکی جامد، ایده آل است. به طور خاص، طراحی شاسی مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD 810H است و برای مقاومت در برابر ضربه و لرزش طراحی شده است.

ASUS IoT، ارائه‌دهنده جهانی راه‌حل‌های AIoT، امروز PE6000G را معرفی کرد – اولین سیستم پیشرفته هوش مصنوعی صنعت که از پردازنده‌های گرافیکی تا 450 وات برای برنامه‌های پردازش گرافیکی پرسرعت پشتیبانی می‌کند. PE6000G مجهز به پردازنده نسل دوازدهم Intel Core و جفت شدن با چیپست اینتل R680E، تا 450 وات توان کارت گرافیک را پشتیبانی می کند و برای آخرین استاندارد PCI Express (PCIe) 5.0 آماده است و شرایط لازم برای فعال کردن استنتاج هوش مصنوعی در زمان واقعی را برآورده می کند. در لبه

در واقع، PE6000G می‌تواند لرزش‌های قوی را تحمل کند و برای کاربردهایی مانند بینایی ماشین، اتوماسیون کارخانه‌ای با هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل ویدیویی هوشمند (IVA) و موارد دیگر مانند واحدهای کنار جاده‌ای (RSU)، وسایل نقلیه خودران و موارد دیگر عالی است.

ASUS IoT همچنین PE4000G را به عنوان بخشی از خانواده محصولات مشابه PE6000G ارائه می دهد. این مدل همان محاسبات برجسته CPU/GPU را ارائه می دهد و به طور خاص برای پشتیبانی از GPU تا 200 وات، از جمله NVIDIA RTX A4500، برای محاسبات هوش مصنوعی همه کاره و سخت طراحی شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران