ایسوس از Zenbook 14 Flip OLED رونمایی کرد

حتی عملکرد بیشتر
Zenbook 14 Flip OLED دارای آخرین پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7، همراه با گرافیک Intel Iris Xe و حداکثر 16 گیگابایت رم سریع است. حداکثر 1 ترابایت PCIe 4.0 x4 SSD ذخیره سازی فوق العاده سریع را تضمین می کند. با Zenbook 14 Flip OLED، کاربران می توانند هر کاری را در هر کجا که هستند (در محل کار، خانه یا در حال حرکت) انجام دهند و از تمام عملکردی که در همه شرایط نیاز دارند لذت ببرند.

عمر طولانی‌تر لپ‌تاپ همچنین ضایعات طولانی‌مدت را کاهش می‌دهد، به همین دلیل است که Zenbook 14 Flip OLED با استفاده از آخرین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H، با حداکثر 12 روش تست و 26 تست جداگانه، برای اطمینان از دوام، به شدت آزمایش می‌شود. سخت ترین رژیم آزمایش در صنعت.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ایسوس امروز Zenbook 14 Flip OLED (UP3404) را معرفی کرد که جدیدترین و قدرتمندترین مدل 14 اینچی در سری Zenbook Flip قابل تبدیل نازک و سبک برتر خود است. Zenbook 14 Flip OLED شیک و همه کاره با پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core، گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe، حداکثر ظرفیت 1 ترابایت PCIe SSD، 16 گیگابایت رم و عمر باتری طولانی 75 وات ساعت، سطوح جدیدی از عملکرد را ارائه می دهد. برای تسهیل I/O، دو پورت Thunderbolt 4، یک پورت USB 3.2 Type-A و یک پورت HDMI 2.1 (TMDS) وجود دارد. Wi-Fi 6E سریع و پایدار (802.11ax) اتصال بی سیم قابل اعتماد را تضمین می کند.

WiFi 6E Zenbook 14 Flip OLED با فناوری ASUS WiFi Master Premium بهبود یافته است، از جمله ویژگی WiFi SmartConnect در برنامه MyASUS که به طور خودکار بهترین منبع WiFi را انتخاب می کند، بنابراین Zenbook 14 Flip OLED به بهترین سیگنال WiFi و نقاط اتصال تلفن همراه شناخته شده متصل می شود. . علاوه بر این، Task First به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی وظایف را اولویت بندی کنند یا پهنای باند را به طور مساوی بین وظایف توزیع کنند.

یک سنسور رنگی نور محیطی به لپ تاپ این امکان را می دهد که به طور خودکار روشنایی صفحه و دمای رنگ را تنظیم کند تا بهترین تصاویر را در هر شرایط نوری ارائه دهد. دوربین ASUS AiSense IR FHD دارای ویژگی‌های تشخیص حضور است که امکان کاهش نور تطبیقی ​​را فراهم می‌کند، ویژگی که در صورت دور شدن یا دور شدن کاربر از صفحه نمایش، نور صفحه را کاهش می‌دهد. این بخشی از ویژگی‌های ASUS OLED Care است که طول عمر نمایشگر OLED را بهینه می‌کند.

دوربین مجهز به هوش مصنوعی همچنین از فناوری کاهش نویز سه بعدی ایسوس پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که نویز ویدیو همیشه در تماس های ویدیویی به حداقل می رسد. به علاوه، فناوری حذف نویز هوش مصنوعی تضمین می‌کند که صدای کنفرانس همیشه واضح است، مهم نیست که چند نفر در آن شرکت کنند. یک تجربه صوتی فراگیر و چند بعدی توسط سیستم صوتی Dolby Atmos دارای گواهینامه هارمن کاردون ارائه می شود.

تصاویری هیجان انگیز تر
صفحه نمایش لمسی 14 اینچی Zenbook 14 Flip OLED 2.8K 90Hz OLED NanoEdge با حاشیه نازک دارای نسبت تصویر 16:10 است که فضای کاری بصری را گسترش می دهد و نسبت صفحه به بدنه 87 درصد را ارائه می دهد. کاربران می‌توانند از تصاویری بسیار واضح و دقیق لذت ببرند، با گواهی DisplayHDR True Black 500 برای عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه، وفاداری رنگ تایید شده توسط پنتون، و طیف رنگی 100% DCI-P3 برای رنگ‌های بسیار زنده، درجه سینما. همچنین دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای مراقبت از چشم است، بنابراین چشمان کاربر حتی در طول جلسات تماشای ماراتن خسته نمی شود.

طراحی متفکرانه کاربر محور یکی از ویژگی های کلیدی لپ تاپ های ایسوس است و Zenbook 14 Flip OLED تجربه کاربری استثنایی را ارائه می دهد. برای راحتی بی‌نظیر در تایپ، صفحه‌کلید ASUS ErgoSense با فاصله کلید ۱۹.۰۵ میلی‌متری، حرکت کلید ۱.۴ میلی‌متری و تکیه‌دادن کلید ۰.۱ میلی‌متری طراحی شده است. روکش ضد اثر انگشت و آبگریز باعث می شود تا پد لمسی ASUS ErgoSense راحت و آسان تمیز شود.

برای ورودی خلاقانه طبیعی و شهودی، صفحه نمایش از قلم اختیاری ASUS 2.0 نیز پشتیبانی می کند که 4096 سطح فشار را ارائه می دهد و دارای چهار نوک قابل تعویض است که سختی های مختلف مداد را تقلید می کند. از طریق یک دکمه اختصاصی از شارژ USB-C و میانبرهای بلوتوث پشتیبانی می کند.

بادوام و ماندگار
تعهد ایسوس به حفاظت از زمین و ارائه بهترین محصولات به کاربران خود در طراحی Zenbook 14 Flip OLED منعکس شده است. این دستگاه از 30٪ پلاستیک PCR استفاده می کند و بسته بندی آن اکنون 100٪ قابل بازیافت است. مصرف برق کاهش یافته است تا از استاندارد بهره وری انرژی ENERGY STAR تا 30٪ فراتر رود.

ایسوس متعهد به محافظت از زمین است، به همین دلیل است که Zenbook 14 Flip OLED از 30 درصد پلاستیک بازیافت شده پس از مصرف (PCR) و 100 درصد بسته بندی قابل بازیافت استفاده می کند. بهره وری انرژی آن نیز از استاندارد ENERGY STAR فراتر رفته است. برای اطمینان از دوام، لپ تاپ با سخت ترین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810 آزمایش شده است.

همه کاره تر، ظریف تر
Zenbook 14 Flip OLED با مشخصات نازک 15.9 میلی‌متری، وزنی معادل 1.5 کیلوگرم، و یک لولای 360 درجه با مهندسی دقیق و قوی، بدون زحمت قابل حمل و بی‌نهایت همه‌کاره است. طراحی جدید شیک، طرح مونوگرام ایسوس را روی درب آن گنجانده است و این لپ‌تاپ در دو رنگ پیچیده موجود است: آبی Ponder و نقره‌ای مه‌آلود.

برای اتصال جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات جانبی، دو پورت Thunderbolt 4 USB-C و همچنین یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A وجود دارد. پورت HDMI 2.1 از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می‌کند و یک جک 3.5 میلی‌متری کمبو صدا نیز وجود دارد.

تصاویری خیره کننده توسط صفحه نمایش لمسی OLED 2.8K 14 اینچی 16:10 بزرگنمایی شده ارائه می شود که دارای اعتبار PANTONE است و دارای 100٪ وسعت DCI-P3 است. همچنین دارای گواهی TÜV برای مراقبت از چشم است و از قلم اختیاری ASUS Pen 2.0 MPP 2.0 پشتیبانی می کند. ضخامت OLED کامپکت Zenbook 14 Flip تنها 15.9 میلی‌متر و وزن آن تنها 1.5 کیلوگرم است و یک لولای 360 درجه در همه موقعیت‌ها دارد. ویژگی‌های طراحی متفکرانه شامل یک حسگر رنگی نور محیطی است که به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ را تنظیم می‌کند و کاهش نور تطبیقی ​​را برای کمک به حفظ طول عمر صفحه‌نمایش OLED فعال می‌کند. همچنین یک دوربین مادون قرمز برای اتصال سریع چهره وجود دارد.

صفحه کلید و تاچ پد ASUS ErgoSense با اندازه کامل، راحتی تایپ بی نظیری را فراهم می کند، و شماره اختیاری ASUS NumberPad 2.0 ورود اطلاعات را آسان می کند. سیستم صوتی قدرتمند با تاییدیه هارمن کاردون صدای چند بعدی Dolby Atmos را به همراه فناوری حذف نویز هوش مصنوعی برای تماس‌های کنفرانسی شفاف ارائه می‌دهد.

باتری با ماندگاری 75 وات ساعت دارای قابلیت شارژ آسان ASUS USB-C برای شارژ آسان و راحت است و فناوری شارژ سریع به آن اجازه می دهد تا 60 درصد در کمتر از 49 دقیقه شارژ شود.