ایسوس از Vivobook Go 15 OLED و Vivobook Go 14 کاملا جدید رونمایی کرد.

عملکرد سریع برای هر کاری توسط پردازنده های سری AMD Ryzen 5 7000، 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت PCIe SSD تضمین می شود.از دیگر ویژگی های کاربر پسند می توان به صفحه کلید ASUS ErgoSense اشاره کرد. کنفرانس هوشمند از طریق وب کم HD با کاهش نویز سه بعدی ایسوس (3DNR)، حذف نویز هوش مصنوعی و محافظ حریم خصوصی فیزیکی؛ و مجموعه ای مفید از برنامه های ایسوس، از جمله MyASUS، GlideX، و ScreenXpert 3.

صدا و دید برتر

Vivobook Go 15 OLED تصاویری فوق العاده واضح و واضح را از صفحه نمایش OLED تا FHD خود ارائه می دهد. طراحی قاب نازک 16:9 NanoEdge به کاربران صفحه نمایش بیشتری را برای چندوظیفگی و تماشای همه جانبه می دهد و رندر رنگی تایید شده با پنتون را با دقت رنگ متوسط ​​Delta E کمتر از 2 و محدوده 100٪ DCI-P3 سینما ارائه می دهد. کیفیت . زمان پاسخ سریع 0.2 میلی ثانیه ای صحنه های حرکتی صاف را تضمین می کند. Adaptive Dimming از دوربین ASUS AiSense برای نظارت بر نگاه کاربر استفاده می کند و در صورتی که کاربر به دور نگاه کند یا دور شود، روشنایی صفحه را کاهش می دهد. این ویژگی بخشی از بسته ASUS OLED Care است که به به حداکثر رساندن عمر صفحه‌نمایش کمک می‌کند.

اتصال فوق سریع توسط WiFi 6E تقویت شده با فناوری ASUS WiFi Master برای اتصالات سریع و پایدار ارائه شده است. پورت های ورودی/خروجی جامع شامل پورت USB-C 3.2 Gen 1، پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، پورت USB 2.0، خروجی HDMI و جک ترکیبی صدا می باشد. بنابراین اتصال همه دستگاه های موجود برای کاربران آسان است. لوازم جانبی، صفحه نمایش و پروژکتورها، هر کجا که هستند.

لپ‌تاپ‌ها همچنین با مجموعه‌ای از برنامه‌های افزایش بهره‌وری ASUS با کاربری آسان عرضه می‌شوند، از جمله GlideX برای اشتراک‌گذاری صفحه بین دستگاه‌ها. MyASUS برای دسترسی آسان به به‌روزرسانی‌ها، برنامه‌ها، خدمات مشتری و بهینه‌سازی عملکرد؛ و ScreenXpert 3 برای مدیریت آسان چند صفحه.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

عملکرد سریع
Vivobook Go 15 OLED و Go 14 مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen 5 7520U، با 16 گیگابایت حافظه LDDR5 سریع و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای کمک به کاربران در انجام تمام ماموریت‌های بهره‌وری روزانه خود هستند. برای راحتی بیشتر در حین حرکت، باتری را می توان به سرعت تا 60 درصد ظرفیت در 49 دقیقه شارژ کرد.

دارای ویژگی های غنی
راحتی تایپ فوق العاده با صفحه کلید ASUS ErgoSense با اندازه کامل تضمین می شود که دارای فاصله کلید 19.05 میلی متری، درپوش کلید 0.2 میلی متری، و حرکت کلید طولانی 1.4 میلی متری است که با پرش و سفر بهینه، احساس فوق العاده رضایت بخشی به آن می دهد. با دقت فوق العاده محاسبه شده است. علاوه بر این، Vivobook Go 14 با یک ASUS NumberPad 2.0 اختیاری، یک صفحه کلید عددی مجازی که در تاچ پد ادغام شده است، برای ورود آسان داده ها در دسترس است. حریم خصوصی عالی توسط محافظ فیزیکی وب‌کم تضمین می‌شود و حسگر اثرانگشت اختیاری وجود دارد که ورود با یک لمس با Windows Hello را فعال می‌کند.

ایسوس امروز دو لپ‌تاپ 15.6 اینچی Vivobook Go 15 OLED (E1504F) و 14 اینچی Vivobook Go 14 (E1404F) را معرفی کرد، دو لپ‌تاپ سبک زندگی هیجان‌انگیز و مقرون به صرفه که به کاربران کمک می‌کنند تا در هر کجا که می‌روند، سازنده یا سرگرم‌کننده باشند. این لپ‌تاپ‌های سبک وزن و جمع‌وجور دارای نمایشگرهای برتر OLED (E1504F) یا IPS (E1404F) و سیستم‌های صوتی قدرتمند ASUS SonicMaster با پردازش صوتی DTS برای سرگرمی همه جانبه هستند. طراحی شیک و کاربردی است، با لمس‌های متفکرانه‌ای که زندگی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند، مانند لولای صاف 180 درجه. این لپ‌تاپ‌های مستحکم که برای مقاومت در برابر هر سبک زندگی ساخته شده‌اند، برای دوام درجه نظامی ایالات متحده با استفاده از سخت‌ترین رژیم آزمایشی جهان آزمایش می‌شوند.

Vivobook Go 14 دارای صفحه نمایش شفاف و روشن FHD IPS با زوایای دید وسیع و نسبت صفحه نمایش به بدنه 83 درصد است. هر دو صفحه همچنین به لطف گواهی مراقبت از چشم TÜV Rheinland برای نور آبی کم و عملکرد بدون سوسو زدن، خطر کاهش فشار چشم را در طول جلسات تماشای طولانی تضمین می کنند.

برای کنفرانس ویدیویی و کنفرانس صوتی پیشرفته، یک دوربین HD با فناوری ASUS 3DNR وجود دارد که ویدیوها را تا حد امکان واضح می کند. حذف نویز هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی برای جداسازی نویز ناخواسته از گفتار انسان استفاده می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند در هر محیطی به راحتی آنچه را که همه می‌گویند بشنوند.

سبک، جمع و جور، ظریف و مقاوم
مدل‌های جدید Vivobook Go با ضخامت 17.9 میلی‌متر و وزن تنها 1.3 کیلوگرم، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به اندازه کافی جمع و جور هستند تا در هر کیفی قرار بگیرند و به اندازه کافی سبک هستند تا به راحتی با یک دست حمل شوند. آنها دارای سه گزینه رنگ بی‌انتها هستند – مشکی مخلوط، نقره‌ای خنک، و کاملاً جدید سبز دنج – به همراه جزئیات امضایی Vivobook مانند برچسب نشان‌واره برجسته روی درب، الگوی نوار هشدار روی کلید Enter، پایه‌های لاستیکی رنگ متضاد روی پایه و یک دریچه هوای V شکل زیبا.

هر دو لپ‌تاپ صدایی فوق‌العاده قدرتمند و شفاف را با پردازش صوتی ASUS SonicMaster و DTS ارائه می‌کنند. ترکیب سخت‌افزار و نرم‌افزار صدا را افزایش می‌دهد و نویز را کاهش می‌دهد تا وضوح صدا را برای صدایی واقعاً فراگیر افزایش دهد.

لپ‌تاپ‌های جدید Vivobook Go برای اطمینان از دوام آنها در استفاده روزمره، با استفاده از آخرین استاندارد نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H با حداکثر 12 روش تست و 26 آزمایش جداگانه، سخت‌گیرانه‌ترین رژیم آزمایشی صنعت، به شدت آزمایش شده‌اند.