ایسوس از TUF Gaming و Dual GeForce RTX 3060 Ti با حافظه GDDR6X رونمایی کرد.

علاوه بر انواع استاندارد و اورکلاک شده ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6X، ایسوس یک مدل سفید کاملاً جدید از این کارت ارجمند را نیز معرفی می کند. برای اولین بار، سازندگانی که تم سفید در ذهن دارند، به یک کارت مقرون به صرفه و جمع و جور دسترسی دارند که قادر به گیم پلی باورنکردنی در 1080p و 1440p است. مانند برادر بزرگ‌ترش TUF، تمام مدل‌های ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6X با استفاده از فناوری Auto-Extreme ساخته شده‌اند که قطعات را بدون دخالت انسان به‌طور تمیز جوش می‌دهد تا نتیجه نهایی با کیفیت بالا برای مقاومت در آزمون زمان طراحی شده باشد. برای کاربرانی که به دنبال یک کارت گرافیک قوی و در عین حال مقرون به صرفه با کارایی بالا هستند، دیگر به دنبال آن نباشند. GeForce RTX 3060 همچنین در نسخه جدید White Dual با 8 گیگابایت GDDR6 VRAM و طراحی خنک‌تر و پوشش برادر خود وارد بازار شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

حلقه های مانع در اطراف فن جریان هوا را مستقیماً به هیت سینک هدایت می کند، بنابراین GPU در زیر بار خنک می ماند. در حجم‌های کاری سبک‌تر، فناوری 0dB فن‌ها را برای عملکرد بی‌صدا به طور کامل خاموش می‌کند: آنها فقط زمانی به چرخش در می‌آیند که دمای GPU به 55 درجه سانتی‌گراد برسد. یک صفحه پشتی آلومینیومی علیرغم قیمت پایین تر از برادران رده بالای خود، به کارت حس فوق العاده ای می بخشد.

ایسوس امروز نسخه‌های جدیدی از کارت‌های گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti و Dual GeForce RTX 3060 Ti را معرفی کرد که اکنون دارای حافظه GDDR6X برای عملکرد بهتر هستند. NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti یک سازش عالی بین قیمت و عملکرد برای آخرین نسل کارت‌های گرافیک بود و اکنون بهبود یافته است. حافظه GDDR6X قابلیت‌های 3060 Ti را بیشتر تقویت می‌کند و گزینه‌های موجود را برای سازنده رایانه شخصی فهیم گسترش می‌دهد. ایسوس همچنین GeForce RTX 3060 را با یک مدل جدید با 8 گیگابایت GDDR6 VRAM به روز رسانی می کند تا قابلیت ارتقا و ساخت بیشتر را اضافه کند.ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6X دارای همان طراحی سه فن Axial Tech، صفحه پشتی آلومینیومی جامد و ضریب شکل ۲.۷ اسلات به‌علاوه پشتیبانی NVIDIA از G-SYNC و GPU Tweak III است. معرفی GDDR6X VRAM بسیار سریع و تصحیح کننده خطا، این پایه محکم را تکمیل می کند و GPU را طوری پیکربندی می کند که فریم های بیشتری را نسبت به تکرار قبلی ارائه دهد. یک نسخه اورکلاک شده کارخانه نیز در دسترس است که به صورت داخلی تنظیم شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران بهترین عملکرد را به طور کامل از جعبه دریافت می کنند.

خازن های مقاوم و درجه نظامی با استفاده از فرآیند تولید ASUS Auto-Extreme به برد مدار لحیم می شوند و از اتصالات دقیق و رعایت مشخصات دقیق و در عین حال اجتناب از احتمال خطای انسانی اطمینان حاصل می کنند. به‌علاوه، کارت‌های TUF Gaming یک تست اعتبارسنجی طاقت‌فرسا 144 ساعته را پشت سر می‌گذارند تا مطمئن شوند که مطابق با نام خود هستند.

برای دوستداران فرم فاکتور کوچک (SFF) و ساخت‌های دیگر که نمی‌توانند کارت سه فن را در خود جای دهند، ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti 8GB نیز با همان حافظه پرسرعت GDDR6X ارتقا یافته است. همانطور که از نام آن پیداست، Dual یک طراحی دو فن است که طول کلی برد را برای سازگاری عالی با طیف وسیعی از کیس ها بسیار کوتاه تر نگه می دارد. این تطبیق پذیری با ضخامت شیار دوگانه آن بیشتر شده است، به این معنی که ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti 8GB GDDR6X می تواند در شرایطی که کارت های ضخیم تر ممکن است خفه شوند، دسترسی کافی به هوای خنک داشته باشد. این کارت با نسخه‌ای از GeForce RTX 3060 با 8 گیگابایت GDDR6 VRAM تکمیل می‌شود که با همان طراحی معروف دو پوسته موجود است.