ایسوس از SSD قابل حمل TUF Gaming AS1000 رونمایی کرد

ناهمواری درجه نظامی
TUF Gaming AS1000 تحت یک باتری آزمایش‌های دوام دقیق قرار گرفته است، از جمله آزمایش سقوط MIL-STD-810H درجه نظامی ایالات متحده و آزمایش‌های مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68. دستگاه ها از ارتفاعات مختلف رها شده اند، در آب غوطه ور شده اند و در معرض گرد و غبار و خاک قرار گرفته اند تا از دوام اطمینان حاصل شود، و این باعث می شود TUF Gaming AS1000 بیش از حد توانایی مقاومت در برابر ضربه ها، ضربه ها و ریختن های تصادفی را داشته باشد.

سرعت انتقال فوق العاده سریع و فضای ذخیره سازی فراوان

TUF Gaming AS1000 سرعت خواندن/نوشتن متوالی M.2 NVMe PCIe SSD تا 10 گیگابیت در ثانیه – تا 10 برابر سریعتر از هارد دیسک های خارجی معمولی – و تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. این برای کسانی که به دنبال افزایش ظرفیت ذخیره سازی خود هستند، و همچنین کسانی که به دنبال عملکرد سریع داده برای بازی در حال حرکت، تهیه نسخه پشتیبان از فایل های بزرگ یا ایجاد محتوای 4K هستند، عالی است. شاسی آلیاژ آلومینیوم و پد حرارتی داخلی به طور موثر گرما را برای دستیابی به انتقال داده های پایدار و افزایش طول عمر SSD از بین می برند.

ایسوس امروز TUF Gaming AS1000 را معرفی کرد، یک SSD قابل حمل 1 ترابایتی M.2 NVMe با ویژگی های خنک کننده نوآورانه برای اطمینان از انتقال سریع داده ها. TUF Gaming AS1000 از اتصال USB-C 3.2 Gen 2×1 استفاده می‌کند و با رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و جدیدترین کنسول‌های بازی سازگار است. این SSD تحت آزمایش‌های دوام دقیق قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که داده‌های ذخیره‌شده به خوبی در برابر نشت و ضربه‌های روزانه محافظت می‌شوند. به علاوه، نرم‌افزار NTI Backup Now EZ (با ارزش 35.99 دلار) امکان پشتیبان‌گیری و بازیابی آسان داده‌ها را فراهم می‌کند.ویژگی های راحت و کاربر پسند
TUF Gaming AS1000 از یک اتصال USB-C استفاده می کند و با دستگاه های تلفن همراه، لپ تاپ ها، رایانه های شخصی و همچنین آخرین کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس سازگار است. نرم‌افزار داشبورد SSD بصری داخلی به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات حیاتی مانند دمای SSD، وضعیت ذخیره‌سازی و غیره را بدون زحمت کنترل کنند. به علاوه، نرم افزار NTI Backup Now EZ همراه با ارزش تا 35.99 دلار آمریکا از دارایی های دیجیتال ارزشمند در برابر حملات مخرب یا خرابی سخت افزار محافظت می کند. علاوه بر این، یک ویژگی بازیابی اطلاعات در مواردی که یک فایل به طور تصادفی حذف می شود کمک می کند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران