ایسوس از 16 اینچی ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip کاملاً جدید رونمایی کرد.

لپ‌تاپ‌های جدید علاوه بر صفحه‌کلید عددی جداگانه برای سرعت بخشیدن به ورود داده‌ها، از ASUS ExpertWidget نیز بهره می‌برند که به کاربران اجازه می‌دهد میان‌برهای صفحه‌کلید سفارشی ایجاد کنند و به سرعت و آسانی عملکردهای دلخواه را فعال کنند. آنها همچنین با یک پد لمسی گسترده طراحی شده اند که ابعاد قابل توجه 15 در 9 سانتی متر دارد و فضای اضافی را برای کنترل و ناوبری روزانه در اختیار کاربر قرار می دهد.

ExpertBook B5 Flip علاوه بر این از لولای 360 درجه در همه موقعیت‌ها بهره می‌برد که به آن انعطاف‌پذیری بی‌نظیری برای همه جنبه‌های روز کاری، از بهره‌وری متمرکز گرفته تا جلسات مشارکتی آنلاین، از جمله حالت‌های تبلت، چادر، پشتیبانی و سنتی می‌دهد. این مدل همچنین دارای یک قلم گاراژی با شارژ سریع است که با شارژ مجدد 15 ثانیه ای قدرت کافی را برای 45 دقیقه استفاده فراهم می کند، بنابراین کاربر هرگز منتظر کار نیست. گاراژ تعبیه شده همچنین خطر جا انداختن یا گم شدن خودکار را به حداقل می رساند و در هنگام الهام گرفتن آن را نزدیک نگه می دارد.

صفحه نمایش خیره کننده 16 اینچی با گزینه OLED دارای نسبت تصویر 16:10 است که فضای کاری بصری بزرگ تری را در مقایسه با صفحه نمایش استاندارد 16:9 ارائه می دهد. این کار خواندن مقاله‌ها، مشاهده وب‌سایت‌ها، کار بر روی صفحه‌گسترده یا هر چیز دیگری که نیاز به کمی فضای اضافی دارد را آسان می‌کند.

امنیت و مدیریت در سطح سازمانی
ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip با نمایشگر اختیاری OLED امنیت و برتری تجاری را با طیف وسیعی از ویژگی‌ها برای افزایش امنیت و بهره‌وری افزایش می‌دهند.

ماشین‌های جدید همچنین از جدیدترین فناوری WiFi 6E برای اتصالات بی‌سیم فوق‌العاده سریع با برد وسیع و قابلیت اطمینان بالا بهره می‌برند.

در عین حال، دوربین مجهز به هوش مصنوعی کیفیت ویدیویی عالی را برای هر جلسه مجازی تضمین می کند. فناوری ردیابی حرکت به طور خودکار صورت کاربر را در مرکز نگه می دارد و فوکوس را روی چشمان او تنظیم می کند و دردسر تنظیم دوربین در اواسط مکالمه را از بین می برد. دوربین هوش مصنوعی با توانایی خود در بهبود خودکار کیفیت و روشنایی تصویر، برای کار در هر مکان و هر زمان مناسب است.

با دو پورت Thunderbolt 4 و یک پورت HDMI 2.0 در دسترس، ExpertBook B5 و ExpertBook B5 همچنین امکان اتصال حداکثر سه نمایشگر خارجی 4K UHD را فراهم می‌کنند و امکانات بهره‌وری را افزایش می‌دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

برای تجارت طراحی شده است
زندگی در جاده ها سخت است، به همین دلیل است که ExpertBook B5 16 اینچی و ExpertBook B5 Flip با صفحه نمایش OLED اختیاری برای برآورده کردن و فراتر از معیارهای صنعت، از جمله استاندارد نظامی فوق العاده بالای ایالات متحده که خواستار MIL-STD 810H است، طراحی شده اند. این بدان معناست که آنها برای زنده ماندن در همه موارد افراطی ساخته شده اند، از دمای انجماد گرفته تا گرمای سوزان طوفان های صحرا، و دست اندازهای پرسرعت تا دست اندازهای روزمره. آنها همچنین تحت آزمایش های داخلی دقیق قرار می گیرند، از جمله تست فشار پانل، ضربه و سقوط برای اطمینان از دوام جدی. حتی صفحه کلید بادوام است و به گونه ای ساخته شده است که در برابر ریزش ها و ریزش های روزمره مقاومت کند.[iv]

مدل‌های جدید لپ‌تاپ برای سفرهای جدی با عمر باتری باورنکردنی در تمام روز ساخته شده‌اند و با انبوهی از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود کارایی کار با موبایل طراحی شده‌اند. اینها شامل پردازنده Intel Core تا نسل دوازدهم با گرافیک مجزا تا Intel Arc A350M، خنک کننده دوگانه فن، فناوری کنفرانس مبتنی بر هوش مصنوعی و پشتیبانی از RAID دوگانه SSD است. B5 Flip بیشتر از صفحه نمایش کج 360 درجه، همراه با تطبیق پذیری افزوده شده با پشتیبانی از یک قلم شارژ سریع مرتب و مرتب بهره می برد. ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip همچنین دارای ویژگی هایی برای محافظت از حریم خصوصی و داده های تجاری هستند، از جمله پشتیبانی از vPro، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و تراشه TPM 2.0.

قابلیت حمل حرفه ای

ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip به گونه ای طراحی شده اند که شرکای قابل حمل مناسبی برای مشاغل مدرن باشند. این لپ‌تاپ‌های 16 اینچی که از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم و آلومینیوم خالص ساخته شده‌اند، تنها 3 پوند وزن دارند و در عین حال با یک بار شارژ تا 12 ساعت عمر باتری را ارائه می‌کنند و بهره‌وری صفحه‌نمایش بزرگ را در دفتر یا خارج از منزل ممکن می‌سازند.

لپ‌تاپ‌های جدید همچنین کنفرانس‌های تجاری را با فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی منحصر به فرد ایسوس تقویت می‌کنند. اینها شامل فناوری حذف نویز دو طرفه مبتنی بر هوش مصنوعی و دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی است. اولین نصب از تکنیک‌های یادگیری ماشینی پیچیده استفاده می‌کند و شامل یک عملکرد بالادستی برای فیلتر کردن نویز اطراف بلندگو و یک عملکرد پایین‌دستی برای حذف نویز از فرد در انتهای دیگر مکالمه است که تضمین می‌کند تماس‌ها هم واضح و هم بدون نویز هستند. حواس پرتی آخرین پیشرفت به کاربران اجازه می‌دهد تا آرایه میکروفون را سفارشی کنند و اطمینان حاصل شود که ExpertBook B5 یا ExpertBook B5 Flip آنها دقیقاً به روشی که بهترین موقعیت را دارد گوش می‌دهد.

بهره وری بیشتر
هر دو ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip دارای یک صفحه نمایش بزرگ 16 اینچی با نسبت گسترده 16:10 و گزینه ای از پنل OLED خیره کننده هستند.

ایسوس امروز لپ‌تاپ ExpertBook B5 (B5602C) و ExpertBook B5 Flip (B5602F) را معرفی کرد، مدل‌های کاملاً جدید لپ‌تاپ‌هایی که با صفحه نمایش عریض 16 اینچی، 16:10 و ساختار محکم و سبک وزن برای انعطاف‌پذیری فوق‌العاده و بهره‌وری حرفه‌ای در حال حرکت طراحی شده‌اند. گزینه پنل OLED برای تصاویری خیره کننده.

عملکرد جدی
مدل‌های جدید ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip از پردازنده Core i7 نسل دوازدهم اینتل با پلت‌فرم Intel vPro با حداکثر 40 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین دارای حداکثر دو درایو SSD برای ارائه ظرفیت عظیم تا 2 ترابایت و پشتیبانی از فناوری RAID برای قابلیت اطمینان بهتر داده ها یا عملکرد سریعتر هستند. طراحی دو فن به گرافیک مجزای Intel Arc A350M اجازه می دهد تا عملکردی آرام، خنک و قدرتمند ارائه دهد.

در مقایسه با جنبه سنتی 16:9، طراحی 16:10 فضای کاری عمودی بیشتری را برای افزایش بهره‌وری ارائه می‌کند، در حالی که مدل‌های ExpertBook B5 و ExpertBook B5 Flip با OLED، تصاویری فوق‌العاده واضح، با رنگ‌های سیاه عمیق و زنده ارائه می‌دهند. پنل OLED دارای طیف رنگی 100% DCI-P3 درجه سینما است که دیدن همه چیز روی صفحه را لذت بخش تر و استفاده آسان تر می کند.

ویژگی های امنیتی چندلایه و قوی تضمین می کند که داده های محرمانه و خصوصی درز نمی کنند. اینها شامل پشتیبانی از پلتفرم Intel vPro برای محافظت از کسب و کار برتر، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، محافظ فیزیکی وب کم برای حفظ حریم خصوصی فوری و تراشه اختیاری TPM 2.0 برای دور کردن مهاجمان از داده های خصوصی است. حتی یک شکاف داخلی قفل Kensington Nano وجود دارد که ایمن شدن سریع و آسان آن‌ها را به همراه یک پوشش فیزیکی وب‌کم برای حفظ حریم خصوصی فوری دارد.