ایسوس از کارت گرافیک های ROG Strix و ASUS Dual AMD Radeon RX 7600 رونمایی کرد

ایسوس امروز کارت‌های گرافیک ROG Strix AMD Radeon RX 7600، ASUS Dual AMD Radeon RX 7600 و ASUS Dual AMD Radeon RX 7600 V2 را معرفی کرد که برای ایجاد تعادل کامل بین مقرون‌به‌صرفه و قدرت بازی، با تصاویری خیره‌کننده و عملکرد روان طراحی شده‌اند. به‌روزرسانی‌های کلیدی نسل به نسل، کارت گرافیک ROG Strix AMD Radeon RX 7600 را به یک رقیب جدی برای رایانه‌های شخصی بازی بعدی کاربر تبدیل می‌کند. در مقایسه با آخرین نسل ROG Strix AMD Radeon RX 6600 XT، در حالی که در دماهای تقریباً مشابه کار می کند، آرام تر کار می کند و TGP (قدرت گرافیکی کل) 145 وات دارد.

یک GPU کارآمد و یک راه حل خنک کننده کارآمد همه تفاوت را ایجاد می کند. دو عدد از فن‌های 11 پره‌ای با تکنولوژی Axial جریان ثابتی از هوای خنک‌کننده را در هیت سینک 2.9 شیار آن حفظ می‌کنند و بلبرینگ‌های فن دوتایی عمر طولانی را تضمین می‌کنند. تهویه در صفحه پشتی محافظ آلومینیومی مسیر دیگری را برای دفع گرما از کارت فراهم می کند. همچنین مجهز به فناوری 0dB است، بنابراین هر زمان که دما اجازه دهد، فن ها برای عملکرد بی صدا به طور کامل می چرخند. سوئیچ دوگانه بایوس، اولویت بندی عملکرد یا عملکرد بی صدا را برای گیمرها آسان می کند.

خطوط زاویه‌دار و عناصر متضاد به گرافیک ROG Strix AMD Radeon RX 7600 شخصیتی خیره‌کننده می‌دهد، اما رنگ‌های فلزی مشکی و نقره‌ای روی پوشش آن تضمین می‌کند که به خوبی با طیف وسیعی از سخت‌افزار ترکیب می‌شود. LED های RGB آدرس پذیر در گوشه بالایی برد به کاربران اجازه می دهد تا رنگ های قابل تنظیمی را اضافه کنند که می توانند از طریق ASUS Aura Sync با بقیه تجهیزات سازگار خود همگام شوند.

این ابزار بر اساس سال‌ها بازخورد از جامعه رایانه‌های شخصی، اورکلاک یا کم‌توان کردن کارت گرافیک، سفارشی‌سازی منحنی‌های فن و نظارت بر اطلاعات سخت‌افزاری حیاتی را آسان می‌کند. چه کاربران به دنبال تجربه‌های plug-and-play با نمایه‌های از پیش تعریف‌شده باشند یا مجموعه کاملی از ابزارها برای سفارشی کردن کارت خود دقیقاً مطابق میل خود، GPU Tweak III آنچه را که نیاز دارند دارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران ASUS Dual AMD Radeon RX 7600 هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهد
کارت‌های گرافیک دوگانه ASUS عملکرد عالی و ویژگی‌های ضروری را در طراحی‌های جمع و جور و صرفه‌جویی در فضا ارائه می‌دهند. اگر کاربران در حال برنامه‌ریزی برای ساخت رایانه‌های شخصی بازی هستند، کارت گرافیک ASUS Dual AMD Radeon RX 7600 یا ASUS Dual AMD Radeon RX 7600 V2 می‌تواند بهترین انتخاب باشد. طول کارت کوتاه و هیت سینک سبک وزن، دسترسی کافی به هوای خنک را در شرایطی که کارت های ضخیم تر خفه می شوند، تضمین می کند.

کنترل آسان با GPU Tweak III
کارت‌های گرافیک ROG Strix AMD Radeon RX 7600 و Dual AMD Radeon RX 7600 تعادل عالی بین عملکرد صوتی، حرارتی و گرافیکی را به‌طور مستقیم ارائه می‌کنند. اما بسیاری از علاقه مندان مشتاق خواهند بود که کارت گرافیک خود را به بهترین نحو تنظیم کنند تا با ترجیحات شخصی خود مطابقت داشته باشد. به همین دلیل ایسوس برنامه GPU Tweak III با کاربری آسان را ارائه می دهد.

همانند نوع ROG Strix، مدل‌های Dual از یک جفت فن با مهندسی دقیق Axial بهره می‌برند تا جریان ثابتی از هوای خنک‌کننده را ارائه دهند. برای عملکرد بی صدا در حین بارهای کاری سبک، زمانی که دمای GPU پایین است، فناوری 0dB کارت ها فن ها را به طور کامل خاموش می کند. این بردها با فناوری ASUS Auto-Extreme ساخته شده اند، یک فرآیند تولید خودکار که اجازه می دهد تمام لحیم کاری ها در یک پاس انجام شود. این باعث کاهش استرس حرارتی بر روی قطعات و جلوگیری از استفاده از مواد شیمیایی تمیزکننده خشن در طول تولید می‌شود که در نتیجه اثرات زیست‌محیطی کمتر، مصرف انرژی تولید کمتر و در مجموع یک محصول قابل اعتمادتر خواهد بود.