ایسوس از کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4060 Ti و GeForce RTX 4060 رونمایی کرد.

GeForce RTX 4060 Ti TUF Gaming عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد
برای گیمرهایی که به دنبال کارت گرافیکی با ظاهری شیک، ویژگی‌های ضروری و عملکردی عالی هستند، ایسوس کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti را ارائه می‌کند. این کارت همان پردازنده گرافیکی قدرتمند ROG Strix خود را به کار می گیرد، اما با هیت سینک کمی ضخیم تر و طول کلی 300 میلی متری برای سازگاری بیشتر با کیس. یک دریچه بزرگ روی صفحه پشتی آلومینیومی با استحکام بالا جریان هوا را بر روی بردهای نسل آخر بهبود می بخشد. مدل TUF با تهویه اضافی، ردپای 3.12 شیار و سه فن جدید 11 تیغه ای با فناوری Axial، به طور کامل برای خنک کردن کارآمد مجهز شده است.

ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti و Dual White عصر جدیدی را آغاز می کنند
کارت‌های گرافیک ASUS Dual که با ظاهری جدید و سیستم خنک‌کننده بهبودیافته به‌روزرسانی شده‌اند، قدرت سری GeForce RTX 40 را برای گیمرهای جریان اصلی به ارمغان می‌آورند. ایسوس دو نوع ارائه می دهد: ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti با رنگ مشکی براق و ASUS Dual GeForce RTX 4060 Ti با رنگ سفید بکر. عناصر طراحی عقب‌نشینی آینده‌نگر، مانند نمای نیمه‌شفاف هیت سینک در بالای صفحه، شخصیتی را به شما اضافه می‌کنند. برای سازندگانی که سبک کمتری را ترجیح می دهند، هر کدام از این گزینه ها خوب است.

TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti همچنین یک سوئیچ بایوس دوگانه ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی عملکرد بی صدا یا عملکرد اوج را در اولویت قرار دهند. لوگوی بازطراحی شده ARGB TUF در امتداد کفن، رنگ قابل تنظیمی را اضافه می کند، در حالی که خازن های درجه نظامی و فرآیند تولید Auto-Extreme عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهند که همه بردهای TUF به آن معروف هستند.

ROG Strix GeForce RTX 4060، TUF Gaming GeForce RTX 4060، ASUS Dual GeForce RTX 4060 و ASUS Dual White GeForce RTX 4060 نیز در تاریخ های بعدی عرضه خواهند شد. ایسوس به زودی تمام جزئیات مربوط به این کارت‌های گرافیک را به اشتراک می‌گذارد، بنابراین گیمرها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها یا ساختن آن نیازی به صبر طولانی ندارند. این پردازنده‌های گرافیکی مجهز به GeForce RTX 4060 Ti و RTX 4060 به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای گیمرها و سازندگان اصلی با وضوح 1080p با سرعت 100 فریم بر ثانیه با ردیابی پرتو و DLSS 3 ارائه می‌دهند. از جمله رندر عصبی DLSS 3، فناوری‌های نسل سوم ردیابی پرتو با نرخ فریم بالا و رمزگذار NVIDIA نسل هشتم (NVENC) با رمزگذاری AV1.

ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti هیچ زندانی نمی‌گیرد

سازندگان رایانه شخصی مصمم به تجهیز دستگاه بازی خود با سخت افزاری هستند که تعادل بی نظیری از عملکرد، ویژگی ها و سبک جسورانه ارائه می دهد، نیازی به نگاهی فراتر از ROG Strix GeForce RTX 4060 Ti ندارند. این کارت گرافیک با همان سبک سایبرپانک مانند خواهر و برادرهای سری 40 خود، به طراحی 3.1 اسلاتی که تنها 311.4 میلی متر طول دارد، برای سازگاری با بیشتر کیس های رایانه شخصی کوچک شده است. همچنین یک واحد تخلیه برق است: فقط به یک کانکتور 8 پین برق نیاز دارد.

ایسوس امروز کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4060 و 4060 Ti را برای خانواده‌های ROG Strix، TUF Gaming و ASUS Dual معرفی کرد که جدیدترین معماری NVIDIA و فناوری‌های نوآورانه مانند نسل فریم DLSS 3 را برای گیمرهای جریان اصلی به ارمغان می‌آورد. کارت‌های گرافیک RTX 4060 Ti پیشروان این سری خواهند بود و با 8 گیگابایت VRAM سالم عرضه خواهند شد. در تاریخ بعدی، ایسوس همچنین انواع کارت‌های گرافیک ROG Strix، TUF Gaming، Dual و Dual White RTX 4060 Ti مجهز به یک استخر بزرگتر از 16 گیگابایت VRAM را نیز عرضه خواهد کرد. کمک حافظه اضافی به گیمرهایی که عاشق گرافیک های پیشرفته هستند، فضای بیشتری برای استفاده از بافت های با وضوح بالا و جلوه های بصری بالا در بازی های سخت می دهد.

با Dual GeForce RTX 4060 Ti، کاربران از ویژگی‌های ممتازی از جمله صفحه پشتی آلومینیومی تهویه‌دار، فناوری 0dB و جدیدترین فن‌های 11 تیغه‌ای Axial بهره خواهند برد. اما ادعای اصلی Dual برای شهرت به نام خود می آید: یک راه حل خنک کننده جمع و جور با دو فن ارائه می دهد که طول کلی کارت را تنها به 227 میلی متر نگه می دارد. این باعث می شود که آن را برای سازندگانی که یک سیستم صرفه جویی در فضا برنامه ریزی می کنند، انتخابی عالی باشد. با یک کانکتور برق 8 پین PCIe، Dual GeForce RTX 4060 Ti می‌تواند به راحتی در یک ساختار موجود مستقر شود و بلبرینگ‌های فن دوگانه عمر طولانی را تضمین می‌کنند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ابعاد جمع و جورتر برد هنوز هم سطح زیادی را روی هیت سینک MaxContact برای جریان هوا باقی می گذارد. سه فن جدید 11 پره ای با تکنولوژی Axial که می توانند 21 درصد حجم هوای بیشتری را نسبت به مدل های نسل قبلی فشار دهند، جریان هوای خنک کننده را فراهم می کنند. بعلاوه، یک صفحه پشتی تهویه شده عظیم به گرما راه فرار دیگری از رایانه شخصی می دهد. فناوری 0dB کارت را در زیر بارهای کاری سبک تر کاملاً بی صدا نگه می دارد.

همراهی با Strix به گیمرها بسته ممتاز ویژگی های اضافی را می دهد. با سوئیچ Dual BIOS بین حالت‌های عملکرد و بی‌صدا انتخاب کنید، فن‌های کیس کامپیوتر را به دو هدر FanConnect II وصل کنید و با حلقه‌ای از چراغ‌های عقب ARGB با قابلیت Aura Sync روشن کنید. در همین حال، تحویل برق قابل اعتماد و کیفیت ساخت ثابت شده از طریق فرآیند تولید ASUS Auto-Extreme تضمین می‌کند که این کارت تجربه‌های بازی را برای سال‌های آینده تقویت می‌کند.