ایسوس از سری کروم بوک CR11 رونمایی کرد

سلامت و ایمنی روزانه
برای کمک به محافظت از کاربران، سطوح این لپ‌تاپ‌های جدید متمرکز بر یادگیری با محافظ ضد میکروبی ASUS درمان می‌شوند که از نظر علمی ثابت شده است که رشد باکتری‌ها را تا بیش از 99 درصد در یک دوره 24 ساعته مهار می‌کند و به تمیز و بهداشتی نگه داشتن سطوح کمک می‌کند. ، به طور بالقوه گسترش باکتری های مضر را از طریق تماس کاهش می دهد.

ASUS Chromebook CR11 و CR11 Flip همچنین دارای یک دستگیره ایمنی لاستیکی روی پایه هستند. این نه تنها پشتیبانی محکمی از لپ تاپ ایجاد می کند، بلکه گرفتن آن را در هنگام حمل و نقل آسان تر می کند و خطر لغزش و لغزش را کاهش می دهد.

برای تجربه‌های یادگیری مفیدتر، ASUS Chromebook CR11 Flip همچنین دارای یک دوربین رو به رو در جهان است که درست بالای صفحه‌کلید قرار گرفته است. این به دانش‌آموزان امکان می‌دهد به روش‌های کاملاً جدیدی کاوش و یاد بگیرند و به آنها امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را در حالت تبلت ثبت کنند.

برای شروع، هر چهار لبه و گوشه بیرونی توسط یک سپر لاستیکی محکم محافظت می‌شوند، که ضربه‌های فیزیکی را کاهش می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که اجزای حیاتی همیشه سالم و سالم هستند. سپس صفحه کلید مقاوم در برابر ریزش وجود دارد که می تواند نشت مایع تا 405 سی سی را کنترل کند.[ii] ایمن است، بنابراین نشت های جزئی به راحتی تخلیه، تمیز و خشک می شوند.

بهترین های Google for Education
برای تقویت بیشتر آموزش، لپ‌تاپ‌های ASUS Chromebook CR11 بهترین‌های Google for Education، از جمله دسترسی کامل به Google Play را باز می‌کنند. ChromeOS همراه با قدرت کامل Google Workspace for Education، از جمله برنامه‌های بهره‌وری مانند Gmail، Docs، Drive، Calendar، Meet و موارد دیگر، به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت و بدون نقص با برنامه‌های مورد علاقه خود همگام شوند. علاوه بر این، کنسول Google Admin به کارکنان فناوری اطلاعات مدرسه اجازه می دهد تا از راه دور طیف گسترده ای از قوانین و تنظیمات را مدیریت کنند.

ایسوس امروز سری کروم بوک CR11 ایسوس را معرفی کرد، لپ‌تاپ‌های ChromeOS کاملاً جدید با محوریت آموزش که به صورت پوسته 11.6 اینچی (ASUS Chromebook CR11) برای تجربه‌ای سنتی و طراحی قابل تبدیل که به تبلت 11.6 اینچی چند لمسی (ASUS) تبدیل می‌شود، در دسترس هستند. Chromebook CR11 Flip).

این لپ‌تاپ‌ها با یک بار شارژ تا 12 ساعت می‌توانند یک روز کامل کلاس‌ها را دوام بیاورند و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند هم از یادگیری و هم سرگرمی بی‌وقفه لذت ببرند.

قابلیت های همه کاره برای یادگیری
امکانات با سری کروم بوک CR11 ایسوس افزایش یافته است. به عنوان مثال، مدل قابل تبدیل دارای یک قلم اختیاری است که به حرکات سریع و دقیق اجازه می‌دهد تا خلاقیت و بهره‌وری را آزاد کند، بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی یادداشت‌برداری کنند، طرح‌هایی را ترسیم کنند یا ایده‌ها را در حین نمایش یادداشت کنند. این قلم همچنین در هنگام انبار کردن سریع و خودکار شارژ می شود و آن را آماده استفاده نگه می دارد و مکانی امن برای نگهداری آن فراهم می کند.

اما حفاظت ها به همین جا ختم نمی شود. صفحه کلید همچنین به گونه ای طراحی شده است که در برابر دستکاری مقاومت کند، با حداقل فضای بین لبه های کلیدها و اطراف صفحه کلید برای جلوگیری از بیرون کشیدن کلیدها. لپ‌تاپ‌ها حتی دارای یک روکش ناهموار و ریز فرورفتگی هستند که در برابر اثر انگشت مقاومت می‌کند و تمیزتر به نظر می‌رسند.

مدل‌های جدید ASUS Chromebook CR11 با استانداردهای نظامی ساخته شده‌اند تا از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره در خانه، خارج از منزل و کلاس درس جان سالم به در ببرند، با ویژگی‌های حفاظتی هوشمند از جمله سپر لاستیکی سراسری، صفحه‌کلید مقاوم در برابر ریزش، و یک صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس اختیاری. عمر باتری برای یک روز کامل یادگیری و فراتر از آن، همراه با ساخت ماژولار با قابلیت نگهداری آسان و ثبت نام بدون تماس کافی است. علاوه بر همه اینها، ASUS Chromebook CR11 Flip Convertible دارای یک قلم اختیاری گاراژ، یک دوربین جهانی برای فرصت های یادگیری خلاقانه و حداکثر انعطاف، و یک شاتر وب کم فیزیکی برای حفظ حریم خصوصی فوری است.

طراحی ناهموار نهایی

لپ‌تاپ‌های ASUS Chromebook CR11 به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر ضربه‌ها، ضربه‌ها، سقوط و ریختن روزانه بدون آسیب مقاومت کنند. بنابراین، چه از میز کلاس درس انداخته شود و چه از میز ناهارخوری، ASUS Chromebook CR11 مانند مخزنی ساخته شده است که به کار خود ادامه می دهد.

ASUS Chromebook CR11 حتی با یک شاتر وب کم فیزیکی داخلی که با کشیدن انگشت به سمت بالا حرکت می کند، حریم خصوصی فوری را فعال می کند و برای مواقعی که کاربر نیاز دارد با عجله دنیای بیرون را ببندد، عالی است.

ویژگی‌های اضافی برای ارتقای رفاه کاربر شامل صفحه‌نمایش‌هایی است که توسط TÜV Rheinland برای انتشار کم نور آبی تأیید شده‌اند، که به طور بالقوه به محافظت از چشم دانش‌آموزان در برابر آسیب در طول جلسات طولانی مطالعه کمک می‌کند. برای بهبود بیشتر مراقبت از چشم، ASUS Chromebook CR11 دارای یک صفحه نمایش ضد تابش نور است که تابش خیره کننده را کاهش می دهد تا دید راحت را در هر نوری ارائه دهد.

نگهداری آسان
برای به حداقل رساندن هزینه های نگهداری برای مدارس، والدین و دانش آموزان، ASUS Chromebook CR11 و CR11 Flip برای تعمیر و نگهداری آسان و کاهش زمان از کار افتادگی طراحی شده اند. هر دو از یک ساختار ماژولار بهره می برند که اجازه می دهد اجزای کلیدی مانند صفحه کلید، پد لمسی و پانل را با استفاده از ابزارهای ساده در عرض چند دقیقه تعویض کنید. به عنوان یک کار نهایی برای تعمیر و نگهداری آسان، قسمت زیرین به طور ایمن با پیچ های دربسته بسته می شود و نگرانی از دست دادن این قطعات کوچک در طول تعمیرات را از بین می برد.

مدارس می‌توانند قفل تمام ویژگی‌های ChromeOS را با ارتقای آموزش Chrome باز کنند، که به مقابله با افزایش بار کاری معلمان، آزاد کردن منابع فناوری اطلاعات، و دادن زمان بیشتری به معلمان برای تمرکز بر نتایج یادگیری کمک می‌کند، بدون اینکه ایمنی به خطر بیفتد. بروزرسانی های خودکار[x] و محافظت داخلی از ویروس، نوت بوک های سری ASUS Chromebook CR11 را ایمن، ایمن و همیشه به روز نگه می دارد. این لپ‌تاپ‌ها همچنین بر اساس امنیت کامل یک حساب شخصی Google ساخته شده‌اند، بنابراین همه اسناد خصوصی، ایمیل‌ها، عکس‌ها و داده‌های محرمانه همیشه امن نگه داشته می‌شوند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شیشه گوریلا گلس سخت کورنینگ تضمین می‌کند که صفحه نمایشگر ASUS Chromebook CR11 Flip هم محکم و هم مقاوم در برابر خراش است و می‌تواند هر چند وقت یک‌بار در برابر سقوط خوب مقاومت کند. ASUS Chromebook CR11 و CR11 Flip نیز مطابق با استانداردهای دوام نظامی ایالات متحده MIL-STD-810H آزمایش شده اند.[iii] آنها همچنین برای گذراندن تست‌های کیفیت سخت‌گیرانه ASUS به‌شدت آزمایش شده‌اند و تأیید می‌کنند که می‌توانند در برابر قطرات تا ۱۲۰ سانتی‌متر، بیش از ارتفاع استاندارد میز مقاومت کنند. لولای نمایشگر و پورت های ورودی/خروجی نیز برای مقاومت در برابر تنش ها و فشارهای استفاده روزمره به طور گسترده آزمایش شده اند.

برای ارائه بهترین اتصال به دانش‌آموزان، ASUS Chromebook CR11 Flip فناوری WiFi 6 را ارائه می‌کند و هر دو مدل به درگاه‌های I/O مجهز هستند. اینها شامل دو درگاه USB Type-C (USB-C)، دو درگاه USB 3.2 Type-A، یک کارت خوان microSD، یک جک ترکیبی صدا و یک اسلات قفل کنزینگتون هستند.