ایسر لپ‌تاپ جدید Swift Edge 16 را معرفی کرد که با APU‌های سری Ryzen 7040 AMD و Wi-Fi 7 به‌روزرسانی شده است.

ایسر امروز لپ‌تاپ جدید Acer Swift Edge 16 (SFE16-43) را معرفی کرد که برای حرفه‌ای‌های پویا که به ظرفیت محاسباتی، بهره‌وری و قابلیت حمل سخت‌افزار بالایی نیاز دارند، طراحی شده است. این لپ‌تاپ سبک وزن از سری AMD Ryzen 7040 و پردازنده‌های AMD Radeon 780M برای عملکرد و جلوه‌های بصری نسل بعدی پشتیبانی می‌کند و دارای هوش مصنوعی AMD Ryzen در مدل‌های منتخب با پردازنده‌های منتخب است که دستگاه را قادر می‌سازد تا با نیازهای هوش مصنوعی امروزی و موارد دیگر سازگاری داشته باشد. .

Swift Edge 16 دارای صفحه نمایش 16 اینچی 3.2K OLED خیره کننده با نرخ رفرش 120 هرتز بهبود یافته و پشتیبانی از طیف رنگی 100% DCI-P3 برای ارائه رنگ ها و تصاویر واقعی است. لپ تاپ ویندوز 11 همچنین با Wi-Fi 7 سازگار است[1]Microsoft Pluto و طیف وسیعی از ویژگی‌های هوشمند که به کاربران کمک می‌کند با اتصالات بی‌سیم سریع در ارتباط باقی بمانند و داده‌های خصوصی خود را ایمن کنند.

طراحی و نمایش بصری قابل توجه

Acer Swift Edge 16 با طراحی چشم نواز و قابلیت‌های صفحه نمایش رنگی که مطمئناً ذهن شما را متحول می‌کند، اعتماد به نفس دارد. شاسی بسیار نازک و سبک وزن آن از آلیاژ منیزیم فقط 12.95 میلی متر (0.51 اینچ) است، وزن آن فقط 1.23 کیلوگرم (2.71 پوند) است و با روکش مشکی ظریف الیوین به پایان رسیده است. کاربران می‌توانند از نمایشگری با کیفیت سینما در پنل OLED 16 اینچی 3.2K (3200 x 2000) با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پشتیبانی از طیف رنگی 100% DCI-P3 و زمان پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه لذت ببرند. همراه با نسبت کنتراست 1,000,000:1، حداکثر روشنایی 500 نیت و گواهی VESA DisplayHDR True Black 500، لپ تاپ OLED رنگ های دقیق و با کنتراست بالا را برای لذت بردن ارائه می دهد. صفحه نمایش تایید شده TÜV Rheinland Eyesafe همچنین به کاهش قرار گرفتن در معرض نور آبی برای راحتی در طول دوره های طولانی مدت تماشا کمک می کند.

عملکرد و امنیت بهینه شده با AI Power

Swift Edge 16 از جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 7040 AMD برای سرعت عملکرد خالص و بهره‌وری انرژی استفاده می‌کند که به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد در صورت قطع برق طولانی‌تر کار کند و در عین حال از گرافیک‌های تا AMD Radeon 780M برای تصاویری همه‌جانبه بهره می‌برد. این موتور اختصاصی که دارای هوش مصنوعی AMD Ryzen در مدل‌هایی با پردازنده‌های منتخب است، تجربه‌های جدید هوش مصنوعی مانند بهبود کیفیت ویدیوی بلادرنگ برای تماس‌های ویدیویی را ارائه می‌دهد. Switch Edge 16 با تراشه امنیتی داخلی مایکروسافت پلوتو که به طور پیش‌فرض فعال است، محافظت بیشتری را برای کمک به دفاع در برابر حملات پیچیده ارائه می‌کند، در حالی که خواننده اثر انگشت که از Windows Hello پشتیبانی می‌کند، احراز هویت بیومتریک را در رایانه‌های ویندوز 11 فعال می‌کند.

ویژگی های هوشمند و اتصالات یکپارچه با Wi-Fi 7
آخرین نسخه از سری Swift Edge تا Wi-Fi 7 را پشتیبانی می کند[1]، سرعت بهبودیافته تا 5.8 گیگابیت بر ثانیه، تأخیر کم کمتر از 2 میلی ثانیه و قابلیت چند پیوندی برای اتصالات بی سیم سریع و مطمئن را ارائه می دهد. Swift Edge 16 همچنین به مجموعه ای از ویژگی های هوشمند برای کمک به افزایش بهره وری کلی و سهولت استفاده مجهز است. با پشتیبانی از جلوه‌های Window Studio، کاربران می‌توانند با وب‌کم 1440p QHD با قاب‌بندی خودکار، تصحیح نگاه و تاری پس‌زمینه پیشرفته، بهترین ظاهر خود را در کنفرانس‌های ویدیویی داشته باشند. این وب‌کم همچنین شامل کاهش نویز زمانی Acer (TNR) و Acer PurifiedVoice با کاهش نویز هوش مصنوعی است تا تجربه تماس ویدیویی بالاتری را ارائه دهد. همچنین شامل یک صفحه کلید با اندازه کامل و طیف وسیعی از پورت های اتصال ضروری است. دو پورت USB Type-A، دو پورت 65W USB 4 Type-C PD با قابلیت شارژ سریع و نمایش، HDMI 2.1 و کارت خوان Micro SD.

مشخصات دقیق، قیمت و در دسترس بودن بسته به منطقه متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن، مشخصات محصول و قیمت در بازارهای خاص، لطفاً از طریق www.acer.com با نزدیکترین دفتر Acer خود تماس بگیرید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران قیمت و در دسترس بودن
Swift Edge 16 (SFE16-43) در ماه جولای در آمریکای شمالی با قیمت 1299.99 دلار و در EMEA در ماه جولای با قیمت 1199 یورو در دسترس خواهد بود.

لپ‌تاپ مجهز به AMD Ryzen همچنین با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 2 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 SSD برای انتقال سریع داده‌ها، تأخیر کمتر و زمان بارگذاری سریع‌تر عرضه می‌شود، در حالی که فناوری خنک‌کننده TwinAir با طراحی‌های بهبود یافته فن و صفحه کلید ورودی هوا ارائه می‌شود. دستگاه را با سرعت کامل کار می کند.