ایسر از کروم بوک Vero 514 سازگار با محیط زیست رونمایی کرد

صفحه نمایش 14 اینچی Anti-Glare Full HD Corning Gorilla Glass – موجود در گزینه صفحه نمایش لمسی – دارای 300 نیت روشنایی و طیف رنگی 100٪ sRGB گسترده است که تجربه تماشای پر جنب و جوش و جذاب تری را ارائه می دهد. Acer Chromebook Vero 514 دارای طراحی با حاشیه نازک است که نسبت صفحه نمایش به بدنه چشمگیر 88٪ را ارائه می دهد. وب‌کم Full HD و صدای DTS با کاهش تابش نور با تقویت‌کننده هوشمند، کنفرانس ویدیویی با کیفیت بالا را در Chromebook جدید ارائه می‌کنند.

Acer Chromebook Vero 514 که برای ایجاد و اتصال طراحی شده است، دارای Wi-Fi 6E سریع و قابل اعتماد است و به طیف وسیعی از دستگاه ها و نمایشگرها متصل می شود. همچنین از طریق انتخاب پورت های خود، از جمله دو USB Type-C، USB 3.2 Type-A و HDMI، قابلیت شارژ را ارائه می دهد.

قیمت و در دسترس بودن
لپ‌تاپ Acer Chromebook Vero 514 (CBV514-1H/T) در ماه اکتبر در ایالات متحده با قیمت پایه 499.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ماه نوامبر از 599 یورو.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Acer Chromebook Enterprise Vero 514
Acer Chromebook Enterprise Vero 514 به کاربران سازمانی ویژگی‌های مختلف تجاری ChromeOS را ارائه می‌دهد که به کارکنان سازمان‌های آگاه از محیط‌زیست، مراکز تماس، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی و سایر مشاغل اجازه می‌دهد تا کارایی عملیاتی و بهره‌وری خود را بهبود بخشند. Chromebook Enterprise Vero 514 دارای ویژگی‌های تجاری ChromeOS بدون قفل است، از جمله امنیت پیشرفته، گزارش‌دهی و اطلاعات آماری، مدیریت مبتنی بر ابر مقیاس‌پذیر، و ثبت‌نام بدون لمس.

جیمز لین، مدیر کل نوت‌بوک‌ها، کسب‌وکار محصولات فناوری اطلاعات، شرکت ایسر، گفت: «سادگی، امنیت و سرعت کروم‌بوک‌ها مکمل کاملی برای تمرکز خط Vero ما بر ارائه دستگاه‌های قدرتمندی است که محیط را حفظ می‌کنند.» «ایسر جدید Chromebook Vero 514 گام بعدی در انجام ماموریت Earthion ما با توسعه محصولات سازگار با محیط زیست است که تأثیرات زیست محیطی مثبتی بر مشاغل، خانه ها و مدارس مشتریان ما دارد.”

کاهش استفاده مجدد و بازیافت

Acer Chromebook Vero 514 جدید عمدتاً از پلاستیک PCR با 30 درصد در بدنه و قاب صفحه نمایش و 50 درصد در کلاهک‌ها و بلندگوها استفاده می‌کند. علاوه بر این، Chromebook با استفاده از پلاستیک های مربوط به اقیانوس در محفظه پنکه داخلی و روی پد لمسی OceanGlass خود، که بافتی صاف و شیشه مانند و احساس لمس پاسخگو را ارائه می دهد، به کاهش زباله های پلاستیکی در اقیانوس کمک می کند.

Acer Chromebook Vero 514 عملکرد خوبی ارائه می دهد
Acer Chromebook Vero 514 با جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core و دارای گرافیک Intel Iris Xe، نیازهای همکاری، بهره‌وری و سرگرمی را برآورده می‌کند. باتری با شارژ سریع باعث می شود مشتریان در طول روز انرژی بیشتری داشته باشند، زیرا Chromebook می تواند تا 50 درصد از عمر باتری 10 ساعته خود را تنها در 30 دقیقه شارژ کند.

ایسر امروز از Acer Chromebook Vero 514 جدید پرده برداری کرد – اولین کروم بوک در خط دستگاه های دوستدار محیط زیست Vero خود که نشان دهنده تعهد این شرکت به پایداری با ارائه گزینه های بیشتری به مصرف کنندگان و مشتریان تجاری است که به آنها اجازه می دهد ردپای زیست محیطی خود را کاهش دهند. Acer Chromebook Vero 514 (CBV514-1H/T) جدید دارای طراحی متفکرانه ای است که کل عمر محصول را در نظر می گیرد، زیرا ارتقا، تعمیر، جداسازی و بازیافت آسان است. همچنین در بیشتر قسمت‌های محصول از مواد بازیافتی استفاده می‌کند، از جمله 30٪ پلاستیک بازیافتی پس از مصرف (PCR) در شاسی و 50٪ پلاستیک PCR در کلیدها، 100٪ پلاستیک متصل به اقیانوس بر روی سطح صفحه لمسی و 90٪ بسته‌بندی کاغذ بازیافتی. . .

طیف کاملی از محصولات Acer Vero Eco-Minded
کروم‌بوک Vero 514 جدید ایسر جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه Vero ایسر است که شامل لپ‌تاپ‌های Aspire Vero، Veriton Vero All-In-One، مانیتورهای Vero، پروژکتور Vero و لوازم جانبی با برند Vero، از جمله ماوس و کیبورد می‌شود.

ایسر ارتیون
خط تولید Vero به عنوان بخشی از ابتکار Earthion راه اندازی شد، ماموریت ایسر برای استفاده از نقاط قوت، شرکای زنجیره تامین، مشتریان و کارمندان برای توسعه راه حل های نوآورانه و یکپارچه برای کمک به حل مشکلات زیست محیطی برای آینده ای پایدارتر. اهداف Earthhion شامل تعهد RE100 ایسر به تامین 100% انرژی تجدیدپذیر تا سال 2035، طراحی محصولات سازگارتر با محیط زیست و کاهش عرضه کربن زنجیره تامین از Acer است.

بسته بندی قابل بازیافت بیشتر اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد
در بسته بندی از مواد قابل بازیافت برای کمک به به حداقل رساندن زباله های محیطی استفاده می شود. جعبه از 90٪ کاغذ بازیافتی ساخته شده است، در حالی که کیسه لپ تاپ و صفحه صفحه کلید از 100٪ پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. آستین آداپتور به جای استفاده از کیسه پلاستیکی سنتی از کاغذ ساخته شده است. هنگامی که Chromebook برای استفاده تنظیم شد، بسته بندی داخلی دستگاه را می توان به یک پایه لپ تاپ مثلثی همه کاره تبدیل کرد یا برای سایر عملکردهای خانه یا دفتر استفاده کرد.

Chromebook جدید به طور خاص برای افزایش عمر محصول طراحی شده است تا تأثیرات محیطی را به حداقل برساند. تعمیرات و ارتقاء حافظه و حافظه در حال حاضر با استفاده از پیچ های استاندارد در پوشش پایین ساده شده است. نمای بیرونی منحصر به فرد دارای یک شاسی بدون رنگ با روکش خاکستری سنگفرش و یک صفحه نمایش 99 درصد قابل بازیافت است. Acer Chromebook Vero 514 دارای بدنه بیرونی بادوام و مقاوم در برابر ضربه است که مطابق با MIL-STD 810H است.[1] استانداردهای تست، طراحی تقویت شده ای که از ریزش تا 122 سانتی متر (48 اینچ) محافظت می کند.