ایسر از سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED جهان رونمایی کرد

Acer Swift Edge کاملاً جدید همچنین از نسل بعدی نیازهای اتصال پیشرفته پشتیبانی می کند. Wi-Fi 6E را ارائه می دهد[5] برای اتصالات بی سیم پرسرعت و به اشتراک گذاری فایل، و همچنین یک تجربه پخش روان 4K. همچنین شامل عرضه سخاوتمندانه ای از پورت های ضروری مانند HDMI 2.1، دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C با قابلیت شارژ سریع، دو پورت USB Type-A و یک جک صوتی است که بهره وری و راحتی قابل حمل را به سطح جدیدی می رساند. سطح دیگر .

قیمت و در دسترس بودن
Acer Swift Edge (SFA16-41) در ماه اکتبر در آمریکای شمالی با قیمت 1499.99 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود. در EMEA از 1499 یورو؛ و در چین از 7999 RMB.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

لپ تاپ 16 اینچی سبک وزن دارای طراحی ساده و در عین حال زیبا است. با وزن تنها 1.17 کیلوگرم (2.58 پوند) و اندازه 12.95 میلی متر (0.51 اینچ) ارتفاع، Acer Swift Edge از یک شاسی بسیار نازک منیزیم-آلومینیوم (آلیاژ Mg-Al) بهره می برد که آن را قابل حمل تر و بادوام تر می کند. کانسپت طراحی دارای جزئیات ساختاری خطی دقیق، لبه پشتی تیز، و زیبایی شناسی ساده است که وارث حس براق و درجه یک سری سوئیفت است. Acer Swift Edge همراه با صفحه نمایش خیره کننده، طراحی متفکرانه لولا و فرورفتگی جلوی تمیز، یک انتخاب شیک عالی برای حرفه ای های موبایل با سبک زندگی فعال و سریع است.

عملکرد و ویژگی های امنیتی پیشرفته

Acer Swift Edge مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen PRO 6000 Series و AMD Ryzen 6000 Series، برای پشتیبانی از نیازهای عملکرد برنامه‌های ضروری و نیازهای حرفه‌ای مجهز شده است. کاربران قدرتمند از سرعت پردازش استثنایی و پاسخگویی صاف بهره می برند که بهره وری و همکاری آنها را با حداکثر 8 هسته با کارایی بالا “Zen 3+” بر اساس فناوری پردازش پیشرفته 6 نانومتری سرعت می بخشد. برای مدیران فناوری اطلاعات، فناوری‌های AMD PRO ویژگی‌های امنیتی چند لایه را برای کمک به دور نگه داشتن تهدیدات و گزینه‌های مدیریت جامعی ارائه می‌دهند که برای پایداری و قابلیت اطمینان طولانی‌مدت مقیاس می‌شوند.

ایسر امروز Acer Swift Edge (SFA16-41)، سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED جهان را معرفی کرد. این لپ‌تاپ 16 اینچی که برای کمک به حداکثر رساندن بهره‌وری و خلاقیت نیروی کار هیبریدی امروزی طراحی شده است، از پردازنده‌های AMD Ryzen PRO 6000 Series و AMD Ryzen 6000 استفاده می‌کند و از پردازنده امنیتی مایکروسافت پلوتو که به‌طور پیش‌فرض ارائه می‌شود، برای کمک به دفاع در برابر پیشرفته‌تر استفاده می‌شود. حملات Acer Swift Edge همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED 4K است که از طیف رنگی 100٪ DCI-P3 و حداکثر روشنایی 500 نیت برای تصاویری با کیفیت سینمایی پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش و اتصال هیجان انگیز
Acer Swift Edge دارای یک صفحه نمایش OLED 4K (3840 x 2400)، با پشتیبانی از طیف رنگی 100% DCI-P3 درجه سینما، حداکثر روشنایی درخشان 500 نیت و زیر 0.2 میلی ثانیه است که طیف شگفت انگیزی از تصاویر واقعی و واقعی را ارائه می دهد. رنگ های عالی وضوح تصویر لپ تاپ 16 اینچی همچنین دارای قاب باریک با نسبت صفحه به بدنه 92 درصد است و دارای گواهینامه های VESA DisplayHDR True Black 500 و TÜV Rheinland Eyesafe برای یک تجربه دید طولانی و راحت است.

این پردازنده‌ها از Microsoft Pluto، یک پردازنده امنیتی طراحی شده توسط مایکروسافت، استفاده می‌کنند که رایانه‌های شخصی ویندوز 11 جدید را با حفاظت اضافی برای دارایی‌های حساس مانند اعتبارنامه‌ها و کلیدهای رمزگذاری تقویت می‌کند. برای راحت‌تر نگه داشتن کاربران، افزودن احراز هویت بیومتریک و شکاف Noble Wedge Lock یک لایه امنیتی اضافی برای محافظت از داده‌های کاربر و شرکت فراهم می‌کند.