اچ پی پرینترهای لیزری رنگی جدید سازگار با محیط زیست را معرفی کرد

ویژگی های کلیدی پرینترهای HP Color LaserJet Enterprise 5000/6000 و X500/X600:

  • سفارشی سازی اولین صنعت با پیکربندی سفارشی مدیریت کاغذ، تغذیه خودکار اسناد، گزینه های تکمیل و صدور مجوز سریع، ارائه انعطاف پذیری عالی
  • طراحی شده تا مرکز بهره‌وری و گردش کار با ویرایش دیجیتال روی دستگاه باشد که برجسته‌سازی، پیش‌نویس و حاشیه‌نویسی بدون رایانه را امکان‌پذیر می‌کند، همه با سریع‌ترین سرعت لیزر رنگی A4 در صنعت.
  • اسکن سریعتر و بدون درز با استفاده از HP EveryPage با Reverse و Retry، که یکپارچگی سند را با از دست ندادن یک صفحه اسکن شده و کاهش تغذیه نادرست با بازیابی خودکار افزایش می‌دهد.
  • 80 درصد از رویدادهای خدمات مشترک در کمتر از 5 دقیقه تکمیل می شود
  • ایمن ترین چاپ جهان، HP Wolf Security از تهدیدات جدید محافظت، شناسایی و سازگاری می کند
  • کارتریج های تونر HP TerraJet با سری HP Color LaserJet Enterprise 5700 و MFP 5800 طراحی شده اند تا به کاهش اثرات زیست محیطی و بهبود کیفیت در مقایسه با نسل قبلی کمک کنند:
    • تا 78 درصد پلاستیک کمتر در بسته بندی کارتریج
    • 35 درصد پلاستیک بازیافتی



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

امروز در کنفرانس Amplify Partner، HP Inc راه حل های جدید چاپ HP Color LaserJet 4200/4300 و HP Color LaserJet Enterprise 5000/6000 و X500/X600 را برای مشاغل در هر اندازه معرفی کرد. تمام پرینترهای جدید HP Color LaserJet از تونر بادوام نسل بعدی HP استفاده می کنند که تا 27٪ مصرف انرژی کمتر و تا 78٪ پلاستیک کمتر در بسته بندی ارائه می دهد. راه‌حل‌های چاپ با کارایی بالا HP برای کمک به کسب‌وکارهای در حال رشد برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و به حداقل رساندن وقفه برای الگوهای کاری ترکیبی امروزی طراحی شده‌اند.

HP Color LaserJet 4200/4300 مبتنی بر سری LaserJet Pro است که مشتریان کسب و کارهای کوچک سال‌ها به آن اعتماد کرده‌اند و کارایی آن افزایش یافته و قابلیت مدیریت بهبود یافته است. سری 4200/4300 که در طراحی جمع و جور با عملکردی نوآورانه ارائه می‌شود، حداکثر بهره‌وری را با چاپ و اسکن رنگی سریع دو طرفه ممکن می‌سازد. سری 4200/4300 با پشتیبانی از ابزارهای مدیریت قوی برای دستگاه‌های غیرمتمرکز، به‌علاوه امنیت HP Wolf داخلی و از پیش پیکربندی شده خارج از جعبه، برای کمک به رشد کسب‌وکارها و تسهیل چاپ طراحی شده است.

خاویر گارسیا، رئیس و مدیر کل جهانی، سخت افزار چاپ آفیس، می گوید: “ترتیب های کاری انعطاف پذیر برای ماندن در شرکت ها در هر اندازه ای است که از آنها به عنوان راهی برای جذب و حفظ استعدادهای برتر استفاده می کنند. با این حال، بهره وری نیروی کار توزیع شده یک اولویت برای مشاغل است.” در HP “سری Color LaserJet 4000 برای مشاغل کوچک طراحی شده است تا بهره وری را با چاپ ساده، قابل اعتماد و حرفه ای به حداکثر برسانند. همانطور که مشتریان ما رشد می کنند، Color LaserJet Enterprise 5000/6000 ما آماده است تا بهره وری و مقیاس پذیری را فعال کند.”

چاپ مسئولانه برای سیاره ای بهتر

فناوری جدید تونر HP TerraJet به عنوان بخشی از مأموریت خود برای ارائه تجربه چاپ بهتر به مشتریان، طولانی‌ترین و بهترین چاپ اداری را تا کنون از HP ارائه می‌کند. TerraJet یک فناوری پیشرفته تونر است که به 27٪ انرژی کمتر هنگام چاپ، تا 78٪ پلاستیک کمتر نیاز دارد، در حالی که جزئیات واضح تر را با حداکثر 20٪ رنگ های قابل چاپ بیشتر ارائه می دهد. کارتریج‌های HP TerraJet می‌توانند ردپای کربن کمتری نسبت به نمونه‌های قبلی خود داشته باشند و در راه‌حل‌های چاپ جدید از مشاغل کوچک تا شرکت‌های بزرگ گنجانده شده‌اند.

ویژگی های کلیدی چاپگر HP Color LaserJet 4200/4300:

  • با 25 درصد سرعت چاپ سریعتر، مشتریان می توانند تیم خود را به فناوری مجهز کنند که بهره وری بیشتر را ممکن می کند.
  • داشبورد مدیریت هوشمند HP، ابزار مدیریت چاپگر همه‌جانبه برای مشاهده، کنترل و مدیریت چاپگرها از یک صفحه
  • در بازار متمایز شوید و با اسناد رنگی با کیفیت بالا تأثیر واقعی ایجاد کنید
  • کارتریج های تونر HP TerraJet با سری HP Color LaserJet Pro 4200/4300 طراحی شده اند تا به کاهش اثرات زیست محیطی و بهبود کیفیت در مقایسه با نسل قبلی کمک کنند:
    • 27 درصد انرژی کمتر هنگام چاپ
    • 28 درصد پلاستیک جدید کمتر در کارتریج
    • 71 درصد پلاستیک کمتر در بسته بندی کارتریج

راه حل های مقیاس پذیر برای دفتر هیبریدی دوباره اختراع شده

با رشد کسب‌وکارهای کوچک و پیچیده‌تر شدن نیازهای چاپ، مشتریان به چاپگرهایی نیاز دارند که متناسب با محل کار، زمان‌بندی و پویایی همیشه در حال تغییر آنها باشد. HP با طیف وسیعی از راه حل‌های پیشرو در صنعت، به طور منحصر به فردی برای کمک به کسب و کارهای کوچک در مقیاس که نیازهای تجاری را برآورده می‌کنند، قرار گرفته است. چاپگرهای HP Color LaserJet Enterprise 5000/6000 و X500/X600 برای دفتر طراحی شده طراحی شده اند و بهره وری و کارایی یک دستگاه کپی A3 را به قیمت چاپگر A4 ارائه می دهند. با استفاده از این خط، مشتریان می توانند بدون به خطر انداختن قدرت، بهره وری یا ایمنی، سفارشی سازی کنند.

تقویت کسب و کارهای کوچک برای بهره وری
قصد کارمندان برای ماندن یا ترک شغل یک مسئله رو به رشد برای بسیاری از سازمان‌ها است، که انتظار می‌رود با ورود اعضای قدیمی Gen Z به نیروی کار افزایش یابد. برای جذب و حفظ استعدادهای برتر، 60 درصد از کسب و کارهای کوچک تغییراتی از جمله ترتیبات کاری انعطاف پذیر را اعمال کرده اند. با در نظر گرفتن این روند استخدام، تعداد فزاینده ای از کارمندان مشاغل کوچک سبک های کاری ترکیبی را اتخاذ می کنند. با این حال نیمی از کسب و کارهای کوچک برای مدیریت فناوری در یک محل کار ترکیبی تلاش می کنند. و 91 درصد از کسب و کارهای کوچک هنوز برای اداره تجارت خود به مواد چاپی متکی هستند.