اپسون چاپگر جوهرافشان EcoTank ET-2400 را معرفی کرد

برنامه خلاقانه و کاربردی اپسون پنل هوشمند را کشف کنید
با استفاده از برنامه پنل هوشمند اپسون، یک رابط خلاقانه که برای تبدیل دستگاه های تلفن همراه iOS یا Android به یک مرکز کنترل بصری طراحی شده است، به راحتی از دستگاه هوشمند خود چاپ کنید. پنل هوشمند اپسون که در یک برنامه راحت ادغام شده است، راه اندازی، نظارت، چاپ، اسکن، سفارش لوازم، دسترسی به نکات عیب یابی و موارد دیگر را آسان می کند. با کارت پیام شخصی، کیسه های بسته بندی تعطیلات، آستین کارت کوچک را برای چسباندن روی کیسه های کاغذی، نوت بوک و موارد دیگر ایجاد کنید، و پاکت های خود را با کاغذهای رنگارنگ طراحی کنید تا به عزیزان خود هدیه دهید – همه به راحتی از خانه.

Kao Mei، مدیر محصول Consumer Inkjet، Epson America, Inc. که به خانواده ها راه حل EcoTank را ارائه می دهد، گفت: “از آنجایی که فصل تعطیلات در راه است، زمان شادی پر از خاطرات زیبا است که می توان برای یک عمر ثبت کرد و از آنها یاد کرد.” چاپ بدون دردسر با قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تر، ما فرصت های جدیدی را برای خانواده ها برای تجربه نوع جدیدی از تجربه چاپ – همه از آسایش خانه- باز می کنیم. »

از چاپ بدون استرس لذت ببرید

EcoTank ET-2400 با بطری های جوهر جایگزین در مقایسه با کارتریج های جوهر تا 90 درصد در مصرف جوهر کاربران صرفه جویی می کند – برای چاپ هزاران صفحه و معادل تقریباً 90 کارتریج جوهر جداگانه کافی است. برای چاپ بدون استرس طراحی شده است، تا 2 سال جوهر در جعبه دارد و کاربران می توانند به راحتی مخازن جوهر با ظرفیت بالا را بدون نگرانی با بطری های جوهر EcoFit جایگزین مقرون به صرفه برای اتلاف کارتریج دوباره پر کنند. ET-2400 از فناوری منحصربفرد Micro Piezo Heat Free برای تولید متن واضح، عکس و گرافیک رنگی چشمگیر بر روی هر نوع کاغذی استفاده می کند و دارای یک اسکنر تخت و کپی یکپارچه برای مدیریت آسان اسناد است. همچنین شامل انواع گزینه های اتصال مانند چاپ صوتی بی سیم و هندزفری است.

شرکت Epson America، پیشرو جهانی در فناوری سوپرتانک قابل شارژ، که به ارائه ارزش و راحتی برای تجربه چاپ ایده‌آل اختصاص دارد، امروز اعلام کرد که خط راه‌حل‌های چاپ بدون کارتریج EcoTank خود را به مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل EcoTank اپسون گسترش خواهد داد. چاپگر سوپرتانک همه کاره EcoTank ET-2400 که به طور انحصاری توسط Target و Walmart به فروش می رسد، برای چاپ آسان و روزمره در منزل با قیمت کمتر طراحی شده است تا خانواده ها کمتر نگران تمام شدن منابع باشند.

قیمت، در دسترس بودن و پشتیبانی
نسخه محدود EcoTank ET-2400 (MSRP 249 دلار) منحصراً از طریق Walmart و Target در دسترس خواهد بود. این شامل 2 سال گارانتی محدود بدون نگرانی با ثبت نام، از جمله تعویض کامل واحد می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه حل جدید، به https://epson.com/ecotank-ink-tank-printers مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران