اولین پچ برای Kerbal Space Program 2 که این هفته منتشر می شود

وی همچنین با اشاره به احتمال تاخیر اندکی در پچ در صورت کشف باگ قبل از تاریخ انتشار رسمی، گفت: “اگر آنها با چیز غیرمنتظره ای برخورد کنند که باید اصلاح شود، آن تاریخ از بین می رود. ما کمی تردید کردیم. در مورد اینکه آیا باید در زمانی که احتمال تاخیر غیر صفر وجود دارد، تاریخ هدف را برای این وصله اعلام کنیم، اما می دانیم که این موضوع برای همه شما بسیار مهم است، بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا شما را در جریان نگه داریم. ” او سپس اشاره می کند که مجموعه دیگری از بهبودها در دست اقدام است. ما همچنین لیست خوبی از اصلاحات را برای دومین پچ تکمیل کرده‌ایم، اما پس از انتشار اولین پچ در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

سیمپسون جزئیات بیشتری در مورد اولین وصله ارائه کرد و گفت که مشکل بدنام “Kraken Drive” نیمه حل شده است: “ما همچنان به پیشرفت خوبی در زمینه بهبود عملکرد و رفع اشکالات ادامه می دهیم. در واقع، ما موفق شدیم چند اصلاحات دیگر را در این نسخه انجام دهیم. اولین وصله، از جمله یک بهینه‌سازی جریان منابع با تأثیر نسبتاً بالا، ما همچنین باگ «Kraken Drive» را برطرف کردیم که باعث ایجاد معکوس رانش دیوانه‌کننده در هنگام مسدود شدن موتور نازل d شد – بنابراین اگر روی کشتی کراکن کار می‌کنید، فیزیک «بی‌نظیر» این بستگی به این دارد که برای همیشه از بین خواهد رفت. در واقع، ما ممکن است هنوز کراکن را نکشته باشیم، اما قطعا شاخک او را له کردیم.” مدیر خلاق به طرفداران توصیه کرد که یک ورودی دفتر خاطرات توسعه دهنده را بررسی کنند. Mortoc، یک برنامه نویس گرافیکی جدید در تیم Kerbal Space Program 2، در مورد بهینه سازی گرافیک و عملکرد درون بازی صحبت می کند: “همانطور که بسیاری از شما متوجه شده اید، عملکرد KSP2 در شروع دسترسی اولیه شگفت انگیز نیست. در بازی پیچیده ای مانند KSP2، تعداد زیادی از زمینه‌ها وجود دارد که می‌توانیم تلاش‌های خود را در آن‌ها متمرکز کنیم و بازخوردی که دریافت می‌کنیم بسیار ارزشمند است تا بتوانیم وقت خود را روی مسائلی متمرکز کنیم که بازیکنان را بیشتر تحت تأثیر قرار می‌دهد.”لیست اصلاحات برای اولین پچ در اینجا موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

انتظار می رود اولین پچ برنامه فضایی Kerbal 2 این هفته منتشر شود. مدیر خلاق، نیت سیمپسون، در 10 مارس تاریخ مشخصی را اعلام کرد: “در مورد جدول زمانی پچ 1… QA در حال آزمایش عمیق انتشار است و به محض اینکه آنها به ما کمک کنند، ما این پچ را در تاریخ انتشار خواهیم داد. این بار تا پنجشنبه آینده (16 مارس)، به شرطی که QA در چند روز آینده هیچ باگ بزرگی پیدا نکند، آن تاریخ باید باقی بماند.