اولین وب کم 4K60 جهان: الگاتو Facecam Pro را راه اندازی کرد

فیس‌کم پرو مجهز به لنز استودیویی الگاتو f/2.0 با فوکوس خودکار 21 میلی‌متری است که می‌تواند به صورت دستی در محدوده فوکوس 10 سانتی‌متری تا بی‌نهایت تنظیم شود. میدان دید تا 90 درجه عکس‌های استودیویی گسترده یا تماس‌های ویدیویی گروهی را امکان‌پذیر می‌کند، در حالی که حسگر پیشرفته 1/1.8 اینچی SONY STARVIS جزئیات فوق‌العاده‌ای را حتی در هنگام عکس‌برداری ثبت می‌کند. استفاده از افکت‌هایی مانند پان، شیب و زوم، یا زمانی که نور کمتر از حد مطلوب است. برای تکمیل عملکرد پیشرفته وب‌کم، جدیدترین پردازنده سیگنال تصویر Elgato، قدرت قدرتمند تراشه‌ای است که وظیفه رمزگذاری و پخش ویدیوی 4K60 را از طریق USB 3.0 با تأخیر بسیار کم دارد. – ضمن تسهیل تصحیح نور فوری، کاهش خودکار نویز و انبوهی از محاسبات نانو که کیفیت فوق‌العاده‌ای را در هر محیطی ارائه می‌دهند، حتی در هنگام استفاده از برنامه‌هایی که از ورودی ویدیوی 4K60 پشتیبانی نمی‌کنند، پردازنده از یک الگوریتم پیشرفته استفاده می‌کند که ویدیوی خام 4K60 را به تصویر تبدیل می‌کند. ویدیوی 1080p60، به شما اجازه می دهد برای پخش ویدیوی Full HD با کیفیت بهتر نسبت به وب‌کم استاندارد 1080p.

جولیان فست، SVP و GM Elgato گفت: “راه اندازی Facecam در سال گذشته اولین قدم ما در پیشرفت فناوری و عملکرد وب کم بود. Facecam Pro نشان دهنده یک جهش به جلو است.” “ما قصد نداشتیم وب‌کم دیگری بسازیم. در عوض، تصمیم گرفتیم یک دوربین پیشرفته با قابلیت اتصال وصل و پخش و کیفیت ویدیویی باورنکردنی ایجاد کنیم. در کنار سایر محصولاتمان دوربین‌های EpocCam، Cam Link 4K، Cam Link Pro، Facecam – ما اکنون مجموعه ای باورنکردنی از راه حل ها را برای سازندگان محتوا، کارگران از راه دور و حتی پخش کنندگان حرفه ای ارائه می دهیم.”

الگاتو، ارائه‌دهنده پیشرو سخت‌افزار و نرم‌افزار برای تولیدکنندگان محتوا، امروز از Facecam Pro، اولین وب‌کم با قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه، رونمایی کرد. وب‌کم ممتاز plug-and-play با برخورداری از سنسور بزرگ سونی، لنز عکاسی با فوکوس متنوع زاویه باز، پردازشگر تصویر انقلابی و حافظه فلش داخلی، سازندگان را قادر می‌سازد تا فیلم‌هایی با وضوح فوق‌العاده بالا بدون نیاز به دوربین دقیق تولید کنند. برپایی. این فناوری انقلابی همراه با نرم افزار قدرتمند Camera Hub Elgato، Facecam Pro را به معیار جدیدی در صنعت وب کم جهانی تبدیل می کند.

Elgato یک بار دیگر یک تجربه کاربری نمونه‌ای با نرم‌افزار پیشرفته را در قالب Camera Hub ارائه می‌دهد که به شما کنترلی شبیه DSLR بر تنظیماتی مانند میدان دید، نوردهی و تعادل تصویر. سفیدها می‌دهد. جلوه‌های PTZ سینمایی – یعنی حرکت، شیب و زوم – به لطف سنسور قدرتمند Facecam Pro و ISP بدون پیکسل قابل اعمال هستند، در حالی که سازندگان با پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX می‌توانند از یکپارچه‌سازی پخش NVIDIA بهره ببرند که جلوه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند جایگزینی پس‌زمینه و سینماتیک را ممکن می‌سازد. . تاری پس زمینه با کلیک ماوس، تنظیمات Camera Hub مستقیماً در Facecam Pro ذخیره می‌شوند تا هنگام راه‌اندازی مجدد یا تغییر رایانه‌ها، سریعاً به خاطر بیاورند. مانند همه نرم افزارهای Elgato، Camera Hub با Stream Deck برای کنترل فوری تنظیمات دوربین و یکپارچه شدن با کل تنظیمات AV شما کار می کند. پلاگین Camera Hub که برای Facecam Pro به‌روزرسانی شده و امروز در فروشگاه Stream Deck موجود است، به شما امکان می‌دهد با فشار ساده یک دکمه در Stream Deck، جابجایی‌های از پیش تعریف‌شده، شیب و زوم را فعال کنید.

Facecam Pro دارای یک پایه مانیتور محکم است که دارای یک نخ استاندارد ¼ اینچی برای اتصال وب کم به Elgato Multi Mount یا هر سه پایه سازگار است. یک کابل USB-C به USB-C نیز برای اتصال شما از جعبه وجود دارد. چه تازه شروع کرده باشید و چه به دنبال ارتقاء باشید، Facecam Pro شما را به سخت افزار و نرم افزار پیشرفته مجهز می کند تا ویدیوهای حرفه ای 4K60 با بالاترین کالیبر ایجاد کنید.

در دسترس بودن

Elgato Facecam Pro فوراً از طریق شبکه جهانی Elgato و CORSAIR از فروشندگان و توزیع کنندگان مجاز در دسترس است. Elgato Facecam Pro دارای گارانتی دو ساله و خدمات مشتریان و شبکه پشتیبانی فنی CORSAIR و Elgato در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد Elgato Facecam Pro، به آدرس: elgato.com/facecam-pro مراجعه کنید



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران