انویدیا پلتفرم محاسباتی هوش مصنوعی IGX Edge را برای سیستم‌های خودمختار ایمن و ایمن راه‌اندازی کرد.

زیمنس با NVIDIA همکاری می کند تا کار خود را به محاسبات صنعتی، از جمله با دوقلوهای دیجیتال و متاورس صنعتی گسترش دهد.

پلتفرم NVIDIA IGX – تضمین انطباق با هوش مصنوعی Edge
پلتفرم NVIDIA IGX ترکیبی قدرتمند از سخت‌افزار و نرم‌افزار است که شامل NVIDIA IGX Orin، قدرتمندترین، فشرده‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی جهان برای ماشین‌های صنعتی مستقل و دستگاه‌های پزشکی است.

ADLINK، Advantech، Dedicated Computing، Kontron، Leadtek، MBX، Onyx، Portwell، Prodrive Technologies و YUAN از جمله اولین تولیدکنندگان محاسباتی تعبیه شده خواهند بود که محصولاتی را بر اساس طراحی IGX طراحی شده برای نیازهای صنایع صنعتی و تجهیزات پزشکی ایجاد می کنند.

پلتفرم IGX می‌تواند نرم‌افزار NVIDIA AI Enterprise را اجرا کند که توسعه و استقرار گردش‌های کاری هوش مصنوعی را بهینه می‌کند و اطمینان می‌دهد که سازمان‌ها به چارچوب‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی لازم دسترسی دارند. انویدیا همچنین با شرکای سیستم عامل مانند Canonical، Red Hat و SUSE همکاری می کند تا پشتیبانی جامع و طولانی مدت از این پلتفرم را ارائه دهد.

Rainer Brehm، مدیرعامل اتوماسیون صنعتی زیمنس گفت: “به عنوان بخشی از همکاری مداوم ما با NVIDIA برای تسریع تحول دیجیتال، زیمنس فناوری‌های IGX را به مجموعه محاسبات صنعتی ما می‌آورد تا کارهای تکراری در کارخانه را کاهش دهد و از کارگران پشتیبانی بهتری کند.” با اتصال نزدیک‌تر دستگاه‌های هوشمند در کارخانه و استفاده از این داده‌ها برای عملکرد هوشمند ماشین‌ها در تولید، می‌توانیم کارایی و انعطاف‌پذیری را برای مشتریان خود افزایش دهیم.»

یکی از اولین شرکت هایی که از IGX در لبه استفاده می کند زیمنس است، پیشرو در فناوری در اتوماسیون صنعتی و دیجیتالی کردن، که با NVIDIA روی چشم انداز کارخانه های مستقل کار می کند.

Anne Osdoit، مدیر عامل Moon Surgical می‌گوید: با استفاده از NVIDIA Clara Holoscan برای تقویت قابلیت‌های نسل بعدی Maestro، مون یک تجربه جراحی استثنایی ایجاد می‌کند. این همکاری زمان مون برای بازاریابی را تسریع کرد و به تیم اجازه داد تا بر توسعه ویژگی‌ها و الگوریتم‌های جدید تمرکز کند، با این باور که معماری محاسباتی پیشرفته در قلب سیستم Maestro است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

زیمنس در حال حاضر درک سطح بعدی را از طریق NVIDIA Metropolis به برنامه های مبتنی بر لبه خود اضافه می کند. Metropolis با میلیون‌ها حسگر در کارخانه‌ها، کل ناوگان ربات‌ها و دستگاه‌های IoT را برای ادغام هوش مصنوعی در محیط‌های صنعتی به هم متصل می‌کند و آن را به یکی از چارچوب‌های کاربردی کلیدی برای هوش مصنوعی لبه‌ای که بر روی پلتفرم IGX اجرا می‌شود، تبدیل می‌کند.

IGX به عنوان پلتفرمی برای سیستم های مستقل ایمن و ایمن، همکاری انسان و ماشین را افزایش می دهد. برای تولید و تدارکات، IGX یک لایه امنیتی اضافی را در کارخانه‌ها و انبارهای دنیای فیزیکی بسیار تنظیم‌شده فراهم می‌کند. برای موارد استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته پزشکی، IGX استنتاج هوش مصنوعی ایمن و کم تأخیر را برای برآورده کردن تقاضای بالینی برای بینش‌های فوری از طیف وسیعی از ابزارها و حسگرها برای روش‌های پزشکی، مانند جراحی به کمک ربات و نظارت بر بیمار، فراهم می‌کند.

جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیر عامل NVIDIA، گفت: «از آنجایی که انسان ها به طور فزاینده ای با روبات ها کار می کنند، صنایع استانداردهای ایمنی عملکردی جدیدی را برای هوش مصنوعی و محاسبات تعیین می کنند. NVIDIA IGX به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نسل بعدی دستگاه‌های صنعتی و پزشکی تعریف‌شده با نرم‌افزار را بسازند که بتوانند با خیال راحت در محیطی مشابه انسان کار کنند.»

یک پشته نرم افزار قدرتمند با ویژگی های امنیتی و ایمنی حیاتی که می تواند برای موارد استفاده مختلف برنامه ریزی و پیکربندی شود نیز گنجانده شده است. این ویژگی‌ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در محیط‌هایی که انسان‌ها و روبات‌ها در کنار هم کار می‌کنند، مانند طبقه‌های انبار و اتاق‌های عمل، امنیت پیشگیرانه را اضافه کنند.

این همکاری به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که کارهای انجام شده با استفاده از پلتفرم NVIDIA Omniverse برای طراحی و همکاری سه بعدی و پلتفرم تجاری دیجیتال باز زیمنس Xcelerator با قدرت‌های IGX را تکمیل کنند. این پلتفرم داده های تولید شده از دوقلوهای دیجیتال در دنیای مجازی را قادر می سازد تا برای آموزش ماشین های هوشمندی که در کارخانه ها و انبارهای واقعی با استفاده از زیرساخت محاسباتی درجه صنعتی زیمنس کار می کنند، استفاده شود.

مزیت صنعتی ساختمان
NVIDIA با اکوسیستم گسترده ای از شرکت ها کار می کند تا پلتفرم IGX را به بازار عرضه کند.

بیش از ۷۰ شرکت تجهیزات پزشکی، استارت‌آپ و مرکز پزشکی در حال حاضر از Holoscan برای پیشبرد تلاش‌های خود برای استقرار برنامه‌های هوش مصنوعی در محیط‌های بالینی و تکامل دستگاه‌های پزشکی به یک مدل تجاری نرم‌افزار به عنوان سرویس استفاده می‌کنند. از جمله Activ Surgical، Moon Surgical و Proximie که نسل بعدی سیستم های جراحی را می سازند. Moon Surgical با کلارا Holoscan و IGX اعلام کرد که در زمان توسعه نسل بعدی دستیار ربات جراحی Maestro خود در زمان مهندسی در خطوط لوله تصویربرداری، سیستم مدیریت و سخت افزار خود صرفه جویی کرده است.

کیت‌های توسعه Orin IGX در اوایل سال آینده در دسترس خواهند بود تا شرکت‌ها را قادر به نمونه‌سازی و آزمایش سریع محصولات کنند. هر کیت دارای یک GPU و CPU یکپارچه برای محاسبات هوش مصنوعی با عملکرد بالا و یک کارت شبکه NVIDIA ConnectX-7 SmartNIC برای ارائه شبکه‌ای با کارایی بالا با تأخیر بسیار کم و امنیت پیشرفته است.

برای مدیریت IGX در محیط‌های صنعتی و پزشکی، NVIDIA Fleet Command شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا نرم‌افزارهای امن و زنده و به‌روزرسانی‌های سیستم را از یک کنسول ابری مرکزی مستقر کنند.

برای محیط های پزشکی طراحی شده است
برای مراقبت‌های بهداشتی، پلتفرم IGX از NVIDIA Clara Holoscan، یک پلت‌فرم محاسباتی هوش مصنوعی بی‌درنگ برای دستگاه‌های پزشکی پشتیبانی می‌کند، که امکان توسعه سریع و استقرار تولید دستگاه‌های جدیدی را فراهم می‌کند که برنامه‌ها را مستقیماً به اتاق‌های عمل تحویل می‌دهند، جایی که بیش از 300 میلیون عمل جراحی در هر کدام انجام می‌شود. سال در سطح جهانی

انویدیا امروز پلتفرم NVIDIA IGX را برای هوش مصنوعی پیشرفته و با دقت بالا معرفی کرد که امنیت پیشرفته و امنیت پیشگیرانه را برای صنایع حساس مانند تولید، لجستیک و مراقبت های بهداشتی به ارمغان می آورد. در گذشته، این صنایع به راه حل های گران قیمتی نیاز داشتند که به صورت سفارشی برای موارد استفاده خاص طراحی شده بودند، اما پلت فرم IGX به راحتی قابل برنامه ریزی و پیکربندی برای رفع نیازهای مختلف است.