انواع روش های حمل و نقل کالا آتا اکسپرس پست سریع بین المللی آتــا | transemartlogistics

درروش گروپاژ متصدیان حمل و نقل مجاز هستند کالاهای همگونی را که دارای فروشندگان مختلفی می باشند و دارای مقصد یکسان هستند را به شکل گروهی بسته بندی نموده و تحت عنوان یک محموله ارسال کنند. کالاهایی فله کالاهایی هستند که بدون هیچ گونه بسته‌بندی وارد کشتی می‌گردند. مانند آرد, شکر , پنبه , غلات ,سنگ‌آهن، سیمان، شکر، املاح معدنی، فسفات، ذغال و غیره. عدم نیاز به بسته‌بندی و پلمپ، بارگیری، تخلیه سریع‌تر و هزینه حمل به‌صرفه‌تر از مزایای این روش است.

این روش مسئله ی انتقال بارهای کوچک از طریق دریا را نیز برطرف کرده http://transemartlogistics.com است. روش بالک شباهت زیادی به چارترینگ دارد و شامل بسیاری از مواد که بسته بندی خاصی ندارند می‌شود. از طریق آب های آزاد محموله های نسبتا سنگین تا حدود 200 تا 500 هزار تن را به سهولت می توان با یک کشتی از بندری به بندر دیگر جابه جا کرد. در خصوص حمل و نقل دریایی اگر نکته‌ای وجود دارد که در این مقاله از ذکر آن غافل شده‌ایم، خوشحال می‌شویم تا آن را در قسمت نظرات زیر همین مقاله با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی در زمینه حمل و نقل دریایی دارید، در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

  • همچنین کالاهای دیگری مانند غذا، گُل و بعضی داروها نیز نیاز به زمان کوتاه برای حمل و نقل خوددارند.
  • برای مثال زمانی که تمام مسیر از کشور مبدأ تا مقصد دریایی نباشد.
  • بیشترین کاربرد این کشتی ها برای حمل خشکبار در سطح بین المللی می باشد.

انواع روش های حمل و نقل کالا آتا اکسپرس پست سریع بین المللی آتــا | transemartlogistics ضمناً روش حمل با کشتی یکی از روش های پرطرفدار در دنیا به شمار می رود. با توجه به پیشرفت علم و گذر زمان، بشر توانسته روش های حمل و نقل را تسریع بخشد و آن را در زمینه‌ های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بشناساند. امروزه علاوه بر حمل با کشتی چندین نوع دیگر حمل و نقل مانند حمل و نقل هوایی، جاده ای و ریلی چند شاخه مهم از صنعت حمل و نقل در دنیا به شمار می روند.

انواع حمل و نقل دریایی؛ روش حمل و نقل دریایی برای تجارت بین المللی

هزینه ای که حمل زمینی ایجاد می نماید، نسبت به هزینه ای که حمل و نقل هوایی ایجاد می نماید، بسیار کمتر و در نتیجه استفاده از حمل زمینی به صرفه تر است. برای حمل‌ونقل از طریق جاده نیز انواع کانتینرهای مختلف و اتاق کامیون طراحی و تولید می‌شود. این نوع سیستم حمل‌ونقل روزانه هزاران بار در داخل شهر و یا بین شهرهای یک کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تنها روشی است که کالا را از درب منزل تحویل گرفته و به نقطه انتهایی مقصد می‌رساند.

حمل و نقل تانکری

در ایران این نوع حمل و نقل از اهمیت بسیار بالایی برخودار است زیرا 90 درصد حمل و نقل بین المللی کشور ما توسط این نوع صنعت انجام می شود. به خاطر داشته باشید که این نوع حمل و نقل تاثیر بسیار زیادی در انجام مبادلات فرا مرزی و بین المللی در بازرگانی و تجارت کشور ما ایفا می کند. در کنار کانتینرهای استاندارد، که تنوع فراوانی هم دارند، محفظه‌های دیگری مانند پالت، گونی، بشکه نیز برای حمل بار با کشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اصلی‌ترین شیوه حمل بار، حمل با کشتی‌های کانتینری و فله‌بر است. در چنین شرایطی باید یک کشور دیگر به عنوان واسطه انتخاب شود و از بنادر آن کشور تخلیه و بارگیری مجدد محموله در یک کشتی دیگر صورت گیرد. شرکت کشتیرانی دریا زمین اروند فعال در حوزه حمل ونقل آبی ارائه دهنده انواع خدمات حمل بار دریایی می‌باشد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.