امت شیر، مدیرعامل توییچ استعفا داد و دن کلنسی جانشین او شد

امت شیر، مدیرعامل توییچ گفته است که فوراً از سمت خود کناره گیری می کند. در بیانیه‌اش که از طریق وبلاگ توییچ و صفحه شخصی‌اش در توییتر در روز پنجشنبه 16 مارس منتشر شد، تصمیم برای گذراندن وقت بیشتر با خانواده‌اش به عنوان دلیل اصلی ترک پست رهبری‌اش ذکر شده است: «با اولین فرزندم که به تازگی من به دنیا آمدم، به آینده ام با توییچ فکر می کردم.” Shear می نویسد. “تویچ اغلب احساس می‌کند بچه‌ای است که خودم بزرگش کرده‌ام. و در حالی که من همیشه می‌خواهم اگر توییچ به من نیاز داشت، آنجا باشم، در ۱۶ سالگی احساس می‌کنم توییچ آماده است خانه را ترک کند و برود. به تنهایی سرمایه‌گذاری کنید.”

او سپس جانشین خود، دن کلنسی را که در سال 2019 پس از حضور در آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا و گوگل به شرکت ملحق شد، اعلام کرد: “من هرگز به رهبری توییچ، به همه کارمندانمان و به محصولمان اعتماد زیادی نداشتم. کاری که امروز انجام می‌دهم. برای سال‌ها، واقعاً احساس می‌کردم که توییچ می‌تواند بدون راهنمایی و نظر من بمیرد، اما فکر نمی‌کنم این دیگر درست باشد. در واقع فکر می‌کنم دقیقاً همین رشد است که باعث شده حتی به این ایده فکر کنم که من ممکن است در توییچ کار نکند. دن کلنسی، رئیس کنونی ما، در چند سال گذشته شریک نزدیک من بوده است. او به طور کامل در نقش مدیر عامل شرکت خواهد کرد و فوراً مؤثر خواهد بود. او عمیقاً به جامعه توییچ، استریمرها و استریم‌کنندگان آن اهمیت می‌دهد. کارکنان ما و می‌دانند که چه چیزی باعث Twitch، Twitch می‌شود.”

توییچ در سال 2014 به طور کامل توسط آمازون خریداری شد، اما از آن زمان تا کنون این شرکت دوران پرتلاطمی را با تنش‌های فزاینده در پایگاه کاربری خود سپری کرده است – به‌ویژه سازندگان محتوا که از نرخ‌های حق امتیاز نامطلوب خشمگین شده‌اند. همچنین با افزایش رقابت یوتیوب به عنوان یک پلتفرم پخش زنده مواجه است. شما می توانید مطالب زیادی در مورد زمان ترک سیگار بخوانید، اما دلیل اصلی او برای این کار – تشکیل خانواده جوان – صادقانه است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Shear یکی از شرکای بنیانگذار یک نهاد متواضع بود که در نهایت به Twitch.tv تبدیل شد، او پس از اینکه از زمان تأسیس شرکت یک رهبر بود، استعفا داد: “کار من روی Twitch در اکتبر 2006 شروع شد، زمانی که جاستین، مایکل و من با ماشین سوار شدیم. این کشور از نیویورک تا سانفرانسیسکو. کایل سه ماه بعد به ما ملحق شد، هنگامی که در هفته کارآموزی MIT برای او یک بلیط یک طرفه به سانفرانسیسکو خریدیم. او داستان را ادامه می دهد: “Justin.tv, Inc. تبدیل به Twitch Inc. شد. Twitch Inc. تبدیل به یک زیرمجموعه کاملاً متعلق به آمازون شد و در طول مسیر ما به بیش از 8 میلیون استریمر در ماه رسیدیم.”

شیر پس از خروجش از تیم رهبری، با ظرفیت محدودی با توییچ همکاری خواهد کرد: “بنابراین با احساسات زیادی تصمیم خود را برای کناره گیری از سمت مدیرعاملی توییچ به اشتراک می گذارم. می خواهم کاملاً در کنار پسرم باشم. همانطور که او. وارد این دنیا می‌شود و احساس می‌کنم برای این تغییر برای مواجهه با چالش‌های جدید آماده‌ام. من به کار در توییچ در نقش مشاور ادامه خواهم داد.”