الگاتو میکروفون گیمینگ پویا Wave DX را معرفی کرد

چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه به دنبال ارتقاء باشید، Wave DX صدایی حرفه ای به شما می دهد و تنظیمات شما را به یک استودیوی پخش قدرتمند تبدیل می کند.

هنگامی که Wave DX با رابط میکروفون Wave XLR (که به صورت بسته در elgato.com موجود است) جفت می شود، Wave DX با میکسر نرم افزار قدرتمند Wave Link Elgato ادغام می شود و به سازندگان اجازه می دهد فید میکروفون خود را با چندین منبع صوتی ترکیب کنند، زیرمیکس ایجاد کنند و شخص ثالث را اضافه کنند. جلوه های حزب VST، از جمله EQ، فشرده سازی، یا Reverb. سازندگان دارای پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX همچنین می‌توانند از ادغام پخش NVIDIA بهره ببرند، که پژواک اتاق مجهز به هوش مصنوعی و جلوه‌های حذف نویز را فعال می‌کند که به طور چشمگیری کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد. مانند همه نرم‌افزارهای Elgato، Wave Link به‌طور یکپارچه با Stream Deck ادغام می‌شود تا کنترل فوری و لمسی کل گردش کار صوتی را به شما بدهد. Wave XLR همچنین کنترل Wave DX را با یک دکمه بی صدا خازنی بی صدا و کلید کنترل چند منظوره آسان می کند، در حالی که فناوری مشهور Clipguard Elgato از اعوجاج صدا در هنگام اوج گرفتن سطوح ورودی جلوگیری می کند.

سرمایه گذاری در یک راه اندازی پخش جدید می تواند دشوار باشد. برای آسان‌تر کردن کار، Elgato بسته‌های راه‌اندازی ویژه، از جمله تجربه کامل XLR را ارائه می‌کند تا شما را فوراً راه‌اندازی کند: Wave DX، Wave XLR، Wave Mic Arm و کابل Elgato XLR.

Wave DX که از ابتدا برای بازتولید صداهای دقیق و بدون رنگ‌آمیزی طراحی شده است، صدای تمیزی را ضبط می‌کند تا سازندگان صدا را با جلوه‌ها و EQ راحت‌تر از همیشه بسازند. الگوی قطبی عریض کاردیوید بیس واقعی و بلندی های دقیق را می گیرد و در عین حال صدای ناخواسته پس زمینه را رد می کند. یک فیلتر داخلی پاپ صداها و صدای خش خش ناشی از صداهای صوتی انفجاری را کاهش می دهد، در حالی که ساختار فولادی نویزهای داخلی را کاهش می دهد و از کپسول محافظت می کند. یک لوگوی قابل جابجایی را می توان در سمت چپ یا راست میکروفون نصب کرد و چرخاند تا درست به دوربین نگاه کند، در حالی که پایه مونو همراه از گیر افتادن کابل XLR متصل جلوگیری می کند.

جولیان فست، SVP و GM Elgato گفت: «پس از انتشار پیشگامانه Wave:3، ما تصمیم گرفتیم یک میکروفون پویا سطح بالا و در عین حال قابل دسترس بسازیم که صدایی شگفت انگیز دارد. به عنوان یک میکروفون آنالوگ، Wave DX در هر تنظیمات XLR قرار می گیرد. اما آن را به رابط Elgato Wave XLR وصل کنید و یک تنظیم پخش کامل خواهید داشت که توسط نرم افزار میکس Wave Link، جلوه های صوتی VST و کنترل Stream Deck ارائه می شود. کل استریمینگ یا تنظیم پادکست با هم. این سازگاری با یکدیگر است که اکوسیستم Elgato را بسیار قدرتمند می کند و ما هیجان زده هستیم که ردیف صوتی خود را با Wave DX گسترش دهیم.

الگاتو، ارائه دهنده پیشرو سخت افزار و نرم افزار برای سازندگان محتوا، امروز از راه اندازی Wave DX خبر داد. یک میکروفون XLR ممتاز با فناوری اثبات شده کپسول پویا، که با همکاری نزدیک Lewitt Audio طراحی شده است، Wave DX با هر پیش تقویت کننده یا رابط صوتی XLR کار می کند تا صدایی با کیفیت استودیو را از جعبه تولید کند.

Elgato Wave DX توسط دو سال گارانتی و خدمات مشتری و شبکه پشتیبانی فنی جهانی CORSAIR & Elgato پشتیبانی می شود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در دسترس بودن
Elgato Wave DX بلافاصله از طریق شبکه جهانی Elgato و CORSAIR از فروشندگان و توزیع کنندگان مجاز در دسترس است.