ال‌جی مجموعه بلندگوهای XBOOM 2022 را معرفی کرد

LG Electronics USA امروز قیمت و در دسترس بودن اسپیکرهای بلوتوث XBOOM 2022 خود را در ایالات متحده اعلام کرد. تجربه موسیقی چندحسی. هر مدل اکنون در LG.com و از نمایندگی های مجاز LG در سراسر کشور در دسترس است.

مدل‌های جدید XBOOM Go ال‌جی (مدل‌های XG7QBK و XG5QBK) به شنوندگان این امکان را می‌دهند که به لطف ووفر از صدای قدرتمند، با کیفیت بالا و بیس قدرتمند لذت ببرند. با همکاری با مریدین، رهبر صوتی Hi-Res برای آوردن حالت Sound Boost EQ به ال‌جی XBOOM، بلندگوهای دوتایی اتاق را با صدای بیس رعد و برق و آوازهای شفاف پر می‌کنند. هر دو مدل دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند، که باعث می شود بلندگوهای LG XBOOM Go به انتخابی عالی برای استفاده در هر مکانی تبدیل شوند. XBOOM همچنین چراغ های LED چشمک زن را ارائه می دهد که با آهنگ موسیقی شما برای نمایش نور شخصی همگام می شوند.

با بهبود بلندگوی سال گذشته، LG XBOOM 360 جدید (مدل X03QBK) صدای پیشرفته 360 را با سیستم صوتی 3 طرفه ارائه می‌کند و به شنوندگان تجربه گوش دادن پانوراما را می‌دهد – بلندی‌های دقیق‌تر، متوسط ​​شفاف‌تر، باس غنی‌تر و عمیق‌تر. بلندگوی مخروطی شکل نوآورانه شنوندگان را با صدا از هر زاویه احاطه می کند. شنوندگان از بعد کاملاً جدیدی از طنین لذت خواهند برد زیرا این مدل برای اولین بار صدای شلیک رو به بالا دارد. با استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، کاربران می توانند از موسیقی در داخل و خارج از خانه، از کنار استخر تا کنار آتش لذت ببرند.

LG XBOOM 360 جدید همچنین دارای یک بند برای صدا در حال حرکت است. علاوه بر این، این محصول دارای قابلیت افزایش باس، با اندازه قابل توجه ووفر است که وضوح و باس قدرتمند را در یک بسته آماده مهمانی ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند صحنه را با سه حالت نورپردازی خلق و خوی که شامل 9 تنظیم از پیش تنظیم شده است، تلطیف کنند. LG X03 سازگار با محیط زیست است و حاوی حداقل 9.2 درصد محتوای بازیافتی پس از مصرف است.

به علاوه، قابلیت بلوتوث LG XBOOM Go به شما امکان می دهد بلندگوی نهایی را به بلندگوی نهایی تبدیل کنید. با کلید میانبر فرمان صوتی، از برنامه های فعال صوتی مورد علاقه خود مانند دستیار گوگل، الکسا یا سیری بخواهید دستوری را دریافت کنید – فقط بگویید چه چیزی را پخش کنید، مکث کنید یا رد شوید. LG XG7 همچنین دارای یک پاوربانک یکپارچه است که به شنوندگان اجازه می‌دهد گوشی خود را با درگاه USB Type-C وصل کنند تا آن را با باتری داخلی XBOOM شارژ کنند. به علاوه، مهمانی را با Wireless Party Link گسترش دهید و به 10 بلندگوی LG (XG5، XG7، X03) متصل شوید تا تجربه صوتی نهایی را تجربه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران