ال‌جی مانیتور گیمینگ OLED خمیده UltraGear 240 هرتزی را معرفی کرد

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022 می‌توانند طیف گسترده‌ای از محصولات پیشرفته مانیتور ال‌جی، از جمله UltraGear و UltraFine Display Ergo AI (مدل 32UQ890) را که تنظیماتی واقعاً قابل شخصی‌سازی را برای راحتی ارائه می‌دهد، کشف کنند. استفاده عالی در خانه یا در دفتر.

مانیتور گیمینگ UltraGear OLED

45GR95QE علاوه بر اینکه اولین مانیتور گیمینگ OLED خمیده 45 اینچی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 و وضوح WQHD (3440 در 1440) است، همچنین اولین نمایشگر این شرکت است که اندازه صفحه نمایش 45 اینچی را با انحنای 800R ترکیب می‌کند. ; جفتی که به تقویت احساس غوطه وری در کاربران کمک می کند. 45GR95QE یک نیروگاه واقعی بازی، در IFA 2022 در کنار مانیتور گیمینگ چشمگیر 48GQ900 UltraGear OLED ال‌جی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همانطور که انتظار دارید، جدیدترین مانیتور بازی این شرکت، واقع گرایی و پاسخگویی را بالا می برد و کیفیت تصویر عالی همراه با سرعتی بی نظیر را ارائه می دهد. 45GR95QE با نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری (GTG) 0.1 میلی ثانیه، پوشش 98.5 درصدی فضای رنگی DCI-P3، عملکرد برتر HDR10 و پشتیبانی از HDMI 2.1، از جمله ویژگی هایی مانند نرخ نوسازی متغیر را ارائه می دهد. . (VRR) – و DisplayPort 1.4. UltraGear جدید با اندازه بزرگ، نسبت تصویر 21:9، طراحی بدون حاشیه و انحنای صفحه نمایش 800R، به کاربران کمک می کند تا در رایانه شخصی یا بازی های کنسول مورد علاقه خود حرکت کنند، مانند تعداد کمی از مانیتورهای دیگر. به‌علاوه، برای اکثر تنظیمات دسک‌تاپ نیز اندازه مناسبی دارد و با ویژگی‌هایی مانند تصویر به تصویر (PBP) و تصویر در تصویر (PIP) انجام چند وظیفه‌ای روان را ارائه می‌دهد.

Seo Young-jae، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات شرکت LG Electronics Business Solutions گفت: مجموعه محصولات نوآورانه ال‌جی که در نمایشگاه IFA 2022 به نمایش گذاشته شد، جدیدترین روندها و فناوری‌ها را برای پاسخگویی به نیازها و سبک زندگی مصرف‌کنندگان متنوع امروزی در بر می‌گیرد. شرکت. مانیتور گیمینگ UltraGear OLED کاملا جدید ما با صفحه خمیده، راه حل ضد تابش و نرخ تازه سازی فوق سریع 240 هرتز، تجربه بازی را بهبود می بخشد، در حالی که UltraFine Display Ergo AI راحتی فوق العاده ای را برای کاربر با ویژگی های ارگونومیک و طراحی آینده نگر فراهم می کند. ما خوشحالیم که این دو محصول فوق‌العاده را در IFA به نمایش می‌گذاریم و پس از دو سال وقفه به دلیل همه‌گیری، دوباره به میادین برلین بازمی‌گردیم.”

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در IFA 2022 در برلین، آلمان از جدیدترین مانیتورهای پیشرفته خود، از جمله مانیتور گیمینگ جدید و خیره‌کننده UltraGear OLED (مدل 45GR95QE) رونمایی می‌کند. اولین نمایشگر OLED خمیده ال‌جی با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، مدل 45 اینچی برای تجربه‌های بازی همهجانبه طراحی شده است، عملکرد بصری، سرعت و ویژگی‌های مورد نیاز گیمرهای جدی را ارائه می‌دهد.نمایشگر UltraFine Ergo AI
ال‌جی UltraFine Display Ergo AI مورد انتظار خود را در نمایشگاه IFA 2022 معرفی کرد. 32UQ890 پیشگامانه اولین نمایشگر ال‌جی است که می‌تواند موقعیت خود را به‌طور خودکار تنظیم کند تا راحتی ارگونومیک مداوم در طول روز ارائه دهد. با دوربین داخلی که از هوش مصنوعی پیشرفته بهره می برد، UltraFine Display Ergo AI می تواند به طور مداوم وضعیت بدن کاربر را تجزیه و تحلیل کند – با ایجاد تغییرات ظریف در ارتفاع صفحه نمایش (0~160mm) و ارتفاع، شیب (-20º ~ +20º) برای جلوگیری از ماندن آنها در داخل صفحه. یک وضعیت برای مدت طولانی یا افتادن در وضعیت بد در طول زمان. 32UQ890 دارای سه حالت برای بهبود ارگونومی است: AI Motion، Continuous Motion و Periodic Motion. AI Motion که در غرفه ال‌جی در IFA به نمایش گذاشته می‌شود، سطح چشم کاربر را ردیابی می‌کند و هر زمان که تغییری تشخیص داده شود، ارتفاع و شیب را تنظیم می‌کند.

صفحه نمایش UltraFine Ergo AI ال جی دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی 4K (3840 x 2160) IPS با پوشش 95% DCI-P3 و بازتولید تصویر HDR عالی است. 32UQ890 ترکیبی از یک صفحه نمایش با وضوح بالا و یک پایه مفصلی است که می تواند به طور هوشمندانه توسط فناوری هوش مصنوعی ال جی تنظیم شود، 32UQ890 یک راه حل شخصی سازی شده و راحتی برای افراد حرفه ای است.

غرفه نمایشگاهی ال‌جی (سالن 18، مسه برلین) در IFA 2022 از 2 تا 6 سپتامبر به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا آخرین نوآوری‌های این شرکت در لوازم الکترونیکی مصرفی، از جمله راه‌حل‌های نمایشگر جدید آن برای بهره‌وری (Ergo) و سرگرمی/بازی (UltraGear) را تجربه کنند. .



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

45GR95QE اولین مانیتور بازی منحنی OLED از UltraGear، همان کیفیت تصویر OLED خیره‌کننده‌ای را با مدل قبلی خود (مدل 48GQ900) ارائه می‌کند و در عین حال انحنای 800R و پوشش ضد انعکاس و کم انعکاس ال‌جی را اضافه می‌کند. این پیشرفت‌های کلیدی به افزایش حس کاربران در بازی کمک می‌کنند، آنها را در کنش‌های روی صفحه محصور می‌کند و همزمان حواس‌پرتی‌های بصری را کاهش می‌دهد. فناوری پیشرفته نمایشگر OLED ال‌جی نیز فشار کمتری به چشمان کاربران وارد می‌کند، که به ویژه برای کسانی که دوست دارند در جلسات طولانی و بدون وقفه بازی گم شوند، مفید است.