ال‌جی با اولین تلویزیون OLED تاشو 42 اینچی جهان، غوطه ور شدن در بازی را به سطح بالاتری رساند.

فرم فاکتور انقلابی ال‌جی OLED Flex با فناوری OLED خود روشن و بدون نور پس‌زمینه ال‌جی امکان‌پذیر شده است. چه مسطح باشد چه خمیده، LX3 مجهز به فناوری LG OLED evo همان کیفیت تصویر و عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که LG OLED را به انتخاب مصرف‌کنندگان باهوش در سراسر جهان تبدیل کرده است. ال‌جی OLED Flex با ارائه کنتراست بی‌نهایت، رنگ‌های سیاه عمیق، رنگ‌های بسیار دقیق (100٪ وفاداری رنگ تایید شده)، زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 0.1 میلی‌ثانیه و تاخیر ورودی کم، به کاربران این احساس را می‌دهد که شما بخشی از عملکرد روی صفحه‌نمایش هستید. .

همراه با کیفیت تصویر واقعی، مجهز به پردازنده هوشمند α (آلفا) 9 نسل 5 و الگوریتم‌های تصویر منحصربه‌فرد، ال‌جی OLED Flex راحتی چشم‌ها را ارائه می‌دهد، همانطور که گواهی‌های متعدد بدون سوسو و تابش خیره کننده آن نشان می‌دهد. صفحه‌نمایش OLED LX3 به کاربران این امکان را می‌دهد تا از جلسات بازی طولانی‌تری لذت ببرند و نمایش‌های مورد علاقه خود را بدون خستگی چشم تماشا کنند. در همین حال، استفاده از پوشش ضد انعکاسی (SAR) ال‌جی به کاهش حواس‌پرتی‌های بصری کمک می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند تمام توجه خود را بر روی آنچه روی صفحه است متمرکز کنند.

گیمرها همچنین از حالت Multi View LX3 استقبال خواهند کرد، که به آنها امکان می دهد محتوا را از دو منبع مختلف به طور همزمان مشاهده کنند و صدایی را که می خواهند بشنوند انتخاب کنند. این بدان معنی است که آنها می توانند همزمان با تماشای ویدیوهای YouTube که از تلفن هوشمند خود پخش می شوند، یک بازی رایانه شخصی یا کنسول بازی کنند.

طیف فوق‌العاده تلویزیون‌های OLED ال‌جی، از جمله LG OLED Flex جدید، با پشتیبانی از بازی‌های Dolby Vision با فرکانس 4K 120 هرتز و آخرین ویژگی‌های HDMI 2.1، مانند نرخ نوسازی متغیر (VRR) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM). بعلاوه، صفحه نمایش تاشو ال‌جی با G-SYNC سازگار است و دارای گواهینامه AMD FreeSync Premium است و تصاویری بدون لکنت و پارگی را تضمین می‌کند که به جان بخشیدن به بازی‌ها کمک می‌کند.

برنامه جدید بازی انحصاری LX3 از محافظ‌های صفحه نمایش سفارشی پشتیبانی می‌کند، میانبرهایی را برای برنامه‌های محبوب مانند Twitch و YouTube ارائه می‌دهد و فهرستی از دستگاه‌های ورودی خارجی متصل را ارائه می‌کند، همه در یک صفحه نمایش. Game Optimizer ال‌جی که برای LG OLED Flex بازسازی شده است، تنظیمات صدای سفارشی را برای ژانرهای خاص بازی به طیف متنوعی از گزینه‌های تصویر و صدا با محوریت گیمر اضافه می‌کند. منوی اختصاصی تنظیمات صدای بازی آن شامل یک اکولایزر، سوئیچ‌هایی برای AI Game Sound و Dolby Atmos است و دسترسی به تنظیمات صوتی پیشرفته را فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه بازی را دقیقاً همانطور که می‌خواهند سفارشی کنند.

برای تکمیل تجربه کاربری شخصی‌سازی‌شده، LG OLED Flex یک ویژگی نورپردازی قابل تنظیم را در طراحی سپر عقب خود گنجانده است. نور LX3 با همگام سازی با ویدیو یا صدای محتوای پخش شده روی صفحه، جو را بهبود می بخشد و پنج حالت را برای انتخاب کاربران ارائه می دهد.

برای حداکثر راحتی، عملکرد Switching Hub امکان استفاده از میکروفون داخلی ال‌جی OLED Flex و همه دستگاه‌هایی که از طریق پورت‌های USB آن مانند هدفون، صفحه‌کلید یا ماوس با رایانه‌ای که از طریق کابل HDMI متصل شده‌اند را می‌دهد. با فشار دادن دکمه سوئیچ منبع در کنار پایه LX3، کاربران می توانند بدون نیاز به قطع و وصل فیزیکی چیزی، اتصال دستگاه را بین PC و LG OLED Flex تغییر دهند. به‌علاوه، میکروفون داخلی، لغو مؤثر اکو را برای چت‌های صوتی شفاف در حین بازی فراهم می‌کند.

LG Electronics (LG) LG OLED Flex (مدل LX3) را معرفی می کند، یک تلویزیون ابتکاری جدید که دارای اولین صفحه نمایش OLED 42 اینچی تاشو در جهان است. ال‌جی OLED Flex برای کنسول‌های همهجانبه، رایانه‌های شخصی و بازی‌های ابری، و برای لذت بردن از برنامه‌های تلویزیونی زنده و خدمات پخش محتوا، ایده‌آل است. صفحه نمایش قابل توجه LX3 می تواند از کاملاً مسطح تا خمیدگی چشمگیر (900R) متغیر باشد و به کاربران این امکان را می دهد که قوس ایده آل خود را از بین بیست سطح انحنا انتخاب کنند تا تجربه تماشای واقعاً شخصی شده ای داشته باشند.

با گزینه های سفارشی سازی قانع کننده برای تجربه کاربری شخصی تر، صفحه نمایش تاشو 42 اینچی شبیه هیچ چیز دیگری در بازار نیست. کاربران می توانند به سرعت انحنای LX3 را به یکی از دو پیش تنظیم موجود با استفاده از دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور تنظیم کنند یا به صورت دستی درجه انحنا را با افزایش پنج درصدی در 20 سطح مختلف تغییر دهند. علاوه بر این، صفحه نمایش LG OLED Flex می تواند تا 10 درجه یا تا 5 درجه به سمت کاربر کج شود و دارای یک پایه قابل تنظیم ارتفاع – بالا یا پایین 140 میلی متر است. – تضمین راحتی ارگونومیک برای کسانی که دوست دارند بنشینند و کسانی که دوست دارند بنشینند. دوست دارم استراحت کنم

LG Flex در نمایشگاه IFA 2022 در غرفه LG در سالن 18 Messe Berlin به نمایش گذاشته خواهد شد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

LX3 همچنین با بلندگوهای جلوی دوگانه 40 واتی صدای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد که به بهبود بیشتر تجربه بازی و مشاهده محتوا کمک می‌کند. و با پشتیبانی داخلی از Dolby Atmos، این تلویزیون وضوح، عمق و سرزندگی بیشتری را در عناوین سازگار به صدا اضافه می کند.

علاوه بر این، LX3 دارای ویژگی‌ها و عملکردهای انحصاری است که به کاربران کنترل بیشتری بر تجربه بازی خود می‌دهد. به عنوان مثال، آنها می‌توانند اندازه تصویر صفحه را متناسب با ترجیحات فردی یا نوع بازی خود تنظیم کنند. طرفداران بازی های نقش آفرینی (RPG)، بازی های مسابقه ای یا پلتفرمرها احتمالاً مایلند از صفحه نمایش 42 اینچی استفاده کنند، در حالی که گیمرهای استراتژی زمان واقعی (RTS) یا شوترهای اول شخص (FPS) ممکن است 32 یا 32 اینچ را ترجیح دهند. صفحه نمایش 27 اینچی. تصویری که به آن ها اجازه می دهد هر اتفاقی که در محیط بازی رخ می دهد را در یک نگاه ببینند. ویژگی تغییر اندازه تصویر به راحتی از منوی بسیار راحت داشبورد درون بازی قابل دسترسی است، جایی که کاربران همچنین می توانند موقعیت بالا، پایین یا مرکز کوچکترین تصویر روی صفحه را انتخاب کنند.