استودیو Ocean Drive از بازی بعدی خود رونمایی کرد: Blackout Protocol!



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

جائه کیم، مدیر عامل استودیو Ocean Drive، به اشتراک می‌گذارد: “من از اعلام دومین پروژه این استودیو خوشحالم. بازی قبلی، Lost Eidolons، ما یک رویکرد توسعه باز را دنبال خواهیم کرد. از آنجایی که بازی در قلب همکاری می کند، ما معتقدیم که ضروری است که بازخورد بازیکن را از ابتدا در نظر بگیریم. شروع کنید و ما بازی را در دسترسی اولیه راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم تا حد امکان بازخورد دریافت کنید تا بهترین تجربه بازی را ارائه دهید.”

درباره پروتکل Blackout

پروتکل Blackout طرفداران اکشن را به یک تیراندازی دیوانه کننده دو چوب دعوت می کند که در آن 3 بازیکن با هم همکاری می کنند تا یک تهدید بسیار واقعی را ریشه کن کنند. این سه عامل به یک مرکز مهار از راه دور مستقر خواهند شد که پس از یک رخنه داخلی خاموش می شود. راه خود را در میان انبوهی از موجودات بجنگید و از مکعب های داده، اعتبارات و نقشه ها برای ارتقاء تجهیزات خود در منطقه امن بعدی استفاده کنید…اگر می توانید به آن برسید!

استودیوی Ocean Drive امروز از دومین پروژه خود با عنوان Blackout Protocol رونمایی کرد! Blackout Protocol یک تیرانداز دوقلو 3 نفره با عناصر سرکش است. طرفداران این ژانر می توانند از قبل به صفحه Steam بازی مراجعه کنند تا عنوان را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنند و آخرین اطلاعات مربوط به راه اندازی Early Access را دریافت کنند.