استودیو Jade Ember یک اثر اکشن ماجراجویی مبتنی بر داستان را معرفی کرد

استودیو Jade Ember مفتخر است که Reliquary را معرفی کند، یک بازی اکشن ماجراجویی داستان محور که در آن ویرانه های دست نخورده یک امپراطوری ناپدید شده را در حالی که در سرزمینی مملو از هیولاها، جادو و… از فناوری گم شده مبارزه می کنید، کشف می کنید.جردن دراکر جدیدترین عضو تیم است و به عنوان انیماتور جوان در این پروژه کار می کند.

Sayre Blake، هنرمند و تصویرگر با تجربه، مدیر استودیو Jade Ember است و مسئولیت طراحی، برنامه‌نویسی، هنر و توسعه داستان در Reliquary را بر عهده دارد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

کول لارسون که تجربه قبلی او شامل نقش هنرمند جهانی در Fallout 76 در استودیوی بازیسازی Bethesda و همچنین کار طراحی بر روی عناوین مستقل مانند Office Freakout بود، طراح سطح بازی و هنرمند جهانی است.

Reliquary یک عنوان اکشن-ماجراجویی سه بعدی اصلی با تاکید بر داستان شخصیت محور و کاوش و پیشرفت مبتنی بر توانایی است که از عناوینی مانند Metroid Prime، Hyper Light Drifter و Tomb Raider (2013) الهام گرفته است، که قرار است در آینده منتشر شود. دسامبر تا فوریه برای Nintendo Switch، PS4، Xbox One و PC، همراه با نسخه های اضافی PS5 و Xbox Series که برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

Jade Ember Studios یک تیم سه نفره و تحت رهبری زنان است که در Longmont، CO.

علاوه بر این، این پروژه دارای یک موسیقی اصلی است که توسط آهنگساز قراردادی Caleb Faith ساخته شده است.