استودیوی بازی‌سازی ایسلندی Arctic Theory در حال ایجاد زمینه‌ای برای MMO جاه‌طلبانه Co-op در سال 2023 است.

برنامه‌ریزی شده برای ورود زودهنگام در اواخر سال 2023، Arctic Theory به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به شکل‌دهی به روند توسعه بازی در مراحل اولیه بازی کمک کنند، زیرا تیم در ساخت سیستم‌های بنیادی و پیچیده Annex، آزمایش ویژگی‌ها و تبادل نظر با کسانی که این کار را می‌کنند، کمک می‌کند. جمعیت رو به رشد کاشفان آن را تشکیل می دهد.

این استودیو همچنین در حال مذاکره اولیه با شرکای ناشر احتمالی برای کمک به پشتیبانی و احتمالاً بازاریابی بازی تمام شده در سراسر جهان است. جزئیات بیشتر در مورد ضمیمه از طریق بیانیه های مطبوعاتی و در کانال های رسانه های اجتماعی Arctic Theory در ماه های آینده منتشر خواهد شد، زیرا تیم توسعه با استعداد آن به نقاط عطف توسعه بزرگ می رسد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

این بازی با اسم رمز Annex، در دنیایی مشترک و پایدار می گذرد که در آن طبیعت بقایای تمدنی را که مدت هاست از بین رفته است، باز پس گرفته است. بازیکنان با جستجوی منابع، ساخت زیرساخت‌ها و حل چالش‌های لجستیکی، چشم‌انداز انکس را تغییر می‌دهند و همه چیز را از پست‌های خلوت، شبکه‌های تجاری، و شهرک‌های فروتن گرفته تا شهرهای صنعتی بزرگ و دموکراتیک ایجاد می‌کنند.

Gísli Konráðsson، مدیر خلاقیت، می گوید: «بازیکنان برای کشف و بهره برداری از چشم انداز وسیع و منابع آن با یکدیگر همکاری خواهند کرد. “آنها باید یاد بگیرند که چگونه ابزارهای لازم برای برداشت این منابع را ایجاد کنند و تدارکات حمل و نقل و استفاده از آنها را حل کنند. در نهایت، هر بازیکن به یک هدف مشترک کمک می کند. خواه یک کاوشگر در طبیعت باشد یا از تیمی که برای ساختن کار می کند. کارخانه ای در یک مستعمره جدید، کل پایه بازیکنان با هم کار می کنند تا نشان خود را در این دنیای شگفت انگیز بگذارند. ما بسیار هیجان زده هستیم که این مرحله را در تکامل MMO برای گیمرهایی که به ژانر آن علاقه دارند مانند ما بیاوریم. یک تجربه بازی بسیار منحصر به فرد خواهد بود.”

Arctic Theory اولین دور اولیه بودجه خود را در اوایل سال 2022 از Brunnur Ventures از ریکیاویک دریافت کرد که به هم بنیانگذاران Gísli، Matthías Guðmundsson (مدیر عامل)، Snorri Sturluson (معمار ارشد) و Jón Bjarni Bjarnason (CTO) امکان توسعه استعدادهای اضافی را می دهد. . نقش های فعلی در وب سایت رسمی پخش می شوند. دور دیگری از بودجه در اوایل سال 2023 انتظار می رود.

Arctic Theory که توسط کهنه‌کاران بازی‌های CCP و EA رهبری می‌شود، مفتخر است که نشان می‌دهد در حال کار بر روی یک MMO همکاری با تعریف ژانر است که قرار است در سال 2023 منتشر شود. Arctic Theory قبلاً در اولین دور مالی خود در اوایل سال 2022 بودجه 2 میلیون دلاری جمع‌آوری کرده است. و در حال مذاکره با شرکای ناشر بالقوه است. Arctic Theory که توسط کهنه‌سربازان صنعت با دهه‌ها تجربه ایجاد برخی از نمادین‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های چندنفره که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن لذت می‌برند، پایه‌گذاری شده است.