اریکسون قرارداد Cloud RAN را با AMD امضا کرد

کوماران سیوا، معاون توسعه استراتژیک کسب و کار AMD، گفت: “ما هیجان زده هستیم که گسترش مداوم خود را در فضای مخابراتی تسریع کنیم و راه حل های پیشرفته و با کارایی بالا را برای اکوسیستم RAN باز ارائه کنیم. همکاری ما با اریکسون به نفع تقاضای مشتریان مشترک ما برای افزایش انتخاب فناوری‌های پردازش و شتاب است و در عین حال به بهبود عملکرد، کارایی و امنیت راه‌حل‌های Ericsson Cloud RAN کمک می‌کند.

همکاری Ericsson-AMD شاهد فناوری‌های پردازش اضافی در اریکسون Cloud RAN خواهد بود. هدف پیشنهادی توسعه یافته بهبود عملکرد Cloud RAN و ایمن سازی راه حل های با ظرفیت بالا است. این همکاری کاوش مشترک پردازنده‌های AMD EPYC و شتاب‌دهنده T2 Telco را برای استفاده در راه‌حل‌های Cloud RAN، در حالی که نسل‌های پلتفرم آینده این فناوری‌ها را مطالعه می‌کنند، ممکن می‌سازد.

گسترش اکوسیستم با شرکا و فناوری‌های جدید، محرک اصلی معماری‌های Open RAN و Cloud RAN است.برنامه بسیار قابل حمل Cloud RAN اریکسون واقعاً مستقل از فناوری های پردازش و سرور اساسی است و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و موانع ورود را کاهش می دهد. این تضمین می کند که Cloud RAN برای هر فروشنده ای که مایل به استقرار آن است در دسترس است. این توافق پایه و اساس را برای CSP ها ایجاد می کند تا بیشترین انتخاب سخت افزاری ممکن را داشته باشند، در حالی که سطح بالایی از عملکرد و انعطاف پذیری را ارائه می دهند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

اریکسون تعهد خود را به اکوسیستم Open RAN و Cloud RAN از طریق توافق با AMD، پیشرو در صنعت ICT جهانی مستقر در ایالات متحده، تقویت می کند. این توافقنامه – با هدف تقویت اکوسیستم Open RAN و محیط Cloud RAN خنثی از فروشنده – با هدف ارائه ارائه دهندگان خدمات ارتباطی (CSPs) ترکیبی از عملکرد بالا و انعطاف‌پذیری اضافی برای ارائه‌های معماری باز است.فردی سودرگرن، مدیر ارشد فناوری و استراتژی شبکه‌ها، اریکسون، گفت: «کار ما با AMD نمونه‌ای عالی از تلاش‌های ما برای گسترش پشتیبانی و افزودن گزینه‌های بیشتر برای مشتریانی است که به دنبال پیشرفت سفر خود هستند. Cloud RAN و Open RAN. این شریک فنی تعهد ما را برای فعال کردن Ericsson Cloud RAN برای عملکرد در چندین پلتفرم، ارائه یک پلتفرم واقعاً ابری-آگنوستیک که بالاترین عملکرد مورد نیاز برای ارائه اتصال 5G و فراتر از آن را ارائه می‌دهد، تقویت می‌کند. »