اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و سلامت-دراگمد

اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و سلامت-دراگمد

کارشناسان ژاپنی موفق شده اند تا فناوری جدیدی را برای تولید انرژی از برف توسعه دهند. نتایج یک کارآزمایی بالینی که به مدت یک دهه انجام شد نشان می‌دهد که یک داروی آزمایشی آلزایمر به نام کرنزوماب نتوانست روند زوال ذهنی در بیماران مبتلا به جهش ژنتیکی که… تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افزایش نرخ چاقی باعث می‌شود افراد بیشتری در سنین پایین‌تر به تعویض کامل مفصل زانو نیاز داشته باشند. انجمن جهانی بهداشت جنسی ، اعلامیه‌ای رسمی با عنوان «حقوق جنسی» را در مارس 2014 منتشر کرده که در آن به 16 حق جنسی برای بشر پرداخته شده است.

وزارت بهداشت تلاش کرد به هر طریقی که شده پرداخت کارانه پرستاران از محل اجرای تعرفه ها خدمات پرستاری، قبل از روز پرستار آغاز شود که به نظر می‌رسد پرداخت های علی الحساب مورد رضایت نبوده مجله ی دراگمد است. فیلم » اجتماعی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آمادگی این سازمان برای اجرای طرح تطبیق… رئیس دانشگاه فرهنگیان، از تایید دستور العمل تطبیق و تبدیل دکتر معلمان ممتاز وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به عضویت این دانشگاه و اجرایی… نتایج تحقیقات نشان داد توت سفید که گیاهی دارویی محسوب می‌شود، ممکن است کاهش وزن را افزایش و فشار خون و کلسترول بد را کاهش دهد. بیماری کبد چرب غیر الکلی شایع‌ترین بیماری کبدی کودکان است که 5 تا 8 میلیون کودک در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده است. طبق بررسی‌هایی که اخیرا پژوهشگران انجام داده‌اند اثرات رژیم غذایی بر بیماری‌های روماتیسمی و اسکلتی عضلانی تحلیل شد.

کمیته بهداشت در حوادث غیر مترقبه در معاونت بهداشت برگزار شد

سرپرست شبکه دامپزشکی سرایان از واکسیناسیون دام های سنگین این شهرستان علیه بیماری تب مالت خبر داد. کارگاه های آموزشی با محوریت کتاب و مباحث اجتماعی در کتابخانه های عمومی … بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از وداع با جام جهانی به شدت متأثر بودند. آیین گرامیداشت واقعه ۵ آذر و مراسم عطرافشانی و غبارروبی یادمان شهدای ۵ آذر گرگان با حضور دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان ، دکتر …

  • سندروم پای بی قرار چیست و چگونه درمان می شود؟/ کمبود آهن؛ علت اصلی ابتلا …
  • مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا مربوط به افراد دارای بیماری پیشرفته زمینه ای …
  • کسب و کار خودتان را در کمتر از ۵ دقیقه به صورت رایگان در لیست آگهی‌های ایرانیان تایلند ثبت کنید تا همیشه در دسترس باشید.
  • کلیه‌ها بخش مهمی از سیستم ادراری هستند که کار فیلترکردن خون از ضایعات را به عهده دارند؛ اما وظیفهٔ کلیه‌ها خیلی فراتر از تولید ادرار است.

معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در نشست تخصصی روز جهانی ایدز، به تأثیر کووید ۱۹ بر شاخص های کنترل اچ آی وی پرداخت. ​بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو؛ فروش سبدی، نقدی و توقف فروش داروها توسط شرکت های پخش ممنوع است و هرگونه تخلف در خصوص این موارد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود. بر اساس بیانات رئیس اداره مدیریت سرطان وزارت بهداشت، با توجه به وضعیت آمار سرطان دهانه رحم در کشور، در حال بررسی‌هایی برای قرار دادن واکسن HPV در برنامه واکسیناسیون ملی هستند…. امروز؛ فروش فوری ایران خودرو نصف قیمت کارخانه | فروش 3 خودرو پرطرفدار بدون قرعه کشی؛ تحویل 30 روزه کنکور سراسری آزمونی است برای سنجش و پذیرش هر داوطلب جهت ورود به دانشگاه های سراسر کشور که زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی در سطح کلان منطقه یک آمایشی کشور به …

کسب و کار خودتان را در کمتر از ۵ دقیقه به صورت رایگان در لیست آگهی‌های ایرانیان تایلند ثبت کنید تا همیشه در دسترس باشید. با وجود این حقیقت پذیرفته شده جهانی که “واژن شما می تواند از خودش مراقبت و خود را پاکسازی کند” هنوز هم هستند خانم هایی که با روشهایی خلاقانه و سرخود سعی در پاکسازی این بخش از بدن شان را دارند. وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز پرستار، از پرستاران که در صف مقدم مدافعین سلامت در دوران سخت کرونا جانفشانی کرده اند، تقدیر کرد. تحقیقات نشان داده است که ویتامین K۱ می تواند به کاهش خطر شکستگی، به ویژه شکستگی لگن، در افراد مسن کمک کند. حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.

مطابق روش های آماری تخمین زده می شود که ۲۸۷۹ نفر در استان مبتلا به اچ آ ی وی هستند. به همت متخصصان طب ایرانی، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ویزیت رایگان در سلامتکده طب ایرانی و مکمل … در صورتیکه تمایل به دریافت خبرنامه بهداشت نیوز را دارید، آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. قاچاق دارو در روزهای اخیر، پُر رنگ‌تر شده است و بسیاری از داروهای کمیاب با قیمت نجومی در بازار آزاد و به‌صورت قاچاق به مردم فروخته می‌شود. امروزه افراد در سنین مختلف اهمیت بیشتری به ظاهر پوست خود می دهند که این امر باعث افزایش تمایل به استفاده از …

۵ راهکار ساده اما کاربردی برای ایجاد میانبر در رایانه‌های مک

بیماری‌های روماتیسمی و اسکلتی عضلانی طیفی از بیماری‌هایی هستند که مفاصل را تحت… پیرترین لاک پشت جهان که “جاناتان” نام دارد و در حال حاضر به پیرترین حیوانِ خشکی زیِ شناخته شده در سیاره زمین معروف است، 190 ساله شد. به گزارش سیناپرس، نمک یک ماده بسیار پر مصرف محسوب می شود که مصرف زیاد آن مضر است، اما محققان دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس و دانشگاه استنفورد می گویند که این ماده ممکن است عنصر مخفی در تولید مواد مخدر ایمن تر برای تسکین درد باشد. افراد مبتلا به بیماری بازگشت محتویات معده به مری ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به آسم یا دیگر بیماری های تنفسی قرار داشته باشند. برای اینکه کسب کاری پر درآمد داشته باشم به دنبال راه و روشی بودم که با دنیای تجارت آشنا شدم و با توجه به مصرف زیاد ایرانیان از گردو فعالیت خود را در خصوص تولید و عرضه این محصول آغاز کردم و کسب و کارم خیلی سریع رونق گرفت. دستگاه تشخیص اختلالات ستون فقرات اسکلتی بدن برای اولین بار در کشور از سوی عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند اختراع، ساخته و به مرحله تجاری سازی رسید.

کمیته ساماندهی رسانه با حضور دکتر موسی الرضا شبیهی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان و اعضای این کمیته در این … طی حکمی از سوی دکتر جاسم محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، آقای دکتر محمدحسین مهدوی بعنوان مشاور ریاست دانشگاه در امور جوانان منصوب گردید. جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور اعضای این شورا در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. از مهندس محمدرضا سپهر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعنوان مدیر روابط عمومی برتر تجلیل بعمل آمد. رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه مسمومیت های الکلی اخیر تاکنون دو نفر فوتی داشته و سه نفر نیز با وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، – رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج … به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار؛ میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی در روز جمعه مورخه یازدهم آذرماه در محل مصلی بزرگ شهر ایلام قبل و بعد از خطبه‌ها و اقامه نماز ظهر و عصر برپا شد.