اجاره تی وی شهری, اجاره تلویزیون بزرگ شهری, انواع LED | asilight

نمایشگر LED فضای بسته از شدت نور کمتری نسبت به نماشگر فضای باز برخوردار است. تبلیغات درون سالن ها و فروشگاه های بزرگ ، و نمایش فیلم و مقالات در همایش ها از استفاده های این نمایشگر هاست.بسته به فاصله ی مخاطب از نمایشگر دات پیچ یا همان فاصله ی پیکسلی باید متفاوت باشد. طراحی غرفه شما را با تلویزیون های شهری زیباتر خواهیم نمود .شما بهترین و زیباترین غرفه ها را با نمایشگرهای تخت ،نمایشگرهای مثلثی ، نمایشگرهای مکعب ، نمایشگرهای دروازه ای ، نمایشگرهای ستونی ، نمایشگرهای دیواره ای و منحنی (مقعر و محدب ) در نمایشگاه بین المللی تهران خواهید داشت . تلویزیون شهری یا همان تلویزیون ال ای دی تصاویر را از طریق ال ای دی های کوچک با رنگ های مختلف در کنار یکدیگر قرارداده و سپس آنها را نمایش می دهد.

همچنین در صورت نیاز به تجهیزات ویدویی خاص نظیر سوئیچر، میکسر و صدا، هزینه اجاره آن ها به هزینه تلویزیون شهری اجاره تلویزیون های شهری اضافه می گردد. در صفحه نمایش، شدت نور بسیار بالایی حتی در فضاهای باز با نور محیطی زیاد دارند و علاوه بر این بدون هیچ محدودیتی در ابعاد تصویر، در هر متراژی قابل اجرا می باشند. مجموعه دنیاسیستم سپاهان با سابقه درخشان در زمینه تلویزیون های شهری در زمینه اجاره نیز فعالیت میکند و بعداز مشاوره و جانمایی بهترین گزینه را انتخاب و پیشنهاد میدهد.

  • منظور از دات پیچ فاصله بین دو پیکسل در ماژول است و هر چه فاصله کمتری داشته باشد کیفیت و رزولیشن بالاتر دارد.
  • قابلیـت کنتـرل از راه دور از طریـق اینتـرنت ، بی سیـم ( وایـرلس ) انتقـال تصـویر ( دیتـا ) و …
  • نصب تلویزیون شهری یک روز قبل از برنامه امکان پذیر نمی باشد و در صورت نصب، هزینه اجاره به مدت 2 روز محاسبه می گردد.
  • تبلیغات معمولا محدود به زمان خاصی شده و نیازی به خرید تلویزیون شهری نیست.

با این مثال خواستیم به صورت خیلی ساده مفهوم نقاط کور،زاویه دید، تعداد شرکت کنندگان و نوع مراسم را شرح دهیم. پس باتوجه به نکات گفته شده، می دانیم که باید در چهار جهت استادیوم تلویزیون شهری را نصب کنیم وابعاد ایده آل آن را به صورت ضریبی از دورترین فاصله دید ضرب در تعداد شرکت کنندگان بدست آوریم . این ابعاد بدست آمده به این معنا نیست که نمی توانید ابعاد کمتر یا بیشتری را اجرا کنید. برخی مکان ها محدودیت هایی مانند سقف با ارتفاع کم دارند که به ناچار باید متراژ کمتری از تلویزیون شهری را اجرا کنید. برای اطلاع از متراژ دقیق اجاره، به صورت کاملا شفاف فضای نصب، تعداد شرکت کنندگان و موارد دیگر را با مجری نمایشگر شهری در میان بگذارید تا بتوانند بهترین ابعاد را به شما پیشنهاد دهند .

اجاره نمایشگر شهری ✔️✔️✔️✔️(داخل و خارج سالن)

به همین علت میزان رزولوشن تلویزیون‎های شهری داخلی بیشتر از تلویزیون‌های شهری خارج سالن است. تلویزیون ‌شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت‌های جداگانه که خود کابینت ها در ابعاد مختلف دارند از ماژول ها که انواع مختلف و کیفیت رزولیشن متفاوتی دارن تشکیل می‌شوند. نحوه کار آنها به این صورت است که از آرایه ای از دیودهای نور به عنوان پیکسل برای نمایش تصویر استفاده می کند تفاوت ماژول تلویزیون شهری در دات پیچ و تعداد رنگ آن ماژول میباشد. به طور مثال یک ماژول دات 10 که به صورت P10 نشان داده میشود و از یک ماژول دات 5 کیفیت کمتری دارد. منظور از دات پیچ فاصله بین دو پیکسل در ماژول است و هر چه فاصله کمتری داشته باشد کیفیت و رزولیشن بالاتر دارد. از لحاظ رنگ بندی به دسته های تک رنگ و سه رنگ و هفت رنگ و فول کالر تقسیم میشود.

دکوراسیونی خاص برای غرفه نمایشگاهی  شما

اجزای تصاویری که بر روی تلویزیون های شهری نمایش داده می شود از تعدادی پیکسل تشکیل شده است. برای اجاره تلویزیون شهری ابتدا می بایست یک شرکت مجری ساخت و نصب این قبیل تجهیزات که از سابقه و تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند را شناسایی نموده و با مراجعه حضوری و یا از طریق وبسایت آنها، کلیات سفارش و نحوه اجاره این تابلوها را جویا شوید. تلویزیون شهری ها در پنل ها و امکانات و تجهزیات گوناگون وجود دارد و به شما ارائه خواهد شد و بابت اینکه بهترین نوع نمایشگر را انتخاب نمایید بهتر است با کارشناسان مجموعه ای اس ای لایت تماس حاصل فرمایید تا با کمترین هزینه بهترین نمایشگر را اجاره نمایید. اجاره تلویزیون شهری تهران خیلی بیشتر از مراکز استانهای دیگر است ، تلویزیون شهری اجاره ای بسته به مناسبت ها مشتری و درخواست های زیادی دارد. تلویزیون شهری اجاره شده بسیار هزینه پایین تری نسبت به تلویزیون شهری اختصاصی دارد و ریسک نگهداری دیگر ندارد.

اجاره تلویزیون نمایشگاهی

اجاره تی وی شهری, اجاره تلویزیون بزرگ شهری, انواع LED | asilight