اتصال اترنت را با دستگاه جدید شبکه با کارایی بالا NEXCOM بهبود بخشید

NSA 7160 NEXCOM با هدف امنیت شبکه و برنامه‌های شبکه 5G، با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند عملکرد محاسباتی چند هسته‌ای، ظرفیت حافظه زیاد، رابط ورودی/خروجی با سرعت بالا و شتاب سخت‌افزاری بهبود یافته فناوری اینتل QuickAssist (Intel QAT) برای هر دو تجارت و برنامه های مخابراتی NSA 7160 با بهره‌گیری از پردازنده‌های نسل چهارم اینتل Xeon مقیاس‌پذیر، عملکرد را در حجم‌های کاری با سریع‌ترین رشد تسریع می‌بخشد و به چندین برنامه ارزش می‌دهد.

برای گسترش قابلیت‌های مشتریان برای پردازش داده‌های بزرگ، NSA 7160 با آخرین رابط PCIe Gen 5 طراحی شده است که اتصال اترنت تا 2.6 ترابایت را در هر سیستم امکان‌پذیر می‌سازد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته Compute Express Links (CXL) 1.1 است که سرعت اتصال CPU به دستگاه یا CPU به حافظه را افزایش می دهد، یک ویژگی بسیار مورد جستجو برای پردازش داده ها با سرعت بالا از همه نوع.

NEXCOM، یک فروشنده پیشرو لوازم شبکه، یک پلتفرم جدید مبتنی بر پردازنده نسل چهارم اینتل Xeon Scalable – NSA 7160 راه اندازی کرده است. این پایه رک 2U با کارایی بالا، پیشرفتی است که مدت ها در انتظار آن بودیم برای خط تثبیت شده محصولات امنیت سایبری NEXCOM . NSA 7160 به جدیدترین فناوری‌های اینتل مجهز شده است، با هشت اسلات توسعه PCIe Gen5 برای ماژول‌های LAN، شتاب‌دهنده‌های داخلی، CXL1.1، و از ماژول RunBMC و نصب برد تمام قد (FHFL) پشتیبانی می‌کند.پردازنده‌های نسل چهارم اینتل Xeon Scalable ما، فناوری‌های پیشرفته را تحت معماری مبتنی بر حجم کاری چندگانه و مفهوم طراحی بومی ابری، با شتاب داخلی و امنیت پیشرفته، همه عناصر حیاتی مورد نیاز زیرساخت‌های شبکه جدید امروزی را ارائه می‌کنند.» کیت دسپاین، مدیر شبکه سازان اینتل، شرکت اینتل گفت. NEXCOM شریک طلایی حلقه برندگان است و ما از دیدن نوآوری‌های اینتل در راه‌حل‌های آن‌ها برای ارائه انتخاب بیشتر به مشتریان خود در عصر 5G هیجان‌زده هستیم. »



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

آلن چیو، معاون راه‌حل‌های شبکه و ارتباطات در NEXCOM، گفت: «نککس مفتخر است که بخشی از این رویداد مهم با اینتل است. “ما محصول پرچمدار جدید خود را عرضه می کنیم که به مشتریان خود بالاترین اتصال اترنت موجود در بازار را ارائه می دهد. همکاری سازنده و بهره برداری از نسل چهارم پردازنده های مقیاس پذیر Intel Xeon به NEXCOM اجازه می دهد تا در بین پیشتازان صنعت باقی بماند و بی سابقه ای را به ارمغان بیاورد. عملکرد دوباره به صنعت شبکه.”