اتاق فرار غیر ترسناک معمایی رزرو آنلاین اسکیپ روم غیر ترسناک معمایی مجله اتاق فرار | allescape

نقش آفرینی در بازی یا نقش محور بودن در یک اتاق فرار را نمیتوان ژانر نامید و به نوعی بهتر است از عبارت سبک بازی استفاده کرد. همچنین ممکن است براساس نقشی که شما در بازی دارید با دیگر بازیکنان در بازی رقابت کنید. در بعضی از بازیهای نقش محور اتاق فراری، بازی به چند فاز تقسیم می شود و به نوعی در یک فاز شما درگیر قفلها و رموز بازی می شوید و در فاز دیگری بازی به بخش نقش محور بازی می پردازید. پرطرف‌دارترین ژانر بازی‌های اتاق فرار، ترسناک است؛ به همین دلیل تعداد اتاق فرارهای ترسناک بسیار بیشتر از باقی ژانرهای است.

زمانی که کافی شاپ و رستوران و حتّی پارک و طبیعت‌گردی هم برایتان جذابیت لازم را ندارد و به‌دنبال تفریح هیجان‌انگیز‌تری هستید، «اتاق فرار» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد. مجموعه اتاق فرار انیگما پر از این داستان ها و معماهای جذابه که میتونید در بخش رزرو بلیط اتاق فرار اونا رو بخونید. در این سبک از بازی‌ها احتمالا با یک فضای جذاب و مدهوش کننده روبه‌رو می‌شوید، پس نگاهتان را به ماجرا عوض کنید، کنجکاو باشید و به دنبال نشدنی‌ترین راه‌ها بگردید. ژانر در واقع می‌تواند مشخص کنید که در اتاق فرار قرار است چه ماجرایی را بازی کنید، قرار است بترسید و یا همانند یک کارگاه سر از اصرار ماجرای یک قتل درآورد؛ اما بهتر است این را بدانید که داستان اسکیپ روم‌ها تنها به همین دو مورد خلاصه نمی‌شود. فیلم آزمایش بلکو را در رتبه ی دوازدهم فیلم های شبیه اسکیپ روم قرار دادیم. کارمندان شرکت بلکو طبق روتین روزانه وارد محل کار خود میشوند و به کار و مشغله خود میپردازند.

اتاق فرار Home

این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است. بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند.

ژانر پلیسی – جنایی

برای سرگرمی آنها مجموعه ای فیلم ترسناک ضبط شده با کیفیت پایین تماشا میکنند. خیلی طول نمیکشد تا این که متوجه میشوند ، تمام اتفاقات آن فیلم ها در اتاق آنها رخ داده و جان آنها در خطر است. هیچ چیزی شانسی نیست و یا هیچ کار خطرناکی که قرار باشه به شما اسیب برسونه وجود نداره.

اتاق فرار اتاق جنگ

اتاق فرار غیر ترسناک معمایی رزرو آنلاین اسکیپ روم غیر ترسناک معمایی مجله اتاق فرار | allescape

این بازی مهیج رایگان بوده و بر روی گوشی های اندرویدی و ios قابل ترسناکترین اسکیپ روم تهران اجرا می باشد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. فضاسازی بازی های فانتزی باید به گونه ای باشد که شما واقعا” احساس کنید که وارد دنیای نامتعارفی شدید که ممکن است در فیلم ها یا خواب و رویاهایتان دیده باشید . نه نفر در یک خانه زندانی شده اند و مجبور هستند بین بازی کردن و زندگی یکی را انتخاب کنند. آنها در این راه باید همه چیز را قربانی کنند ، تا تنها کسی باشند که از آن خانه زنده بیرون میرود. پس از یک تصادف شدید ، دکتر مارتین هریس متوجه میشود که زندگی او دچار آشوب شده است.

  • مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد.
  • از طرفی، نه تنها اکتورها با شرکت کنندگان تماسی برقرار نمی کنند بلکه در صورتیکه شرکت کنندگان به اکتور ها دست بزنند، بازی را می بازند.
  • مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است.
  • هر اتاق فرار مدرن همیشه باید به بازیکنان اجازه دهد تا در مواقع اضطراری خود را آزاد کنند.
  • وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد.