آگاتا کریستی – هرکول پوآرو: پرونده لندن 29 اوت می رسد

در این فصل جدید برای هرکول پوآرو، بازیکنان داستانی هیجان‌انگیز و بدیع، وفادار به سبک و لحن آگاتا کریستی را کشف خواهند کرد که در آن، آرتور هستینگز، دستیار محبوب پوآرو را کشف خواهند کرد. آنها با هم وظیفه حمل و نقل ایمن یک اثر هنری گرانبها را در راه برای نمایش در لندن داشتند. با این حال، شب افتتاحیه طبق برنامه پیش نمی رود… کارآگاهان برای حل یک معمای کاملاً جدید در قلب لندن فراخوانده می شوند.

Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Case دارای گیم پلی گیرا خواهد بود و شما را با دنیای هرکول پوآرو آشنا می کند. پایتخت را کاوش کنید، سرنخ‌ها را جستجو کنید، با مظنونان و شاهدان مصاحبه کنید و این تحقیقات جدید را حل کنید.

Microids با هیجان اعلام می کند که دنباله موردانتظار Hercule Poirot: The First Cases, the Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Affair در تاریخ 29 اوت 2023 در دسترس خواهد بود. با یک بازی کاملاً جدید طعم این چشم انداز هیجان انگیز را بچشید. تیزر! این بازی ماجراجویی کارآگاهی که توسط استودیوی برنده جایزه Blazing Griffin، تیم سازنده اولین بازی، که برای آن جایزه بهترین بازی BAFTA اسکاتلند در سال 2022 را به دست آورد، ساخته شده است، قرار است برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس منتشر شود. One و Xbox Series X|S در 29 آگوست 2023.

ویژگی های اصلی

  • یک راز کاملاً جدید – نوشته شده توسط تیم برنده جایزه ای که آگاتا کریستی را برای شما به ارمغان آورد – هرکول پوآرو: اولین موارد ماجراجویی جدید و جذابی برای پوآرو با گروهی کاملاً جدید از شخصیت ها است تا کارآگاه بزرگ را به چالش بکشد.
  • بازجویی‌های شاهدان و مظنون – با استفاده از سیستم جدید پازل match-3، اسرار را حل کنید و مظنونان را به چالش بکشید تا ناسازگاری‌ها را در محل پیدا کنید.
  • بازرسی محیط و اشیاء – تمام محیط‌های جدید را کاوش کنید و از پازل‌های بازرسی اول شخص جدید برای نمایش سینمایی‌تر صحنه‌ها نزدیک شوید.
  • نقشه‌های ذهنی و پروفایل شخصیت‌ها – نقشه‌های ذهنی علامت تجاری بازی بازمی‌گردند و به شما این امکان را می‌دهند که از سلول‌های کوچک خاکستری معروف پوآرو برای ایجاد نقشه‌های ذهنی چالش برانگیز استفاده کنید، سپس اتصالات مناسبی را ترسیم کنید که می‌تواند مشکل را حل کند. همین امر در مورد مظنونان مختلف نیز صدق می کند، زیرا پوآرو حقایق و اطلاعاتی را در مورد هر یک از آنها جمع آوری می کند تا پروفایل های شخصیتی دقیقی ایجاد کند که برای حل پرونده و یافتن جنایتکار واقعی در میان آنها ضروری است.
  • محیط‌های بهبودیافته – جزئیات بیشتر، جلوه‌های آب و هوا و صدای بهبودیافته، عمق و زندگی بیشتری را به هر یک از صحنه‌های بازی ایزومتریک جدید در سراسر لندن می‌بخشد.
  • Fully Voiced – داستان با یک فیلمنامه کاملاً صدادار به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی زنده می شود.

Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Case در تاریخ 29 آگوست برای رایانه های شخصی (Steam)، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S در نسخه های فیزیکی و دیجیتالی در دسترس خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران