آکاسا SOHO H4 Plus و Alucia H4 Plus اصلاح شده را با پشتیبانی LGA1700 معرفی کرد.

پنکه SOHO (SOHO AR) همانند سایر محصولات سری SOHO دارای چراغ های خیره کننده و هیجان انگیز aRGB است که لبه فن را احاطه کرده است. Sleek RGB بیش از 16 میلیون ترکیب نور را ارائه می دهد و با تیغه های فن براق و لوگوی ممتاز Akasa تضادهایی را ارائه می دهد تا ظاهری شیک و در عین حال پررنگ از طرفداران ایجاد کند. تیغه های فن براق هدف دیگری نیز دارد. شکل و طراحی آنها بازده آیرودینامیکی، جریان هوا (52.91 CFM) و فشار هوا (1.75 میلی متر H²O) را بهبود می بخشد. SOHO AR همچنین دارای همان فناوری HD Bearing فن‌های Alucia است که این فن‌های سطح بالا را برای خنک کردن هیت سینک بزرگ SOHO H4 عالی می‌کند.

  • Alucia H4 Plus (AK-CC4021EP01) و SOHO H4 Plus (AK-CC4022HP01) به ترتیب از 38.95 پوند / 41.95 یورو و 48.95 پوند / 51.95 یورو شروع می شوند (قیمت ها ممکن است بسته به فروشنده متفاوت باشد).
  • Alucia H4 و SOHO H4 برای سفارش در سراسر انگلستان، اروپا در دسترس هستند



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

خنک کننده های برجی H4 از یک هیت سینک تمام مشکی درجه یک و یک فن 120 میلی متری با کارایی بالا تشکیل شده است. هیت سینک دارای طراحی غیرمرکز است، که مکانیزمی برای نصب است که اجازه می دهد تا ارتفاعات خالی رم متفاوتی داشته باشد. به سادگی گیره های متصل به فن را تنظیم کنید و فن را بالای هر ماژول رم نصب کنید. با چهار لوله حرارتی مسی و فناوری تماس مستقیم، می توان به سطح بالایی از اتلاف گرما دست یافت و پردازنده شما را به حداکثر خنک کند.

کیت نصب همراه با LGA 1700 سازگار است و همچنین با سوکت‌های نصب قبلی اینتل (LGA 1200، 1150) و همچنین پردازنده‌های AM4 AMD سازگار است. خمیر حرارتی ممتاز آکاسا T5 Pro-Grade Plus به همراه این خنک کننده ها گنجانده شده است که امکان اتلاف حرارت را به بهترین شکل ممکن از پردازنده فراهم می کند.

آکاسا، ارائه دهنده پیشرو راه حل های خنک کننده فعال، خط خنک کننده های برجی خود را برای سازگاری کامل با آخرین سوکت LGA 1700 به روز کرده است. Akasa SOHO H4 Plus و Alucia H4 Plus با اسب بخار کافی به بازار می آیند تا آخرین نسل را رام کنند. پردازنده های نسل دوازدهم اینتل؛ 185 وات TDP از Core i9-12900KS اینتل در ساعت پایه و تا Core i7 12700 در Turbo Power پشتیبانی می کند.

با توجه به اندازه های جدید این هسته ها، شکل هیت سینک یکپارچه (IHS) CPU با ابعاد مستطیلی آن 37.5 میلی متر در 45 میلی متر تغییر کرده است. خنک کننده های آکاسا برای تطبیق با این اقدامات جدید به روز شده اند و امکان تماس بیشتر با پردازنده و در نتیجه گرمای بیشتر از طریق پره های هیت سینک را فراهم می کنند.

پنکه آلوسیا (Alucia SC12) دارای نشان فلزی درجه یک آکاسا و تیغه های پنکه اقیانوس آبی سرمه ای است. اینها سطح بالایی از راندمان آیرودینامیکی، جریان هوا (56.3 CFM) و فشار هوا (1.94 میلی متر H²O) را برای فن بهینه می کنند. Alucia SC12 همچنین دارای فناوری HD Bearing است که اساسا از چرخش فن برای روانکاری یاتاقان ها استفاده می کند. این منجر به بهبود چرخش نرم‌تر، عملکرد بسیار بی‌صدا و بهبود چشمگیر عمر فن 40000 ساعته می‌شود. اثر کلی به Alucia H4 اجازه می دهد تا جریان هوای خنک را حفظ کند و عملکرد اجزای شما را افزایش دهد.