آکاسا Maxwell AC Pro را برای Intel NUC 13 Pro معرفی می کند

آکاسا، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های خنک‌کننده غیرفعال و کیس‌های بدون فن، امروز یک قاب آلومینیومی رده بالا به نام Maxwell AC Pro را برای آخرین خط تولید InteI NUC 13 Pro با نام Arena Canyon معرفی کرد. این محفظه با فرم فاکتور کوچک پیشرفته که برای قرار دادن پردازنده‌های Core i3، i5 و i7 تا 40 وات TDP طراحی شده است، برای برنامه‌هایی که نیاز به عملکرد بی‌صدا و بدون کاهش قدرت دارند، عالی است. با ابعاد 218.5 x 206 x 80.3 میلی‌متر (3.6 L)، می‌توان به راحتی آن را برای راه‌اندازی دسکتاپ ذخیره یا نمایش داد. برای NUC 13 Pro، InteI یک مدل تولید زنجیره تامین انعطاف پذیر را با ایجاد یک زنجیره تامین چند منبعی و همچنین تا 5 سال در دسترس بودن برای بردهای NUC 13 Pro اعلام کرد. این خبر خوبی برای پروژه های تجاری و مصرف کنندگان است، زیرا برنامه ریزی برای تولید و یکپارچه سازی سیستم در آینده آسان تر و پایدارتر خواهد بود.InteI NUC 13 Pro مملو از ویژگی‌ها و آماده برای اجرا در انواع برنامه‌ها مانند علامت دیجیتال، تنظیمات سینمای خانگی و محاسبات لبه است. پلتفرم vPro برای مدل‌های i5 و i7 بازمی‌گردد که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند مدیریت از راه دور و حفاظت اولیه امنیتی در برابر تهدیدات را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، سری NUC 13 Pro با Wi-Fi 6، پشتیبانی از حداکثر چهار نمایشگر توسعه یافته (با استفاده از 2 پورت HDMI و 2 پورت Thunderbolt 4)، تا 64 گیگابایت رم DDR4 قابل ارتقا و سازگاری PCIe x4 Gen 4 برای درایو M.2 این لیست طولانی از ویژگی‌ها، خط InteI NUC 13 Pro را برای کسانی که به دنبال عملکرد بالا در یک فرم فشرده هستند، بی‌معنا می‌سازد.

Maxwell AC Pro یک راه حل خنک کننده فشرده و در عین حال قدرتمند است که به طور ویژه برای مطابقت کامل با سری InteI NUC 13 Pro طراحی شده است. طراحی پیشرفته دارای دو لوله حرارتی 8 میلی متری است که می توانند به طور موثر تا 40 وات گرمای TDP را به پره های آلومینیومی ممتاز منتقل کنند که می تواند به راحتی پردازنده های 35 واتی سری InteI NUC 13 Pro را مهار کند. Maxwell AC Pro آکاسا از نسخه های باریک این بردها پشتیبانی می کند، سازگاری با پورت های ورودی/خروجی استاندارد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. Maxwell AC Pro به زودی برای خرید در دسترس خواهد بود، لطفاً از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه‌های ما به‌روز باشید.

آکاسا رابطه نزدیکی با اینتل دارد و هر دو شرکت تعهد خود را به نوآوری، کیفیت و رضایت مشتری دارند. از طریق این مشارکت، آکاسا توانسته است محصولات نوآورانه‌ای را توسعه دهد که برای کار یکپارچه با پردازنده‌های اینتل بهینه شده‌اند و در نتیجه عملکرد و قابلیت اطمینان بهتری را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورند. آکاسا همچنین خوشحال است که به‌روزرسانی آتی کیس محبوب تورینگ خود را با رتبه TDP بهبود یافته 40 وات اعلام کند. نیوتن WS و Plato WS همچنین برای خط InteI NUC 13 Pro زمانی که محدودیت‌های قدرت روی 28 وات تنظیم شده‌اند، مناسب هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران