آکاسا از قاب بدون فن Skyline Pro برای ASUS Tinker Board 2 رونمایی کرد

روی مادربرد سه اتصال USB 3.2 Gen 1 Type A و یک اتصال Type C و همچنین اسلات برای اترنت، HDMI (حداکثر دو نمایشگر 4K) و حافظه قابل ارتقا (به شکل کارت micro SD) وجود دارد. لوازم جانبی نقشی حیاتی در سفارشی کردن ASUS Tinker Board دارند و Skyline Pro برای عملکرد بالا طراحی شده است. کیس دارای دهانه هایی برای ماژول دوربین، ماژول نمایشگر، سوراخ های آنتن و سیم کشی GPIO است.

قیمت و در دسترس بودن

  • Skyline Pro از 23.95 پوند / 26.50 یورو شروع می شود (قیمت ها ممکن است بسته به خرده فروش متفاوت باشد).
  • Skyline Pro برای سفارش در سراسر بریتانیا، اروپا و ایالات متحده در دسترس است
  • لوازم جانبی اختیاری ASUS Tinker Board 2 و 2S (کابل‌های نمایشگر HDMI، آداپتورها، آنتن‌ها و غیره) نیز از آکاسا در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ASUS Tinker Board 2 و 2S نسبت به مدل قبلی خود با عملکرد تقریباً دو برابر ارتقا یافته اند. این کارت همچنین قادر به نمایش مانیتورهای دوگانه با وضوح 4K UHD است که برای تابلوهای دیجیتال یا تابلوهای تبلیغاتی مناسب است. Tinker Board شامل برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی اصلی، مانند هدر باتری RTC، یک اسلات کارت میکرو SD (Tinker Board 2S با 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC می‌شود) و یک کانکتور فن دو پین، که امکان پیکربندی‌های مختلف را فراهم می‌کند. این برد همچنین از اندروید 10 پشتیبانی می کند که به آن برتری نسبت به سایر بردهای کامپیوتر کوچک می دهد.

طراحی هیت سینک لبه دار برای Skyline Pro یک خط افق شهر پانوراما را شبیه سازی می کند و به دفع گرما از بدنه کمک می کند. این کیس دارای دو هسته آلومینیومی جامد و پدهای حرارتی برای اطمینان از تماس عالی با داغ ترین تراشه های کامپیوتری است. با خمیر حرارتی گنجانده شده، انتقال حرارت ایده آل حاصل می شود و از اجزای حیاتی و مادربرد در برابر آسیب ناشی از گرمای اضافی محافظت می کند.

Akasa، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های خنک‌کننده و حرارتی غیرفعال برای صنعت الکترونیک جهانی، کیس جدیدی را برای ASUS Tinker Board 2 راه‌اندازی کرده است: از Skyline Pro Akasa استقبال گرمی کنید! با بدنه آلومینیومی خالص و طراحی کرنل شهری، کیس مانند یک هیت سینک برای خنک کردن غیرفعال مادربرد عمل می کند و چیزی جز سکوت باقی نمی گذارد!