آپدیت 1.0.1.7 The Last of Us Part 1 منتشر شد

همانطور که قبلاً وعده داده شده بود، Naughty Dog اکنون جدیدترین پچ اما جزئی خود را برای نسخه PC بازی The Last of Us Part 1 منتشر کرده است و درایور پچ NVIDIA که باید برخی از مشکلات موجود در کارت ها را برطرف کند، از نزدیک دنبال می شود. GeForce RTX 30 گرافیک سری همانطور که توسط Naughty Dog اشاره شد، این یک وصله کوچک است، زیرا وصله‌ای که در روز جمعه وارد می‌شود باید یک پچ بزرگ باشد که می‌تواند مشکلات بیشتری را برطرف کند. طبق یادداشت‌های انتشار، نسخه جدیدتر ثبات کلی را بهبود می‌بخشد و در حالی که ما در طول آزمایش با برخی مشکلات پایداری مواجه شدیم، برخی از سیستم‌های ما بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کردند. البته، این به پیکربندی واقعی سیستم بستگی دارد، بنابراین هر گونه رفع ثبات کمک خواهد کرد. بقیه اصلاحات مربوط به UI/UX و مشکلات مختلف گیم پلی هستند، اما شامل موارد اضافه شده به پشتیبانی تشخیصی هستند.

پیش از این، Naughty Dog همچنین اشاره کرده بود که قصد دارد لرزش دوربین مربوط به کنترل‌های ماوس را برطرف کند، اما متأسفانه این رفع مشکلات غیرمنتظره‌ای را ایجاد کرد و باید برای یک پچ بعدی تحت فشار قرار گیرد. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که با به روز رسانی بزرگ برنامه ریزی شده برای جمعه ارائه شود.

یادداشت های کامل پچ برای آخرین به روز رسانی قسمت اول The Last of Us 1.0.1.7:

نکته برای گیمرهایی که از کارت های گرافیک سری 30 NVIDIA استفاده می کنند: مطمئن شوید که درایور GeForce Hotfix نسخه 531.58 را به روز کنید.
مستقیم از NVIDIA: “[The Last of Us Part 1] ممکن است بازی در حین بازی در پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 30 به‌طور تصادفی از کار بیفتد [4031676]”

  • مشکلی که می‌توانست باعث شود ورودی‌های کنترل‌کننده Xbox برای مدت کوتاهی به اشتباه به عنوان صفر خوانده شوند، برطرف شد.
  • رفع مشکلی که در آن عملکرد “Reset to Default” در منوی Graphics در زیر تنظیمات می تواند انتخاب های نادرستی انجام دهد.
  • مشکلی که در آن مانیتورهای عملکرد HUD می‌توانند در صورت فعال بودن بر عملکرد تأثیر بگذارند، برطرف شد
  • مشکلی که در آن ممکن است هنگام استفاده از کار بیفتد، برطرف شد [ALT+ENTER] برای جابجایی بین حالت تمام صفحه و حالت پنجره
  • مشکلی که در آن هنگام انتقال از پایان بازی به دنباله اعتبار ممکن بود خراب شود، برطرف شد
  • مشکلی که می‌توانست هنگام راه‌اندازی بازی باعث خرابی شود، برطرف شد
  • گزارش‌های گزارش خرابی اضافی برای ارائه اطلاعات اضافی به توسعه‌دهندگان اضافه شد



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Naughty Dog می‌خواست توجه داشته باشد که کسانی که از کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce 30 استفاده می‌کنند، باید آخرین نسخه GeForce Hotfix Driver نسخه 531.58 را دانلود کنند. البته، کسانی که از کارت‌های گرافیک AMD Radeon استفاده می‌کنند باید آخرین درایور WHQL Software Adrenalin 23.4.1 را دانلود کنند، اگرچه در یادداشت‌های انتشار پچ ذکر نشده است.