آموزش تعمیر دی وی دی رایتر dvd write کامپیوتر علت باز نشدن علی نخواندن دی وی دی | techpowerup

همچنین نکات مهمی درباره نگهداری درایو لپ تاپ برای شما گردآوری‌شده است که حتماً آن را مطالعه نمایید. اگر درایو شما خراب‌شده است، یک راهنمای کامل از خرید تا تعویض آن جمع‌آوری شده که توصیه می‌کنیم آن را بخوانید. دی وی دی رایتر اکسترنال برای کاربران لب‌تاپ‌ها که معمولا با آن مواجه هستند،‌ عدم پشتیبانی برخی از مدل‌ها از درایو DVD است. درایو‌های DVD که معمولا با نام‌هایی مانند DVD ROM یا درایو نوری هم شناخته می‌شوند، امکان خواندن اطلاعات موجود روی لوح‌های فشرده از نوع DVD و CD را فراهم می‌کنند. برای مثال مشکل قسمت لنز دستگاه دی وی دی رایتر می‌تواند با یک پیچ ساده حل شود. با این توصیف می‌توان گفت که تجربه و تخصص حرف اول را در زمینه کاهش هزینه تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ می‌زند.

چرا تعمیر دی وی دی رایتر اهمیت دارد؟

برای رفع مشکلات مربوط به دی وی دی رایتر لپ تاپ کارشناسان الکتروتاپ روش های زیر را پیشنهاد می کنند . اگر دی وی دی درایو شما قابل تعمیر نبود و نیاز به تعویض آن پیدا کردید، نکات زیر را در زمان خرید دی‌وی‌دی درایو لپ تاپ در نظر داشته باشید تا بتوانید یک درایور مناسب برای دستگاه خود تهیه نمایید. همانگونه که بیان شد درایوهای اپتیکال یا نوری به صورت اینترنال و اکسترنال( موجود هستند ) . مشکل دیگری که کاربران زیاد به آن برخورد می کنند و از ما درخواست کردند که راجع به آن توضیح دهیم نشناختن دی وی دی رایتر اکسترنال در کامپیوتر یا لپ تاپ هست. خواندن و استفاده از این داده ها در کامپیوتر لنوو با استفاده از دی وی دی رام صورت می گیرد.

  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • این محصول از جنس پلاستیک و با ضخامتیبسیار کم و به اصطلاح به‌صورت اسلیم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا، وزنیبسیار پایین و سبک (220 گرم) رابه آن داده است.
  • شاملیک موتور در وسط رایتر است که وظیفه چرخش دیسک را بر عهده دارد.
  • یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در تهیه یک درایو DVD اهمیت دارد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات است.

اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. و برای ممانعت از استهلاک دی وی دی رایتراکسترنال ، تا جایی که امکان دارد محتوای سی دی و دی وی دی خود را در داخل سیستم خود کپی کنید تا از رایتر اکسترنال خود کمتر استفاده کنید. موجود می باشند که استفاده از آنها راحت می باشد و فقط کافیست از اطلاعاتی که ، در مورد قابلیت هایی که به شما عرضه می کنند مطلع باشید. دو مدل درایو نوری داریم ، یک مدل اکسترنال و یک مدل اینترنال موجود می باشند.مدل اینترنال که در بیشتر لپ تاپ ها و کامپیوترها موجود می باشند که دارای قدرت و سرعت بیشتر می باشند.و از لحاظ قیمت به صرفه می باشند.

http://asanbehbar.irمجله خبری سخت افزار کامپیوتر دی رایتر یا دی وی دی رایتر از جمله دستگاه هایی هستند که به شما اجازه می دهند توسط یک لپ تاپ به محتویات یک سی دی یا دی وی دی دسترسی داشته باشید. خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد. برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد. همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود.

اما این رسانه‌ ها کم کم با گسترش اینترنت پر سرعت و همچنین ارزان شدن فلش ‌درایو ها، کارت‌ های حافظه‌ و هارد دیسک‌ ها کاربرد اولیه خود را از دست داده اند. تصور کنید بخواهید یک بازی یا فیلم DVD را با سرعت ۵۶ کیلو بیت در ثانیه ‌ای دایال آپ سال‌ های قبل دانلود کنید. سازندگان کامپیوتر نیز با توجه به این روند، در تولیدات جدید خود به سمت خارج کردن درایو نوری از برخی کامپیوتر های مدرن حرکت کرده اند. برای مثال اولترابوک، کلاس جدیدی از لپ ‌تاپ ‌های بسیار باریک و سبک است که برای کم کردن ضخامت آن درایو نوری از آن حذف شده است.

درایو نوری ایسوس مدل Asus E818A9T