آمازون Fire TV را با مکعب Fire TV نسل سوم و کنترل از راه دور صوتی الکسا پرو جدید ارتقا می دهد

جدید در Fire TV Cube، Super Resolution Upscaling است که با ارتقاء یکپارچه محتوای HD به 4K برای جزئیات، کنتراست و وضوح بیشتر، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. با Super Resolution Upscaling، محتوای فیلم‌هایی که در ابتدا با کیفیت HD گرفته شده‌اند تا عکس‌های خانوادگی دانه‌دار در یک نمایشگر 4K واضح‌تر به نظر می‌رسند.

Fire TV Cube در ابتدا دارای یک پورت ورودی HDMI است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های سرگرمی خود را با اتصال مستقیم جعبه‌های کابل سازگار، پخش‌کننده‌های Blu-ray و سایر دستگاه‌ها گرد هم بیاورند. اکنون مشتریان می‌توانند به‌جای تغییر دستی ورودی‌ها برای دسترسی به محتوای مورد نظر، به سادگی بگویند «الکسا، روی ESPN روی کابل تنظیم کن». با Fire TV Cube، مشتریان می‌توانند به راحتی تلویزیون زنده، جعبه‌های کابلی و پخش جریانی درخواستی را از طریق کنترل صوتی Fire TV Alexa یا هندزفری با Alexa کنترل کنند. Fire TV Cube همچنین دارای یک پورت USB اضافی برای اتصال آسان به وب‌کم‌های سازگار برای تماس ویدیویی با Alexa Communications است. برای ارتباط با خانواده یا دوستان از بزرگترین صفحه نمایش خانه، فقط بگویید «الکسا، با مادر تماس بگیر».

Fire TV Cube اولین پخش کننده رسانه جریان صنعت است که از Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند و به مشتریان دارای روتر سازگار این امکان را می دهد تا از تجربه سرگرمی روان با تداخل کمتر سایر دستگاه های Wi-Fi در خانه لذت ببرند. همچنین در صورت نیاز به اتصال شبکه سیمی، یک پورت اترنت جدید نیز دارد.

آمازون امروز به‌روزرسانی‌هایی را برای خانواده Fire TV پیشرو در صنعت خود اعلام کرد، از جمله نسل بعدی Fire TV Cube، قدرتمندترین پخش‌کننده رسانه استریم Fire TV تا کنون، و Alexa Voice Remote Pro، یک کنترل از راه دور ممتاز با ریموت یاب کاملاً جدید و قابل تنظیم دکمه ها.

قیمت و در دسترس بودن
Fire TV Cube کاملاً جدید امروز در ایالات متحده با قیمت 139.99 دلار برای پیش خرید در دسترس است. Alexa Voice Remote Pro امروز برای پیش‌سفارش در Amazon.com با قیمت 34.99 دلار در ایالات متحده در دسترس است. برای مشاهده اینکه کدام دستگاه های Fire TV با Alexa Voice Remote Pro سازگار هستند، به بررسی سازگاری مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

در دسترس و پایدار
Fire TV Cube از جریان صوتی برای سمعک ها (ASHA) پشتیبانی می کند و به مشتریان این امکان را می دهد که مستقیما سمعک های بلوتوث سازگار را متصل کنند. محصول و بسته بندی Fire TV Cube و Alexa Voice Remote Pro با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده اند. Fire TV Cube به طور مستقل برای مصرف انرژی کمتر و تولید گازهای گلخانه ای کمتری که به تغییرات آب و هوایی کمک می کند، گواهینامه ENERGY STAR را دریافت کرده است. به عنوان بخشی از تعهد آمازون برای کمک به حفظ دنیای طبیعی، Fire TV Cube و Alexa Voice Remote Pro هر دو با دریافت گواهینامه کاهش CO2 Carbon Trust واجد شرایط دریافت نشان Climate Pledge Friendly شده اند که نشان می دهد ردپای کربن آنها سال به سال کاهش یافته است. برای دستیابی به این هدف، هر دو محصول از مواد بادوام تری استفاده کردند و تغییرات طراحی را برای کاهش مصرف کلی انرژی در طول عمر خود اعمال کردند. بسته بندی Fire TV Cube و Alexa Voice Remote Pro در ایالات متحده 100٪ قابل بازیافت است و از مواد الیاف چوبی از جنگل های مدیریت مسئولانه یا منابع بازیافتی ساخته شده است.

Alexa Voice Remote Pro با اکثر پخش کننده های رسانه استریم Fire TV، تلویزیون های هوشمند Amazon Fire TV و تلویزیون های هوشمند دارای Fire TV داخلی سازگار است.

دو دکمه جدید قابل تنظیم دسترسی سریعتر و آسانتر به محتوای دلخواه و دستورات الکسا را ​​فراهم می کنند. می‌توانید با برنامه‌ریزی این دکمه‌ها، کنترل از راه دور خود را سفارشی کنید تا میانبرهای یک‌لمسی برای برنامه‌ها، کانال‌ها و هر کاری که الکسا می‌تواند انجام دهد ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید برای الکسا دکمه‌ای را برنامه‌ریزی کنید تا نورها را کم کند، وضعیت آب و هوا را بررسی کند یا یک روال الکسا را ​​برای شب فیلم شروع کند. Alexa Voice Remote Pro همچنین دارای یک نور پس زمینه فعال با حرکت است که به طور خودکار دکمه ها را هنگامی که کنترل از راه دور در شرایط کم نور برداشته می شود روشن می کند.

دانیل راوش، نایب رئیس دستگاه‌ها و خدمات سرگرمی آمازون گفت: “مکعب Fire TV کاملاً جدید یک گام بزرگ به جلو برای Fire TV است. این سریع‌ترین، قدرتمندترین و همه کاره‌ترین پخش کننده رسانه استریم است که ما تا به حال ایجاد کرده‌ایم.” . پردازش قدرتمند این Fire TV Cube و پشتیبانی از Wi-Fi 6E یک تجربه پخش فوق‌العاده روان را ارائه می‌کند و ورودی HDMI به این معنی است که می‌توانید فوراً سادگی Fire TV و کنترل هندزفری الکسا را ​​به سیستم سرگرمی خانگی خود گسترش دهید. با کنترل از راه دور صوتی Alexa. حرفه ای، ما پیدا کردن یک کنترل از راه دور اشتباه و دسترسی به برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود را آسان می کنیم.”

مکعب تلویزیون آتش – قدرت و سرعت بهبود یافته

نسل سوم Fire TV Cube بهترین پخش کننده رسانه استریم Fire TV آمازون تا به امروز است، با یک پردازنده هشت هسته ای جدید 2.0 گیگاهرتزی که آن را 20 درصد قدرتمندتر از نسل قبلی می کند. پردازنده سوپرشارژ سرعت راه‌اندازی برنامه را افزایش می‌دهد و روان‌ترین و روان‌ترین تجربه پخش‌کننده رسانه پخش‌شده در این Fire TV را تا به حال ایجاد می‌کند. Fire TV Cube را می توان به طور کاملاً هندزفری با الکسا کنترل کرد و از صدای سینمایی 4K Ultra HD، Dolby Vision، HDR و Dolby Atmos همه جانبه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید از جمله پورت ورودی HDMI، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و ارتقاء وضوح فوق‌العاده را ارائه می‌دهد.

Alexa Voice Remote Pro: عملکرد جستجوی از راه دور، دکمه های قابل تنظیم و نور پس زمینه
Alexa Voice Remote Pro یک کنترل از راه دور ممتاز جدید است که به مشتریان کمک می کند زمان بیشتری را برای پخش جریانی و زمان کمتری برای جستجوی کنترل از راه دور صرف کنند. این یک ویژگی جستجوی از راه دور را معرفی می کند تا به مشتریان کمک کند کنترل های راه دور نابجایی را راحت تر پیدا کنند. فقط بگویید «الکسا، کنترل از راه دور من را پیدا کن» یا از دکمه کنترل از راه دور جستجوی اختصاصی در برنامه Fire TV استفاده کنید، و بلندگوی داخلی Alexa Voice Remote Pro یک آهنگ زنگ شنیداری برای جلب توجه شما منتشر می کند.