یوبی سافت BattleCore Arena را که قبلاً یک پروژه توسعه مستقل بود، ارائه کرد

یوبی سافت BattleCore Arena را که قبلاً یک پروژه توسعه مستقل بود، ارائه کرد

امروز، یوبی سافت اعلام کرد که BattleCore Arena، یک بازی تیراندازی پلتفرم رقابتی رایگان، در Ubisoft Bordeaux در حال توسعه است و از طریق Ubisoft Connect و Steam برای رایانه شخصی عرضه می‌شود. با بازی به عنوان یک هسته کروی، بازیکنان وارد نقشه‌های چند سطحی می‌شوند و در حین غلت زدن، تیر کشیدن، پرش و دو پرش با نیروهای گرانشی مبارزه می‌کنند تا با حرکات مبتنی بر فیزیک بر حریفان پیشی بگیرند. بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از یک زرادخانه چند وجهی، از جمله سلاح های برد برای ضربه نزدیک یا قدرت میان برد، و همچنین امتیازاتی برای فرار از خطر و ناک اوت کردن، حریفان خود را ضربه بزنند (یا توسط آنها پرتاب شوند). دشمنان یا کمک به متحدان خود.

BattleCore Arena یک بازی PvP با حالت‌های رقابتی از جمله Backup، یک Deathmatch تیمی 3v3 است. هسته طلایی، که در اختیار داشتن هسته همنام مسیر پیروزی است. و رایگان برای همه، راهی سریع برای آزمایش مهارت های خود به تنهایی یا گرم کردن قبل از ارتقاء رتبه در مسابقات رتبه بندی شده. بازیکنان می‌توانند هسته خود را با گزینه‌های آرایشی برای زره، چراغ‌ها، بنرها، کشتن انفجارها و موارد دیگر سفارشی کنند تا بتوانند سبک خود را در حین پرسه زدن در میدان‌ها به نمایش بگذارند. اگر در اروپا زندگی می کنید، می توانید برای شرکت در آزمون فنی BattleCore Arena که از 1 تا 5 فوریه برگزار می شود، ثبت نام کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد BattleCore Arena با اخبار یوبی سافت همراه باشید.

آماده راه اندازی و آزمایش BattleCore Arena هستید؟

اکنون برای تست فنی ما که از 1 تا 5 فوریه برگزار می شود ثبت نام کنید: www.battlecorearena.com/register

نکته ویرایشگر TPU: جوامع بازی متذکر شده اند که BattleCore Arena در گذشته به عنوان یک شرکت مستقل وجود داشته است. این هم یک تریلر قدیمی:

طبق گفته SteamDB، نسخه قبلی این بازی بین سال‌های 2017 تا 2022 قابل بازی بود.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup