گیگابایت از نرم افزار به روز شده GCC رونمایی کرد و مشکلات SPD را برطرف کرد

فناوری گیگابایت، یک بازیکن پیشرو جهانی در زمینه مادربردها، کارت‌های گرافیک و راه‌حل‌های سخت‌افزاری پیشرفته، همواره متعهد به بهبود تجربه کاربر و جلوگیری از هرگونه مشکل پیش‌بینی نشده است. یک به روز رسانی نرم افزاری مهم را برای کاربران خود اعلام می کند.

گیگابایت بازخورد کاربران را در مورد رفتارها و مشکلات غیرمنتظره هنگام استفاده از ماژول های حافظه از برندهای خاص در ارتباط با GCC (مرکز کنترل گیگابایت) دریافت کرده است. پس از بررسی بیشتر، مشخص شد که برخی از ماژول‌های DDR با مشخصات JEDEC مطابقت ندارند و باعث می‌شود حفاظت از نوشتن SPD از کار بیفتد. این مشکل به سرعت در عرض یک ماه با به روز رسانی BIOS حل شد تا حفاظت از نوشتن SPD در سمت مادربرد فعال شود و به مشتریان کمک کند تا از این مشکل جلوگیری کنند و آن را حل کنند.

در پاسخ به مشکل شناسایی شده، گیگابایت نیز پیشرفت های قابل توجهی را در آخرین به روز رسانی نرم افزار GCC اعمال کرده است. این به روز رسانی بر بهینه سازی فرآیند بازیابی اطلاعات SPD و تقویت حفاظت از SPD تمرکز دارد و سطح اطمینان بهتری را برای کاربران فراهم می کند. به کاربرانی که نگرانی های مرتبط با این موضوع دارند توصیه می شود به وب سایت رسمی گیگابایت مراجعه کنند و آخرین نسخه GCC (rev.23.12.06.01) را مستقیماً از لینک زیر دانلود/نصب کنند: www.gigabyte.com/Consumer /Software/GIGABYTE-Control . -مرکزی/جهانی/

یک پلتفرم نرم افزاری یکپارچه را در میان طیف وسیعی از محصولات گیگابایت کشف کنید.

  • از یک رابط کاربری بصری که برای انجام وظایف بدون زحمت طراحی شده است لذت ببرید و از ثبات در طیف متنوعی از محصولات پشتیبانی شده اطمینان حاصل کنید.
  • از ابزارهای اختصاصی متناسب با سخت افزار خاص شما با GCC استفاده کنید، در حالی که مرکز به روز رسانی تضمین می کند محصول شما به روز می ماند.
  • از یک رابط کاربری یکپارچه بهره مند شوید که انواع محصولات پشتیبانی شده را پوشش می دهد و رویکردی بصری برای تنظیمات عملکرد، کنترل فن و زیبایی RGB قابل تنظیم دارد.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup