ما بی صبرانه منتظر بازگشت شما به زندان سیاه آهن هستیم تا با وحشت های جدیدی که در سالن های آن کمین کرده اند روبرو شوید. بازیکنان PS4 و PS5 از 26 ژوئن در ساعت 21:00 PST، دسترسی انحصاری 48 ساعته اولیه به The Callisto Protocol: Final Transmission را دریافت میکنند و پس از آن در تاریخ 29 ژوئن برای همه پلتفرمهای دیگر عرضه خواهد شد.
گیم پلی Callisto Protocol Final Transmission DLC توسط تیم توسعه دهنده پوشش داده شده است
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
Biobot تنها دشمن جدیدی نیست که هنگام بازگشت به Black Iron با آن روبرو خواهید شد. رئیس نهایی Final Transmission واقعاً چیز خاصی است. کوینلان ریچاردز، طراح سیستمهای اصلی، میگوید: «هدف ما نشان دادن قدرت Kinetic Hammer بود و از بازیکنان بخواهیم بهترین راهها را برای شکست دادن رئیس استراتژیدهی کنند؛ تصمیم بگیرند که چه زمانی از حملات غوغا یا دور استفاده کنند و از میدان به نفع خود استفاده کنند.» ما مکانیک های رئیس را شبیه به جیکوب داده ایم، که به طور یکپارچه بین حملات غوغاهای شدید و حملات تهاجمی در دامنه جابجا می شوند.
تجسم Biobot به عنوان یک دشمن بیومکانیکی ترسناک و ترسناک یک فرآیند تکراری بود، “ما از نزدیک با تیم Concept Art کار کردیم تا ظاهری متناسب با دنیای TCP ایجاد کنیم. چندین تکرار طول کشید تا ظاهر را ایجاد کنیم. ما به دو افراط رفتیم. گیرائو میگوید، بیش از حد رباتیک و سپس بیش از حد ارگانیک.» تکرارهای رباتیک بیشتر بسیار شبیه به واحدهای امنیتی موجود بودند و ظاهر وحشتناکی که تیم به دنبال آن بود نداشتند. به اندازه کافی تلاش کنید تا دشمنان قدرتمند جدید را از برادران بیوفاژشان متمایز کنید. در نهایت، تیم “آن نقطه شیرین” را پیدا کرد.
جدای از نام مستعار محبت آمیز، Biobot دشمنی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد. به گفته یکی از طراحان اصلی سیستمها، «روباتهای واحد امنیتی دشمنان بزرگ و سرسختی بودند که واقعاً نمیتوان آنها را شکست داد و فقط با ضربههای سر دقیق از بین میرفتند».
Guirao می افزاید: “ما یک بازی مبتنی بر پوشش تاکتیکی نیستیم، بنابراین ساخت Biobots یک واحد غوغا برای ما منطقی تر بود. ما سبک مبارزه مستقیم داریم و نمی خواستیم از آن دور شویم.”
زندان سیاه آهن با مفسدان زیرک و پیچ خورده و وحشیانههای دو سر قدرتمند که در هر گوشهای در کمین هستند، بدون در نظر گرفتن واحدهای امنیتی که به سختی کشته میشوند، زندان آهن سیاه همیشه مکانی خائن بوده است. اما اکنون، یک دشمن جدید در کمین سالنهای آن است: ربات Biophage، یا Biobot که توسعهدهندگان با محبت آن را میخوانند. این دشمن وحشتناک ترکیبی از واحدهای امنیتی Biophage و UJC است و یادآوری مرگبار است که Black Iron مثل همیشه خطرناک است.
Guirao به من می گوید: “در بازی اصلی، ربات های امنیتی فقط چند بار دیده می شوند.”
وقتی نوبت به مبارزه با بیوفاژ می رسد، بازیکنان برای زنده ماندن به ابزارهای قابل اعتماد نیاز دارند. Stun Baton ابزاری عالی است، اما تهدیدات جدید ابزار جدیدی را می طلبد. به گفته طراح Lead Systems، Paul Guirao، تیم پشتیبان The Callisto Protocol به بازخورد طرفداران گوش داد و تصمیم گرفت یک سلاح سرد جدید را به بازی اضافه کند. Guirao توضیح داد: “ما می خواستیم به بازیکنان چیزی قدرتمندتر از Stun Baton بدهیم.”
نتیجه، چکش جنبشی کاملاً جدید است. با طراحی و شکل آن می توانید قدرت و وزن را در پشت هر تاب احساس کنید. این حملات غوغاهای سبک و سنگینی دارد که شدیدتر از Stun Baton ضربه میزنند، اما این همه ماجرا نیست – Guirao توضیح میدهد: «با پایین نگه داشتن دکمهی غوغا شدید، حمله قدرتمندتری ایجاد میشود. زمانی که به آن تسلط پیدا کردید، بدبختی نهایی است. این یکی از سلاح های مورد علاقه ما است زیرا هر چیزی را که لمس می کند از بین می برد. به عنوان یک امتیاز، یک حمله شارژ با موفقیت اجرا شده همچنین یک منطقه اثر قدرتمند ایجاد می کند.
با این حال، هیجان استفاده از چکش جنبشی تنها زمانی به طور کامل درک می شود که در مقابل حریفان شایسته قرار بگیرید. Final Transmission نوع جدیدی از دشمن و رئیس جدیدی را معرفی می کند که بازیکنان می توانند با آن مبارزه کنند.
Guirao و تیم Striking Distance صدها ساعت پخش کننده پروتکل Callisto را تماشا کردند، “بازخوردهای زیادی در مورد اینکه چگونه همه NPC های ما یکسان احساس می کردند وجود داشت و این چیزی بود که ما باید تنظیم می کردیم.” برای زنده ماندن، بازیکنان باید تاکتیک های جدیدی را برای از بین بردن Biobots به کار گیرند، با این حال، زمانی که بازیکنان سلاح سرد جدید را به دست آورند، شانس انتقام رضایت بخش و شایسته از دشمنان بیومکانیکی را خواهند داشت و “در نهایت شانس خود را خواهند داشت”. برای شکستن آنها.”